World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

καλή και η FIFA στη πολιτική προπαγάνδα.
αγαπητοί κύριοι σήμερα έπαιζε η νότια κορέα όχι η κορέα σκέτο. υπαρχει και το τσίρκο της βόρειας κορέας.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δεν ειδα το παιχνιδι τι παιχτηκε οπλαρχηγε?
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

στα logo των όμάδων πάνω και αριστερά στην οθόνη,είχε το KOR, αντί του South KOREA (δεν ξέρω πως το γράφουνε)
τέτοιες π@υστίτσες τις κάνει η FIFA.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

Kolokotronis_4 έγραψε:καλή και η FIFA στη πολιτική προπαγάνδα.
αγαπητοί κύριοι σήμερα έπαιζε η νότια κορέα όχι η κορέα σκέτο. υπαρχει και το τσίρκο της βόρειας κορέας.
Οπλαρχηγέ, κανονικά το γράφανε. Για αυτούς (τους νότιους όπως λες) ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΡΕΑ.
Ο διαχωρισμός έγινε από το καθεστώς της Βόρειας... (όταν Αμερικανοί και Σοβιετικοί μαλώναν σε ξένο αχυρώνα).
Δεν υπάρχει Νοτια Κορέα σαν Δημοκρατία.
South Korea, officially the "Republic of Korea" (ROK)
(Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/South_Korea
Εμείς τΙς λέμε Βόρεια & Νότια ... (και είναι λάθος)... για να τις ξεχωρίζουμε.

ΕΠΊΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ...
North Korea, officially the "Democratic People's Republic of Korea" (DPRK)
(Λαική Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Korea

Κατι ανάλογο προσπαθούν να κάνουν και οι Τούρκοι στην Κύπρο, με την κατεχώμενη "Βόρεια" Κύπρο.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΣ... μία (μη κακό) ονομασία σε Βόρεια Κύπρο,δεν θα σημαίνει πως η Ελληνική θα μετονομαζόταν σε Νότια Κύπρο.

Περιμένουμε το ματσάκιΙ ΗΠΑ-ΓΚΑΝΑ να βγει το πρώτο ζευγάρι των 8.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από free4 »

Γκολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ

Ρουφάτε Αμερικανάκια
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ YANKEES GO HOME!!
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από peris »

γιατι δεν εχει ουτε 1 παικτη του γαυρου στην εθνικη των ηπα?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gash04 »

YANKEES GO VILLAGE


:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Photis »

Συγχαρητήρια στην Γκάνα!!!Πολύ καλή προσπάθεια...Όμως στη μάχη με τους Ουρουγουανούς υποστηρίζω τον Φορλάν και τη παρέα του!!!

:pano:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από free4 »

peris έγραψε:γιατι δεν εχει ουτε 1 παικτη του γαυρου στην εθνικη των ηπα?
Εμαθαν για τις κινητοποιησεις του ΠΑΜΕ και προτίμησαν να μείνουν σπίτι! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Zorro4 έγραψε:
Kolokotronis_4 έγραψε:καλή και η FIFA στη πολιτική προπαγάνδα.
αγαπητοί κύριοι σήμερα έπαιζε η νότια κορέα όχι η κορέα σκέτο. υπαρχει και το τσίρκο της βόρειας κορέας.
Οπλαρχηγέ, κανονικά το γράφανε. Για αυτούς (τους νότιους όπως λες) ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΡΕΑ.
Ο διαχωρισμός έγινε από το καθεστώς της Βόρειας... (όταν Αμερικανοί και Σοβιετικοί μαλώναν σε ξένο αχυρώνα).
Δεν υπάρχει Νοτια Κορέα σαν Δημοκρατία.
South Korea, officially the "Republic of Korea" (ROK)
(Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/South_Korea
Εμείς τΙς λέμε Βόρεια & Νότια ... (και είναι λάθος)... για να τις ξεχωρίζουμε.

ΕΠΊΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ...
North Korea, officially the "Democratic People's Republic of Korea" (DPRK)
(Λαική Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Korea

Κατι ανάλογο προσπαθούν να κάνουν και οι Τούρκοι στην Κύπρο, με την κατεχώμενη "Βόρεια" Κύπρο.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΣ... μία (μη κακό) ονομασία σε Βόρεια Κύπρο,δεν θα σημαίνει πως η Ελληνική θα μετονομαζόταν σε Νότια Κύπρο.

Περιμένουμε το ματσάκιΙ ΗΠΑ-ΓΚΑΝΑ να βγει το πρώτο ζευγάρι των 8.
Μα εκεί είναι το ζουμί αγαπητέ Μασκοφόρε Εκδικητή...
κανονικά θα έπρεπε λοιπόν η φιφα για την νότια κορέα να είχε το λογότυπο ROK και όχι KOR. (μιας και δεν είναι η μοναδική κορέα).
τώρα τι ψάχνω θα μου πεις...αλλά από κάτι τέτοιες λεπτομέρειες καταλαβαίνεις πολλά.

...η διαφορά με την Κύπρο είναι ότι και οι 2 κορέες είναι επίσημα αναγνωρισμένες από τον ΟΗΕ, σε αντίθεση με το ψευδοκράτος του ντενκτάς.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

paok kerkyra έγραψε:ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ YANKEES GO HOME!!

gash04 έγραψε:YANKEES GO VILLAGE


:opaokara:
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

peris έγραψε:γιατι δεν εχει ουτε 1 παικτη του γαυρου στην εθνικη των ηπα?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok nafplio »

Παει η κωλοομαδα των ηπα...η ουρουγουαη αν δεν κανει οτι εκανε στο 1-0 που ταμπουρωθηκε πισω θα παει πολυ καλα..αν βαζουν γκολ κ ταμπουρωνονται δυσκολο...
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Μεγάλε οπλαρχηγέ ξέχασες κι αυτό:
free4 έγραψε:Γκολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ

Ρουφάτε Αμερικανάκια
Μέγιστη παράλειψη, διότι όπως θα είδες εις τας κερκίδας ήτανε και ο Μόνικας... :lol: :lol: :lol:

Φαίνεται θα έμαθε για την Ουρουγουανή με το κινητό.... :shock:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”