Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Θέλω σίγουρα τα εξής:
1. Δύο ψηλούς κεντρικούς αμυντικούς που να ξέρουν μπάλα. Μάρκος και ο άλλος της Καβάλας είναι μία χαρά. Αν βγάλεις έναν από τους δύο ίσως τον Παπάζογλου από Σέρρες τον οποίο όμως δεν έχω αξιολογήσει καθόλου.
2. Έναν δεξί μπάκ που θέλω πολύ να είναι ο Μανιάτης ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός και νεαρός. Η φετινή χρονιά ήταν μέτρια αλλά έγινε κυρίως γιατί έπαιζε συντηρητικά και είχε νυχτοπερπατήματα που εδώ θα τελειώσουν ...
3. Αφού έρχεται ο Σάλπι θέλω έναν αριστερό επιθετικό χάφ. Ποιον θέλω ... ? Τον Ροντρίγκεζ της Πόρτο που φέτος έπαιξε μόνο 18 ματς ... Αυτόν μωρέ τον άμπαλο τον συμπατριώτη του Πάμπλο.
4. Αν φύγει ο Μούσλι θέλω και έναν γκολτζή ολκής. Αυτό που μου λείπει πολλά χρόνια από Τούμπα. Ο Σάλπι είναι γκολτζής αλλά θέλω και ένα νταμάρι ...
Πάντως η ομάδα δεν θέλει πολλά. Αν φύγει Μούσλι ή ο Κοντρέρας που έχουν τα μεγάλα συμβόλαια θέλω οι παίχτες που θα τους αντικαταστήσουν να είναι ακόμα καλύτεροι. Κατά τα άλλα όποιοι από τους παρακάτω φύγουν πιστεύω ότι δεν χαλάει καμία χημεία και δεν με χαλάει.
Βερόν, Σαβίνι, Αραμπατζής. Εντίνιο και μουν δεν αναφέρω.
Α ξέχασα. Θα ήθελα και αριστερό μπακ αλλά πιστεύω ότι θα καλυφθεί από τις ακαδημίες. Με τον Μίλιεβιτς εννοώ.
Κλείσαμε για φέτος ...
1. Δύο ψηλούς κεντρικούς αμυντικούς που να ξέρουν μπάλα. Μάρκος και ο άλλος της Καβάλας είναι μία χαρά. Αν βγάλεις έναν από τους δύο ίσως τον Παπάζογλου από Σέρρες τον οποίο όμως δεν έχω αξιολογήσει καθόλου.
2. Έναν δεξί μπάκ που θέλω πολύ να είναι ο Μανιάτης ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός και νεαρός. Η φετινή χρονιά ήταν μέτρια αλλά έγινε κυρίως γιατί έπαιζε συντηρητικά και είχε νυχτοπερπατήματα που εδώ θα τελειώσουν ...
3. Αφού έρχεται ο Σάλπι θέλω έναν αριστερό επιθετικό χάφ. Ποιον θέλω ... ? Τον Ροντρίγκεζ της Πόρτο που φέτος έπαιξε μόνο 18 ματς ... Αυτόν μωρέ τον άμπαλο τον συμπατριώτη του Πάμπλο.
4. Αν φύγει ο Μούσλι θέλω και έναν γκολτζή ολκής. Αυτό που μου λείπει πολλά χρόνια από Τούμπα. Ο Σάλπι είναι γκολτζής αλλά θέλω και ένα νταμάρι ...
Πάντως η ομάδα δεν θέλει πολλά. Αν φύγει Μούσλι ή ο Κοντρέρας που έχουν τα μεγάλα συμβόλαια θέλω οι παίχτες που θα τους αντικαταστήσουν να είναι ακόμα καλύτεροι. Κατά τα άλλα όποιοι από τους παρακάτω φύγουν πιστεύω ότι δεν χαλάει καμία χημεία και δεν με χαλάει.
Βερόν, Σαβίνι, Αραμπατζής. Εντίνιο και μουν δεν αναφέρω.
Α ξέχασα. Θα ήθελα και αριστερό μπακ αλλά πιστεύω ότι θα καλυφθεί από τις ακαδημίες. Με τον Μίλιεβιτς εννοώ.
Κλείσαμε για φέτος ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Μίλιεβιτς tad παίζει όλη τη πλευρά αλλά αριστερό χαφ-εξτρέμ είναι,μην τον κάνουμε και αυτόν μπακ..
Ίσως να προβιβαστεί άλλος ή να έχει εντωπιστεί άλλη περίπτωση..
Και για να προλάβω αρκετούς δεν νομίζω να επιστρέψει ο Γεωργίου δυστυχώς με τη χρονιά του στις Σέρρες..
Ίσως να προβιβαστεί άλλος ή να έχει εντωπιστεί άλλη περίπτωση..
Και για να προλάβω αρκετούς δεν νομίζω να επιστρέψει ο Γεωργίου δυστυχώς με τη χρονιά του στις Σέρρες..
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μπα άστην καλύτερα μόλις μου είπε οτι μένει Σουηδία θα μας την φάει ο Μουσλίμοβιτς και δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια τουpaok nafplio έγραψε:Παμε να την φερουμε κ αυτην ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ μπορει να παιζει μπαλα να την βαλουμε στο γυναικειο!!!![]()
![]()
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Μίλιεβιτς πιθανόν να γίνει πολύ καλός! Τι διαβατήριο έχει όμως;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πρέπει να έχει και ελληνικό και σουηδικό Αποστόλη..
Άρα είμαστε καλυμένοι..
Άρα είμαστε καλυμένοι..
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Sherman Cardenas,μια ζωη παπαδες εκανε στο fm 2007 
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
paok kerkyra έγραψε:Μπα άστην καλύτερα μόλις μου είπε οτι μένει Σουηδία θα μας την φάει ο Μουσλίμοβιτς και δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια τουpaok nafplio έγραψε:Παμε να την φερουμε κ αυτην ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ μπορει να παιζει μπαλα να την βαλουμε στο γυναικειο!!!![]()
![]()
![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εαν εχεις δει τον βοσκοπουλο ειναι σαν να εχεις δει τον παπαζογλου.tad έγραψε:Θέλω σίγουρα τα εξής:
1. Δύο ψηλούς κεντρικούς αμυντικούς που να ξέρουν μπάλα. Μάρκος και ο άλλος της Καβάλας είναι μία χαρά. Αν βγάλεις έναν από τους δύο ίσως τον Παπάζογλου από Σέρρες τον οποίο όμως δεν έχω αξιολογήσει καθόλου.
2. Έναν δεξί μπάκ που θέλω πολύ να είναι ο Μανιάτης ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός και νεαρός. Η φετινή χρονιά ήταν μέτρια αλλά έγινε κυρίως γιατί έπαιζε συντηρητικά και είχε νυχτοπερπατήματα που εδώ θα τελειώσουν ...
3. Αφού έρχεται ο Σάλπι θέλω έναν αριστερό επιθετικό χάφ. Ποιον θέλω ... ? Τον Ροντρίγκεζ της Πόρτο που φέτος έπαιξε μόνο 18 ματς ... Αυτόν μωρέ τον άμπαλο τον συμπατριώτη του Πάμπλο.
4. Αν φύγει ο Μούσλι θέλω και έναν γκολτζή ολκής. Αυτό που μου λείπει πολλά χρόνια από Τούμπα. Ο Σάλπι είναι γκολτζής αλλά θέλω και ένα νταμάρι ...
Πάντως η ομάδα δεν θέλει πολλά. Αν φύγει Μούσλι ή ο Κοντρέρας που έχουν τα μεγάλα συμβόλαια θέλω οι παίχτες που θα τους αντικαταστήσουν να είναι ακόμα καλύτεροι. Κατά τα άλλα όποιοι από τους παρακάτω φύγουν πιστεύω ότι δεν χαλάει καμία χημεία και δεν με χαλάει.
Βερόν, Σαβίνι, Αραμπατζής. Εντίνιο και μουν δεν αναφέρω.
Α ξέχασα. Θα ήθελα και αριστερό μπακ αλλά πιστεύω ότι θα καλυφθεί από τις ακαδημίες. Με τον Μίλιεβιτς εννοώ.
Κλείσαμε για φέτος ...
αριστερο μπακ, πιτσιρικα εχει η γρια. λενε βεβαια οτι παει για βαζελο.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
gate4mitsos έγραψε:Sherman Cardenas,μια ζωη παπαδες εκανε στο fm 2007
+1926 και για τον Καρντένας και για το μάνατζερ!!επιτέλους ένας που ασχολείται με fm..υπάρχουν και άλλοι εδώ?είμαι και εγώ αρρωστάκι και μαρέσουν τετοιες συζητήσεις..εχω ξεκινήσει και ενα μπλόγκ με σκοπό να ασχολούμε με αυτά...εκει που το μάνατζερ συναντά την πραγματικότητα..αλλα τωρα έχει μείνει λίγο πίσω λόγω εξεταστικής..αργότερα θα κάνω και αναλύσεις ομάδων παικτών με στατιστικά και τέτοια..
sportandmanager.blogspot.com
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Βοσκόπουλος:kos έγραψε: εαν εχεις δει τον βοσκοπουλο ειναι σαν να εχεις δει τον παπαζογλου.
αριστερο μπακ, πιτσιρικα εχει η γρια. λενε βεβαια οτι παει για βαζελο.
[youtube]fnOOKj852g0[/youtube]
Παπάζογλου:
[youtube]H7nf-92cqFE[/youtube]
Αλλά και το αριστερό μπακ της γριάς, ο Ιωαννίδης, μια χαρά είναι:
[youtube]aHoKkuXVNc0[/youtube]
Και όλοι έχουν να λένε για τον Moon...
Τον Ιωαννίδη θα τον ήθελα στον ΠΑΟΚ, αλλά όχι έτσι, με προσφυγή.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Eλα εδω και αλλος καμένος προπονητής τον Cardenas δεν τον θυμάμε αλλα μια και ειναι να κλείσουμε προπονητή απο Ιταλία τότε να πάρουμε τον Marco Verratti σε δυο χρόνια στο μάνατζερ εξελίχθηκε στον νεο ΤότιEffrem1 έγραψε:gate4mitsos έγραψε:Sherman Cardenas,μια ζωη παπαδες εκανε στο fm 2007
+1926 και για τον Καρντένας και για το μάνατζερ!!επιτέλους ένας που ασχολείται με fm..υπάρχουν και άλλοι εδώ?είμαι και εγώ αρρωστάκι και μαρέσουν τετοιες συζητήσεις..εχω ξεκινήσει και ενα μπλόγκ με σκοπό να ασχολούμε με αυτά...εκει που το μάνατζερ συναντά την πραγματικότητα..αλλα τωρα έχει μείνει λίγο πίσω λόγω εξεταστικής..αργότερα θα κάνω και αναλύσεις ομάδων παικτών με στατιστικά και τέτοια..
sportandmanager.blogspot.com
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μάλλον συμφώνησε με την Palermo για τρια χρόνια και 850 χιλιάδες.Sera4 έγραψε:ενταξει ρε ιταλε εχει 3 καλα χρονια τουλαχιστον στα 31 ειναι...yiannisPAOKitalia έγραψε:Θεός! Maccarone τα σπάει, αλλά είναι λίγο μεγάλος.
Siena, από τις πιο άτυχες ομάδες του campionato, με πολύ καλούς παίχτες (Calaio, Chezal, Vergassola, Brandao, Del Grosso, Curci, Codrea), αλλά ρε Malesani που πας με Τζιόλη??
Συμπαθέστατη Siena, δυστυχώς από του χρόνου στην serie b.![]()
τωρα που επεσε η σιενα μενει ελευθερος φευγει ξερεις τπτ???ρε μπας και βγαλουμε καμια ειδηση???απο οτι φαινεται ιταλος θα ειναι και ο προπονητης...τυχαιο??δε νομιζω...
![]()
![]()
παντως θα ηταν σαν ονειρο να τον δω στον ΠΑΟΚ μιλαμε για παιχτη που αδικηθηκε καταφορα ηταν για μεγαλα πραγματα...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Παιδιά η αεκ ενδιαφέρεται για ανάκογλου??
Θα'ναι κρίμα να μας τον πάρουν αυτοί,παίκτης από Σέρρες ειδικά με αρκετές προοπτικές..
Θα'ναι κρίμα να μας τον πάρουν αυτοί,παίκτης από Σέρρες ειδικά με αρκετές προοπτικές..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
η αεκ ενδιαφέρεται και για τον σουμπινιο που λέγαμε τον χειμώνα
αυτος έχει γαμηθεί να βάζει γκολ και είναι δεκάρι
2 εβαλε και σήμερα ενω στα πλει οφ της β πρέπει να έχει βάλει 6 γκολ
[youtube]ZE4vNlllpUg[/youtube]
[youtube]T7Vyr8Y9HsE&feature=related[/youtube]
[youtube]QlUy9ronRuo&feature=related[/youtube]
[youtube]_ANDtxD7GzA&feature=related[/youtube]
καλός φαίνεται
αν κάνει για τον ΠΑΟΚ βέβαια δεν μπορω να καταλάβω απο τα βιντεάκια
αλλά φαίνεται καλός
αυτος έχει γαμηθεί να βάζει γκολ και είναι δεκάρι
2 εβαλε και σήμερα ενω στα πλει οφ της β πρέπει να έχει βάλει 6 γκολ
[youtube]ZE4vNlllpUg[/youtube]
[youtube]T7Vyr8Y9HsE&feature=related[/youtube]
[youtube]QlUy9ronRuo&feature=related[/youtube]
[youtube]_ANDtxD7GzA&feature=related[/youtube]
καλός φαίνεται
αν κάνει για τον ΠΑΟΚ βέβαια δεν μπορω να καταλάβω απο τα βιντεάκια
αλλά φαίνεται καλός