World Cup 2010
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
καλή και η FIFA στη πολιτική προπαγάνδα.
αγαπητοί κύριοι σήμερα έπαιζε η νότια κορέα όχι η κορέα σκέτο. υπαρχει και το τσίρκο της βόρειας κορέας.
αγαπητοί κύριοι σήμερα έπαιζε η νότια κορέα όχι η κορέα σκέτο. υπαρχει και το τσίρκο της βόρειας κορέας.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
στα logo των όμάδων πάνω και αριστερά στην οθόνη,είχε το KOR, αντί του South KOREA (δεν ξέρω πως το γράφουνε)
τέτοιες π@υστίτσες τις κάνει η FIFA.
τέτοιες π@υστίτσες τις κάνει η FIFA.
Re: World Cup 2010
Οπλαρχηγέ, κανονικά το γράφανε. Για αυτούς (τους νότιους όπως λες) ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΡΕΑ.Kolokotronis_4 έγραψε:καλή και η FIFA στη πολιτική προπαγάνδα.
αγαπητοί κύριοι σήμερα έπαιζε η νότια κορέα όχι η κορέα σκέτο. υπαρχει και το τσίρκο της βόρειας κορέας.
Ο διαχωρισμός έγινε από το καθεστώς της Βόρειας... (όταν Αμερικανοί και Σοβιετικοί μαλώναν σε ξένο αχυρώνα).
Δεν υπάρχει Νοτια Κορέα σαν Δημοκρατία.
South Korea, officially the "Republic of Korea" (ROK)
(Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/South_Korea
Εμείς τΙς λέμε Βόρεια & Νότια ... (και είναι λάθος)... για να τις ξεχωρίζουμε.
ΕΠΊΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ...
North Korea, officially the "Democratic People's Republic of Korea" (DPRK)
(Λαική Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Korea
Κατι ανάλογο προσπαθούν να κάνουν και οι Τούρκοι στην Κύπρο, με την κατεχώμενη "Βόρεια" Κύπρο.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΣ... μία (μη κακό) ονομασία σε Βόρεια Κύπρο,δεν θα σημαίνει πως η Ελληνική θα μετονομαζόταν σε Νότια Κύπρο.
Περιμένουμε το ματσάκιΙ ΗΠΑ-ΓΚΑΝΑ να βγει το πρώτο ζευγάρι των 8.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
Συγχαρητήρια στην Γκάνα!!!Πολύ καλή προσπάθεια...Όμως στη μάχη με τους Ουρουγουανούς υποστηρίζω τον Φορλάν και τη παρέα του!!!

Re: World Cup 2010
Εμαθαν για τις κινητοποιησεις του ΠΑΜΕ και προτίμησαν να μείνουν σπίτι!peris έγραψε:γιατι δεν εχει ουτε 1 παικτη του γαυρου στην εθνικη των ηπα?
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
Μα εκεί είναι το ζουμί αγαπητέ Μασκοφόρε Εκδικητή...Zorro4 έγραψε:Οπλαρχηγέ, κανονικά το γράφανε. Για αυτούς (τους νότιους όπως λες) ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΡΕΑ.Kolokotronis_4 έγραψε:καλή και η FIFA στη πολιτική προπαγάνδα.
αγαπητοί κύριοι σήμερα έπαιζε η νότια κορέα όχι η κορέα σκέτο. υπαρχει και το τσίρκο της βόρειας κορέας.
Ο διαχωρισμός έγινε από το καθεστώς της Βόρειας... (όταν Αμερικανοί και Σοβιετικοί μαλώναν σε ξένο αχυρώνα).
Δεν υπάρχει Νοτια Κορέα σαν Δημοκρατία.
South Korea, officially the "Republic of Korea" (ROK)
(Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/South_Korea
Εμείς τΙς λέμε Βόρεια & Νότια ... (και είναι λάθος)... για να τις ξεχωρίζουμε.
ΕΠΊΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ...
North Korea, officially the "Democratic People's Republic of Korea" (DPRK)
(Λαική Δημοκρατία της Κορέας)
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Korea
Κατι ανάλογο προσπαθούν να κάνουν και οι Τούρκοι στην Κύπρο, με την κατεχώμενη "Βόρεια" Κύπρο.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΣ... μία (μη κακό) ονομασία σε Βόρεια Κύπρο,δεν θα σημαίνει πως η Ελληνική θα μετονομαζόταν σε Νότια Κύπρο.
Περιμένουμε το ματσάκιΙ ΗΠΑ-ΓΚΑΝΑ να βγει το πρώτο ζευγάρι των 8.
κανονικά θα έπρεπε λοιπόν η φιφα για την νότια κορέα να είχε το λογότυπο ROK και όχι KOR. (μιας και δεν είναι η μοναδική κορέα).
τώρα τι ψάχνω θα μου πεις...αλλά από κάτι τέτοιες λεπτομέρειες καταλαβαίνεις πολλά.
...η διαφορά με την Κύπρο είναι ότι και οι 2 κορέες είναι επίσημα αναγνωρισμένες από τον ΟΗΕ, σε αντίθεση με το ψευδοκράτος του ντενκτάς.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
paok kerkyra έγραψε:ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ YANKEES GO HOME!!
gash04 έγραψε:YANKEES GO VILLAGE
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: World Cup 2010
Παει η κωλοομαδα των ηπα...η ουρουγουαη αν δεν κανει οτι εκανε στο 1-0 που ταμπουρωθηκε πισω θα παει πολυ καλα..αν βαζουν γκολ κ ταμπουρωνονται δυσκολο...
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: World Cup 2010
Μεγάλε οπλαρχηγέ ξέχασες κι αυτό:
Φαίνεται θα έμαθε για την Ουρουγουανή με το κινητό....
Μέγιστη παράλειψη, διότι όπως θα είδες εις τας κερκίδας ήτανε και ο Μόνικας...free4 έγραψε:Γκολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ
Ρουφάτε Αμερικανάκια
Φαίνεται θα έμαθε για την Ουρουγουανή με το κινητό....