Συζήτηση πολιτισμένη

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από mpafos4 »

anger4a έγραψε:
bakunin4 έγραψε:Αν και πλατιαζεις και δεν εχω πολυ χρονο θα σου πω οτι εχεις σε πολλα δικαιο αν και αγνοεις παλι οτι πριν τον σφ υπαρχει και αλλο ενα γεγονος που αναψε τα αιματα.
Ε αυτό για δε το είπανε στις ειδήσεις!Που να το ξέρουν όλες οι ΠΑΟΚάρες μας :opaokara:[/quote]

Ειπα πως δεν θα ξαναμιλησω για τα γεγονοτα της Λαμιας για μην μπουμε παλι σε νεο κυκλο αντιπαραθεσεων αλλα μαλλον καποιοι εχουν εκλαβει τη σιωπη ως αδυναμια........Καποιοι,γνωριζετε ΑΚΡΙΒΩΣ τι εγινε.Απο τη στιγμη,ομως,που δεν τα λετε ΟΛΑ-και πολυ καλα κανετε γιατι καποια πραγματα δεν λεγονται,ειδικα μεσα σε ενα forum-καλυτερα να το αφησουμε εδω.

Οσο για μια ερωτηση που διαβασα παραπανω-και την ακουω συχνα-για το που ηταν ο λαος του ΠΑΟΚ.........εχω να πω πως ηταν στο ιδιο μερος που βρισκοταν οταν αγωνιζοταν το βολλευ,το πολο,το χαντμπολ(πλην της φιεστας),στο μπασκετ(ειδικα στο τελευταιο παιγνιδι με τον Πανελληνιο)....Εκει που ηταν και πριν απο τρια χρονια στο ποδοσφαιρο.

Πιστευω,πως καταλαβατε ολοι πως ηταν.....................ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gash04 »

Επειδή δεν συζητάμε τελικά γύρω απο τις ανακοινώσεις (μέσα και εγώ) μήπως θέλετε να ανοίξουμε ένα θέμα για συζήτηση γύρω απο τους συνδέσμους και να πούμε το μακρύ μας και το κοντό μας?

Να ανοίξουμε και το άλλο το θέμα για παράπονα προς την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ το οποίο κλειδώθηκε (εγώ το άνοιξα ο Sid το κλείδωσε).

Και να αρχίσουμε να βγάζουμε τα εσώψυχα μας στην φόρα?

Μπορεί να βοηθήσει μπορεί και να μας κάψει.

Στην ερώτηση που ήταν ο λαός του ΠΑΟΚ κλπ να τονίσω πως δουλειά των συνδέσμων σε συνεργασία κυρίως με πρωτεργάτη την διοίκηση είναι να φέρει τον κόσμο στο γήπεδο πίσω.

Σε αυτό τον τομέα η επιτυχία αγγίζει το 100%.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από teod1980 »

Νομίζω gash πως είναι η κατάλληλη στιγμή του χρόνου (όχι μόνο φέτος αλλά κάθε χρόνο) να υπάρξει ένα τόπκ με παράπονα για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ....γιατί όλο το χρόνο προσπαθούμε να μη χαλάσει το κλίμα αλλά για να βελτιωθεί η κατάσταση πρέπει να πούμε και ότι δε μας αρέσει...Βέβαια με επιχειρήματα και σωστή ανάλυση...
Γιατί εχθρός του καλού είναι το καλύτερο...
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από bakunin4 »

Kolokotronis_4 έγραψε:bakunin4
ο gash04 είναι αγνό ΠΑΟΚτσάκι και έχει τα αρχίδια να παραδέχεται τη αρχικά διαφορετική εκτίμησή του.
Ψάξε λίγο στο topic για το Χάντμπολ να δεις τι γράφουν κάτι φυντάνια για τα γεγονότα της Λαμίας.
Και τώρα κάνουν τα παγώνια.
το ξερω γιαυτους λεω οχι για τον Γκας :D

sidpanos στα νεα τις αρχικης εχω γραψει πολλα,απο μεταγραφες δεν ξερω να γραψω.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gash04 »

teod1980 κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει αυτό.

Να μιλήσω ειλικρινά όμως θεωρώ ότι ακόμα δεν έχουμε την ωριμότητα να κάνουμε μια τέτοια συζήτηση ούτε για τους συνδέσμους ούτε για την διοίκηση.
Ασχέτως αν η βελτίωση μας σε πολλά επίπεδα είναι τρομαχτική σαν ΛΑΟΣ μέσα σε μόνο 3 χρόνια!
Ίσως βέβαια και οι περιστάσεις ή η πρόοδος της ομάδας μας βοήθησε.
Δεν ξέρω αλλά φαίνεται αυτό.


Πιθανόν σε 2-3 χρόνια να μπορέσουμε.
Ίσως είναι η φύση μας τέτοια.
Αν παρατηρήσεις ο καυγάς είναι μέσα στο αίμα μας.

Απο ότι είδα πριν λίγο είχαμε και νέο καυγά στις μεταγραφές ε?



υγ

Μεταξύ μας ας μαλώνουμε καλό κάνει να ξεσπάμε που και που :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

Είχα πει ότι καλά να πάθουνε (όχι ακριβώς έτσι αλλά αυτό εννοούσα) αυτοί που συνελήφθηκαν κτλ. Μάλλον λάθος μου. Αν όντως δεν φταίνε ζητάω ένα συγγνώμη από τους 7 που τους "καταδίκασα"...

Έχω όμως και μία ερώτηση:
Το ότι γίναν επεισόδια είναι γνωστό. Για έξω από το γήπεδο λέω. Μεταξύ ΠΑΟΚτσήδων και ΑΕΚτσήδων. Ζημιές έγιναν. Άρα κάποιοι τα κάνανε όλα αυτά. Αν δεχτούμε ότι αυτοί 7 που συνελήφθηκαν ήταν άσχετοι με τα επεισόδια. Πως χαρακτηρίζετε τους πραγματικούς φταίχτες που κρύφτηκαν και άφησαν συνοπαδούς τους να την πληρώσουν; Οι σύνδεσμοι που ήταν εκεί, πιαθανόν να ξέρουν ποιος φταίει και ποιος όχι. Γιατί δεν μιλάνε και αφήνουν αθώα ΠΑΟΚτσάκια να τιμωρούνται;

Η ανακοίνωση μιλάει για την ανωνυμία του Ίντερνετ και που ο καθένας λέει ότι θέλει. Η ανωνυμία που προσφέρει το πλήθος σε μερικούς για να ξεσπάνε βλάπτοντας τον συνάνθρωπο τους, δεν τους ενδιαφέρει; Γιατί τις εκδρομές μας τις χαρακτηρίζει η μαζικότητα. Και πολλά φυντάνια πιθανόν να κρύβονται μέσα σε αυτή την κατάσταση...


Περιμένω κάποιες ήρεμες απαντήσεις..
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από giapas »

Περίμενε
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από teod1980 »

Γκας όντως είναι θέμα ωριμότητας και εδώ πάει ότι είπαν οι σύνδεσμοι στην ανακοίνωσή τους...
Εγώ, εσύ ο τάδε που γράφουμε εδώ μπορεί να μιλήσουμε σωστά, μπορεί και όχι...
Αλλά αυτό ενισχύεται από το ότι ό,τι και να γράψουμε είμαστε απλά πίσω από μία οθόνη, κάποιοι, οποιοιδήποτε...
Ενώ στην πραγματικότητα μπορεί να μην εκφέρει κάποιος ποτέ άποψη για τίποτα...εδώ θα το κάνει πιο εύκολα...οπως και θα ειρωνευτεί, θα κοροϊδέψει θα κριτικάρει πιο εύκολα....οι σύνδεσμοι είναι στεγασμένοι, έχουν ονομαστικούυς καταλόγους, σε όποιον αρέσει γράφεται σε όποιον δεν αρέσει δεν πάει σε αυτούς αλλά τους γίνετε κριτική...
Σε μένα και να γίνει κριτική, σιγά μην ιδρώσει και το πληκτρολόγιό μου.... :lol:

Ωστόσο και για την ΠΑΕ πρέπει να γράφουμε και ότι δε μας αρέσει...τώρα που δεν υπάρχουν αγωνιστικά...

υγ και κοίτα ποιος το γράφει αυτό ε;
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από mpafos4 »

teod,σωστα ολα αυτα που γραφεις παραπανω αλλα πρεπει να καταλαβουμε πως ενας ΠΑΟΚΤΣΗΣ που-για τους δικους του λογους-δεν ειναι συνδεσμιτης,δεν εχει αλλο βημα να πει τη γνωμη του.Και για μενα,ειναι πολυ καλυτερο να τη λεει εδω παρα σε οποιοδηποτε ραδιοφωνο....

Οσο για την ανωνυμια.....θεωρω οξυμωρο για καποιον που γραφει εδω μεσα,να κατηγορει τους αλλους ως ανωνυμους(εξαιρω,βεβαια,τα παιδια που βρισκονται στις συναντησεις του Paokmania).Kαι θα συμφωνησω απολυτα στο συγκεκριμενο θεμα με τον gika....Tην ανωνυμια μεσα στο πληθος εκμεταλλευονται καποιοι και κανουν μαλακιες στο γηπεδο!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gash04 »

Σωστό αυτό που λες teod αλλά όπως εξήγησα υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος που είναι διαφορετική αλλά η ίδια επι της ουσίας.

Δηλαδή αν έχω ένα παράπονο και πάω να μιλήσω σε έναν σύνδεσμο και τους πω ρε παιδιά εδώ κάνετε λάθος.

Πιστεύεις πως θα ζήσω?
Δεν θα μου την πέσουν όλοι μαζί? :lol: :lol: :lol:
Έχουν πιθανόν την δικιά τους ιδεολογία και καλά κάνουν.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να συμφωνούμε σε όλα και να λέμε μπράβο σε όλα.
Ούτε κακό είναι να διαφωνούμε.
Κακό είναι η εύκολη κριτική επι παντός επιστητού.

Μιλάμε για τον Σαλπιγγίδη παράδειγμα ότι είναι προδότης και τέτοια.
Την φάτσα μου που είδα στο ίντερνετ πρόσφατα μαζί με άλλα μέλη της admin team (απο κάποιους ΠΑΟΚτσήδες όντως) εγώ πως θα πρέπει να την χαρακτηρίσω ως κίνηση?


Λάθη κάνει η διοίκηση φυσικό δεν είναι?
Λάθη κάνουν και οι σύνδεσμοι επίσης φυσικό είναι?
Λάθη κάνει και ο gash και ο κάθε άνθρωπος στην ζωή του.
Λάθη δεν κάνει αυτός που δεν κάνει τίποτα αδερφέ.

υγ

Θα πρέπει όλοι μαζί να βρούμε την λύση μεταξύ μας και όχι να ξεκατινιαζόμαστε όπως είχε πει η Θύρα 4 σε φόρουμ και ράδια.
Απο πότε το λέμε ειδικά για τα ράδια.
Ευτυχώς οι περισσότεροι το κόψανε.

Όσο για την κριτική δες τι γίνεται με τους παίχτες μας με τους προπονητές με την διοίκηση τώρα και με τους οπαδούς μας.
Κατηγορούμε συνεχώς.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

mpafos4 έγραψε: Οσο για την ανωνυμια.....θεωρω οξυμωρο για καποιον που γραφει εδω μεσα,να κατηγορει τους αλλους ως ανωνυμους(εξαιρω,βεβαια,τα παιδια που βρισκονται στις συναντησεις του Paokmania).Kαι θα συμφωνησω απολυτα στο συγκεκριμενο θεμα με τον gika....Tην ανωνυμια μεσα στο πληθος εκμεταλλευονται καποιοι και κανουν μαλακιες στο γηπεδο!
Αυτό που τόνισα είναι το σημαντικό... Γιατί τα "τακτικά" μέλη εδώ μέσα, όλο και γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Είτε από 5χ5, από Φρατέλι, από αγώνες που είδαμε μαζί κτλ κτλ....!!! Οπότε η ανωνυμία έχει σταματήσει να υφίσταται για μας!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από Makis4444 »

Γκας,φυσικα και μπορεις να πας να πεις ηρεμα την αποψη σου σε ενα συνδεσμο.........Οι συνδεσμοι δεχονται την κριτικη ειδικα οταν αυτη γινεται απο κοντα και οχι πισω απο μια οθονη.........
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από teod1980 »

Μα το θέμα μου δεν ήταν οι σύνδεσμοι ρε παιδιά...
απλά αναφέρθηκα ότι εδώ μέσα δεν υπάρχει ωριμότητα για κάποιους λόγους παραπάνω από ότι έξω...
και αν ένας σύνδεσμος κάνει λάθος δε θα πάω εγώ εσύ ο άλλος, αλλά στο σύνολό τους οι υπολοιποι με διάλογο...έχουν μία συντονιστική τα παιδιά νομίζω...αν κάνουν όλοι λάθος μπορούν οι διοικήσεις με διάλογο πάλι...

αλλά για να πάω στο θέμα που ήθελα να πω...ένα τόπικ δε θα ήταν κακό για την ΠΑΕ παρά την ανωριμότητα όπως λέμε...δε καταλάβατε που ήθελα να το πάω γιατί με το γραπτό λόγο που να το εξηγήσω περιλυπτικά...

Προτάσεις και ''παράπονα'' όμως μπορούμε να γράψουμε για την ΠΑΕ...απλά μάλλον σε λάθος τόπικ το έγραψα...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από teod1980 »

gash04 έγραψε: Όσο για την κριτική δες τι γίνεται με τους παίχτες μας με τους προπονητές με την διοίκηση τώρα και με τους οπαδούς μας.
Κατηγορούμε συνεχώς.
Δυστυχώς το ξέρω...όλη τη χρονιά το έβλεπα και το σχολίαζα... :twisted:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gash04 »

Συνήθως μιλάω αδερφέ Μακ με κάποιους απο αυτούς απο κοντά. :P
Δεν τους βλέπω σαν κάτι άλλο αλλά σαν γκαρντάσια της πρώτης γραμμής.

υγ
Πάντως υπάρχει και ο Ζορρό που δεν κρύβεται πίσω απο κάποιο άβαταρ.
Όσο για μένα είναι πολύ εύκολο κανείς να βρει τα στοιχεία μου όπως και όλων των υπόλοιπων παιδιών της admin team.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”