Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tad »

Θέλω σίγουρα τα εξής:

1. Δύο ψηλούς κεντρικούς αμυντικούς που να ξέρουν μπάλα. Μάρκος και ο άλλος της Καβάλας είναι μία χαρά. Αν βγάλεις έναν από τους δύο ίσως τον Παπάζογλου από Σέρρες τον οποίο όμως δεν έχω αξιολογήσει καθόλου.
2. Έναν δεξί μπάκ που θέλω πολύ να είναι ο Μανιάτης ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός και νεαρός. Η φετινή χρονιά ήταν μέτρια αλλά έγινε κυρίως γιατί έπαιζε συντηρητικά και είχε νυχτοπερπατήματα που εδώ θα τελειώσουν ...
3. Αφού έρχεται ο Σάλπι θέλω έναν αριστερό επιθετικό χάφ. Ποιον θέλω ... ? Τον Ροντρίγκεζ της Πόρτο που φέτος έπαιξε μόνο 18 ματς ... Αυτόν μωρέ τον άμπαλο τον συμπατριώτη του Πάμπλο.
4. Αν φύγει ο Μούσλι θέλω και έναν γκολτζή ολκής. Αυτό που μου λείπει πολλά χρόνια από Τούμπα. Ο Σάλπι είναι γκολτζής αλλά θέλω και ένα νταμάρι ...

Πάντως η ομάδα δεν θέλει πολλά. Αν φύγει Μούσλι ή ο Κοντρέρας που έχουν τα μεγάλα συμβόλαια θέλω οι παίχτες που θα τους αντικαταστήσουν να είναι ακόμα καλύτεροι. Κατά τα άλλα όποιοι από τους παρακάτω φύγουν πιστεύω ότι δεν χαλάει καμία χημεία και δεν με χαλάει.

Βερόν, Σαβίνι, Αραμπατζής. Εντίνιο και μουν δεν αναφέρω.

Α ξέχασα. Θα ήθελα και αριστερό μπακ αλλά πιστεύω ότι θα καλυφθεί από τις ακαδημίες. Με τον Μίλιεβιτς εννοώ.

Κλείσαμε για φέτος ...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Ο Μίλιεβιτς tad παίζει όλη τη πλευρά αλλά αριστερό χαφ-εξτρέμ είναι,μην τον κάνουμε και αυτόν μπακ..
Ίσως να προβιβαστεί άλλος ή να έχει εντωπιστεί άλλη περίπτωση..
Και για να προλάβω αρκετούς δεν νομίζω να επιστρέψει ο Γεωργίου δυστυχώς με τη χρονιά του στις Σέρρες.. :?
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok kerkyra »

paok nafplio έγραψε:Παμε να την φερουμε κ αυτην ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ μπορει να παιζει μπαλα να την βαλουμε στο γυναικειο!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Μπα άστην καλύτερα μόλις μου είπε οτι μένει Σουηδία θα μας την φάει ο Μουσλίμοβιτς και δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια του :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Μίλιεβιτς πιθανόν να γίνει πολύ καλός! Τι διαβατήριο έχει όμως;
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Πρέπει να έχει και ελληνικό και σουηδικό Αποστόλη..
Άρα είμαστε καλυμένοι..
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Sherman Cardenas,μια ζωη παπαδες εκανε στο fm 2007 :D
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok nafplio »

paok kerkyra έγραψε:
paok nafplio έγραψε:Παμε να την φερουμε κ αυτην ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ μπορει να παιζει μπαλα να την βαλουμε στο γυναικειο!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Μπα άστην καλύτερα μόλις μου είπε οτι μένει Σουηδία θα μας την φάει ο Μουσλίμοβιτς και δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια του :twisted: :twisted:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από kos »

tad έγραψε:Θέλω σίγουρα τα εξής:

1. Δύο ψηλούς κεντρικούς αμυντικούς που να ξέρουν μπάλα. Μάρκος και ο άλλος της Καβάλας είναι μία χαρά. Αν βγάλεις έναν από τους δύο ίσως τον Παπάζογλου από Σέρρες τον οποίο όμως δεν έχω αξιολογήσει καθόλου.
2. Έναν δεξί μπάκ που θέλω πολύ να είναι ο Μανιάτης ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός και νεαρός. Η φετινή χρονιά ήταν μέτρια αλλά έγινε κυρίως γιατί έπαιζε συντηρητικά και είχε νυχτοπερπατήματα που εδώ θα τελειώσουν ...
3. Αφού έρχεται ο Σάλπι θέλω έναν αριστερό επιθετικό χάφ. Ποιον θέλω ... ? Τον Ροντρίγκεζ της Πόρτο που φέτος έπαιξε μόνο 18 ματς ... Αυτόν μωρέ τον άμπαλο τον συμπατριώτη του Πάμπλο.
4. Αν φύγει ο Μούσλι θέλω και έναν γκολτζή ολκής. Αυτό που μου λείπει πολλά χρόνια από Τούμπα. Ο Σάλπι είναι γκολτζής αλλά θέλω και ένα νταμάρι ...

Πάντως η ομάδα δεν θέλει πολλά. Αν φύγει Μούσλι ή ο Κοντρέρας που έχουν τα μεγάλα συμβόλαια θέλω οι παίχτες που θα τους αντικαταστήσουν να είναι ακόμα καλύτεροι. Κατά τα άλλα όποιοι από τους παρακάτω φύγουν πιστεύω ότι δεν χαλάει καμία χημεία και δεν με χαλάει.

Βερόν, Σαβίνι, Αραμπατζής. Εντίνιο και μουν δεν αναφέρω.

Α ξέχασα. Θα ήθελα και αριστερό μπακ αλλά πιστεύω ότι θα καλυφθεί από τις ακαδημίες. Με τον Μίλιεβιτς εννοώ.

Κλείσαμε για φέτος ...
εαν εχεις δει τον βοσκοπουλο ειναι σαν να εχεις δει τον παπαζογλου.
αριστερο μπακ, πιτσιρικα εχει η γρια. λενε βεβαια οτι παει για βαζελο.
Effrem1
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Τοποθεσία: Τριανδρια

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Effrem1 »

gate4mitsos έγραψε:Sherman Cardenas,μια ζωη παπαδες εκανε στο fm 2007 :D

+1926 και για τον Καρντένας και για το μάνατζερ!!επιτέλους ένας που ασχολείται με fm..υπάρχουν και άλλοι εδώ?είμαι και εγώ αρρωστάκι και μαρέσουν τετοιες συζητήσεις..εχω ξεκινήσει και ενα μπλόγκ με σκοπό να ασχολούμε με αυτά...εκει που το μάνατζερ συναντά την πραγματικότητα..αλλα τωρα έχει μείνει λίγο πίσω λόγω εξεταστικής..αργότερα θα κάνω και αναλύσεις ομάδων παικτών με στατιστικά και τέτοια..

sportandmanager.blogspot.com
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από stephanos »

kos έγραψε: εαν εχεις δει τον βοσκοπουλο ειναι σαν να εχεις δει τον παπαζογλου.
αριστερο μπακ, πιτσιρικα εχει η γρια. λενε βεβαια οτι παει για βαζελο.
Βοσκόπουλος:
[youtube]fnOOKj852g0[/youtube]

Παπάζογλου:
[youtube]H7nf-92cqFE[/youtube]

Αλλά και το αριστερό μπακ της γριάς, ο Ιωαννίδης, μια χαρά είναι:
[youtube]aHoKkuXVNc0[/youtube]
Και όλοι έχουν να λένε για τον Moon...
:opaokara:

Τον Ιωαννίδη θα τον ήθελα στον ΠΑΟΚ, αλλά όχι έτσι, με προσφυγή.
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Effrem1 έγραψε:
gate4mitsos έγραψε:Sherman Cardenas,μια ζωη παπαδες εκανε στο fm 2007 :D

+1926 και για τον Καρντένας και για το μάνατζερ!!επιτέλους ένας που ασχολείται με fm..υπάρχουν και άλλοι εδώ?είμαι και εγώ αρρωστάκι και μαρέσουν τετοιες συζητήσεις..εχω ξεκινήσει και ενα μπλόγκ με σκοπό να ασχολούμε με αυτά...εκει που το μάνατζερ συναντά την πραγματικότητα..αλλα τωρα έχει μείνει λίγο πίσω λόγω εξεταστικής..αργότερα θα κάνω και αναλύσεις ομάδων παικτών με στατιστικά και τέτοια..

sportandmanager.blogspot.com
Eλα εδω και αλλος καμένος προπονητής τον Cardenas δεν τον θυμάμε αλλα μια και ειναι να κλείσουμε προπονητή απο Ιταλία τότε να πάρουμε τον Marco Verratti σε δυο χρόνια στο μάνατζερ εξελίχθηκε στον νεο Τότι
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Sera4 έγραψε:
yiannisPAOKitalia έγραψε:Θεός! Maccarone τα σπάει, αλλά είναι λίγο μεγάλος.

Siena, από τις πιο άτυχες ομάδες του campionato, με πολύ καλούς παίχτες (Calaio, Chezal, Vergassola, Brandao, Del Grosso, Curci, Codrea), αλλά ρε Malesani που πας με Τζιόλη??

Συμπαθέστατη Siena, δυστυχώς από του χρόνου στην serie b.
ενταξει ρε ιταλε εχει 3 καλα χρονια τουλαχιστον στα 31 ειναι... 8-) 8-) τωρα που επεσε η σιενα μενει ελευθερος φευγει ξερεις τπτ???ρε μπας και βγαλουμε καμια ειδηση???απο οτι φαινεται ιταλος θα ειναι και ο προπονητης...τυχαιο??δε νομιζω... :opaokara: :opaokara:

παντως θα ηταν σαν ονειρο να τον δω στον ΠΑΟΚ μιλαμε για παιχτη που αδικηθηκε καταφορα ηταν για μεγαλα πραγματα...
Μάλλον συμφώνησε με την Palermo για τρια χρόνια και 850 χιλιάδες.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από sidpanos »

γιάννη μας μάμησες τώρα την ψυχολογια... :cry:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Παιδιά η αεκ ενδιαφέρεται για ανάκογλου?? :pano:
Θα'ναι κρίμα να μας τον πάρουν αυτοί,παίκτης από Σέρρες ειδικά με αρκετές προοπτικές.. :pano:
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

η αεκ ενδιαφέρεται και για τον σουμπινιο που λέγαμε τον χειμώνα

αυτος έχει γαμηθεί να βάζει γκολ και είναι δεκάρι

2 εβαλε και σήμερα ενω στα πλει οφ της β πρέπει να έχει βάλει 6 γκολ

[youtube]ZE4vNlllpUg[/youtube]
[youtube]T7Vyr8Y9HsE&feature=related[/youtube]
[youtube]QlUy9ronRuo&feature=related[/youtube]
[youtube]_ANDtxD7GzA&feature=related[/youtube]

καλός φαίνεται
αν κάνει για τον ΠΑΟΚ βέβαια δεν μπορω να καταλάβω απο τα βιντεάκια
αλλά φαίνεται καλός
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”