Συζήτηση πολιτισμένη
- emeissaspsirizoume4
- Δημοσιεύσεις: 535
- Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
πουθενα δεν λεει οτι θελουνε να κανουνε κουμαντο
πουθενα δεν λεει μην τον φερνεις προεδρε
ο καθενας ερμηνευει την ανακοινωση οπως θελει και οπως τον συμφερει
πουθενα δεν λεει μην τον φερνεις προεδρε
ο καθενας ερμηνευει την ανακοινωση οπως θελει και οπως τον συμφερει
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Πάνε λίγο από το τόπικ του Ζαγοράκη και δες τι γράφει ο Γκάς...
Και απάντησε μας...
Και απάντησε μας...
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Γκικας εγω σου απαντησα για την περιφρουρηση και τα προστιμα τι παιζει αλλα καποιος μοντ εκρινε σκοπιμο να το σβησει ενας θεος ξερει γιατι.με ολη την καλη διαθεση θα στα ξαναγραψω και ελπιζω να προλαβεις να τα διαβασεις για να καταλαβεις 5 πραγματα.
- Η περιφρουρηση αποτελειτε απο συνδεσμιτες που σε καθε ματς και ειδικα στα ντερμπυ δεχετε μπουκαλια,αντικειμενα και τραμπουκο απο διαφορους μπερδεμενου που πολυ αμφιβαλλω αν ανηκουν σε ΣΦ.Ειλικρινα απορω με την ψυχραιμια τους που περα απο μεμονομενα περιστατικα δεν ειχαμε εξαρση.Τα παλικαρια με τα μεσα που εχουν κανουν οτι μπορουν και γλιτωνουν την ΠΑΕ απο επιπλεον εξοδα για αλλα 30 σεκιουριτι τουλαχιστον.
-Το γηπεδο,οι λιγες θυρες αλλα και ο κακος σχεδιασμος των τουρνικε δυστυχως καθιστουν αναποφεκτο να μπαινουν τζαμπατζητζες που εκμεταλλευοντε τον συνοστισμο λογω των παραπανω ελλειψεων-παραλειψεων.
-Εχουμε ενα ποσοστο κοσμου που δυστυχως δεν νιωθει και δεν εχει θπομονη και νοοτροπια να μπει νορμαλ στο γηπεδο.
-Γινοντε συναντησεις με την ΠΑΕ για θεματα σφαλειας εντος και εκτος και να ξες ειναι πολυ ευχαριστημενοι στην ΠΑΕ απο το εργο των ΣΦ.2 χρονια τωρα ειχαμε μονο μικρα μεμονομενα περιστατικα ειδικα εντος γηπεδου.
-Τα προστιμα που τρωμε ειναι αδικα και δυσαναλογα με αυτα που γινοντε και κυριως σε σχεση με αλλες παε.Κανε μια συγκριση πρωτα και μην κατηγορεις αμεσως τον οπαδο αδερφο σου.Ο συνδεσμιτης δεν ειναι υπαλληλος για την καψουρα του κανει οτι κανει.
Αυτα και αν εχεις αλλες αποριες ευχαριστως να στις λυσω.
- Η περιφρουρηση αποτελειτε απο συνδεσμιτες που σε καθε ματς και ειδικα στα ντερμπυ δεχετε μπουκαλια,αντικειμενα και τραμπουκο απο διαφορους μπερδεμενου που πολυ αμφιβαλλω αν ανηκουν σε ΣΦ.Ειλικρινα απορω με την ψυχραιμια τους που περα απο μεμονομενα περιστατικα δεν ειχαμε εξαρση.Τα παλικαρια με τα μεσα που εχουν κανουν οτι μπορουν και γλιτωνουν την ΠΑΕ απο επιπλεον εξοδα για αλλα 30 σεκιουριτι τουλαχιστον.
-Το γηπεδο,οι λιγες θυρες αλλα και ο κακος σχεδιασμος των τουρνικε δυστυχως καθιστουν αναποφεκτο να μπαινουν τζαμπατζητζες που εκμεταλλευοντε τον συνοστισμο λογω των παραπανω ελλειψεων-παραλειψεων.
-Εχουμε ενα ποσοστο κοσμου που δυστυχως δεν νιωθει και δεν εχει θπομονη και νοοτροπια να μπει νορμαλ στο γηπεδο.
-Γινοντε συναντησεις με την ΠΑΕ για θεματα σφαλειας εντος και εκτος και να ξες ειναι πολυ ευχαριστημενοι στην ΠΑΕ απο το εργο των ΣΦ.2 χρονια τωρα ειχαμε μονο μικρα μεμονομενα περιστατικα ειδικα εντος γηπεδου.
-Τα προστιμα που τρωμε ειναι αδικα και δυσαναλογα με αυτα που γινοντε και κυριως σε σχεση με αλλες παε.Κανε μια συγκριση πρωτα και μην κατηγορεις αμεσως τον οπαδο αδερφο σου.Ο συνδεσμιτης δεν ειναι υπαλληλος για την καψουρα του κανει οτι κανει.
Αυτα και αν εχεις αλλες αποριες ευχαριστως να στις λυσω.
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
plato6 έγραψε: gash πρέπει να βγει ο Ζαγοράκης και να τους πει παιδάκια εγώ σας χαιρετάω.
πρωτη φορα θα'ναι...
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
sidpanos έγραψε:bakunin ξεκίνησα να διαβάζω απο την σελίδα 2..αναφέρομαι σε όλους απο κει...οχι μόνο σε σένα...
το τι είδα μαζεμένο δεν λέγεται...
υγ..πάλι στον κοντό πάμε χειμώνα καλοκαίρι...
τεσπα...μαλακία της παε που μέχρι τώρα δεν τον ανακοίνωσε τώρα...
φειγ βολάν κ αηδίες...μόνο εγωισμό βλέπω εγώ απο 300 άτομα
ολόκληρο το γήπεδο πλην αυτών,όταν φωνάζουν κατά,τους γιουχάρει..
κλείνοντας για άλλη μια φορα...αφού θεωρούν οτι διαφωνούν,του χρόνου,να κατέβουν στις εκλογές..Να ορίσουν αρχηγό και να διεκδηκήσουν αυτό που θεωρούν σωστή προεδρία...
αυτο που λες λεγεται φασισμος της πλειοψηφιας.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
χαχαχαχα...καλό...
δηλαδή ένας [1] θιβετιανός στην ισλανδία είναι μειονότητα...
μπορεί να κάνει και σύλλογο θιβετιανών ισλανδών,να είναι ταμίας,διεθ.σύμβουλος και πρόεδρος ταυτόχρονα,και να διεκδηκεί την παράδοση θιβετιανής γλώσσας στα σχολεία της ισλανδίας...
αλλιώς είναι φασισμός της πλειοψηφίας...
καλο....πραγματικα....
δηλαδή ένας [1] θιβετιανός στην ισλανδία είναι μειονότητα...
μπορεί να κάνει και σύλλογο θιβετιανών ισλανδών,να είναι ταμίας,διεθ.σύμβουλος και πρόεδρος ταυτόχρονα,και να διεκδηκεί την παράδοση θιβετιανής γλώσσας στα σχολεία της ισλανδίας...
αλλιώς είναι φασισμός της πλειοψηφίας...
καλο....πραγματικα....
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
καλή δεν λέει αυτό αλλά λέει μην τολμήσεις να τον φέρεις πίσω. ρε φίλε με τις λέξεις θα παίζουμε τώρα.emeissaspsirizoume4 έγραψε:πουθενα δεν λεει οτι θελουνε να κανουνε κουμαντο
πουθενα δεν λεει μην τον φερνεις προεδρε
ο καθενας ερμηνευει την ανακοινωση οπως θελει και οπως τον συμφερει
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Εγώ βλέπω ότι τόση ώρα μαλώνουμε για μ@λακίες...
Πάντως έχω ακόμα μία απορία για την περιφρούριση.
Πως γίνεται σε κάθε ματς να υπάρχουν χιλιάδες τζαμπατζήδες;;;
Πως μπαίνουν όλοι αυτοί;;
Πάντως έχω ακόμα μία απορία για την περιφρούριση.
Πως γίνεται σε κάθε ματς να υπάρχουν χιλιάδες τζαμπατζήδες;;;
Πως μπαίνουν όλοι αυτοί;;
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
αν θελεις να στο αναλυσω ευχαριστως αλλα δεν ειναι της ωρας.Μαλλον δεν το επιασες αλλα με τον ορο αυτον χαρακτηριζεις πολες καταστασεις εκτος ΠΑΟΚ στις μερες μας
Ειδικα στον ΠΑΟΚ αν μιλαμε για πλειοψηφιες και μειονοτητες χανουμε το δασος,δεν υπαρχουν παιδια και αποπαιδια στον ΠΑΟΚ μας φιλε.
Ειδικα στον ΠΑΟΚ αν μιλαμε για πλειοψηφιες και μειονοτητες χανουμε το δασος,δεν υπαρχουν παιδια και αποπαιδια στον ΠΑΟΚ μας φιλε.
- emeissaspsirizoume4
- Δημοσιεύσεις: 535
- Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
ουτε λεει μην τολμησεις να τον φερεις πισω
και δεν παιζουμε με τις λεξεις Plato
και δεν παιζουμε με τις λεξεις Plato
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
gika μπαινουν για τους λογους που σου ανεφερα και επειδη κανεις δεν εχει τις αντοχες να παιζει καθε κυριακη μαπες στον ΝΑΟ.επισης πολλες φορες ανοιγουν οι πορτες γιατι δημιουργονται επικινδυνες καταστασεις απο τον συνοστισμο και σε αυτο ειναι ενημερη η ΠΑΕ.
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
bakunin4 έγραψε:sidpanos έγραψε:bakunin ξεκίνησα να διαβάζω απο την σελίδα 2..αναφέρομαι σε όλους απο κει...οχι μόνο σε σένα...
το τι είδα μαζεμένο δεν λέγεται...
υγ..πάλι στον κοντό πάμε χειμώνα καλοκαίρι...
τεσπα...μαλακία της παε που μέχρι τώρα δεν τον ανακοίνωσε τώρα...
φειγ βολάν κ αηδίες...μόνο εγωισμό βλέπω εγώ απο 300 άτομα
ολόκληρο το γήπεδο πλην αυτών,όταν φωνάζουν κατά,τους γιουχάρει..
κλείνοντας για άλλη μια φορα...αφού θεωρούν οτι διαφωνούν,του χρόνου,να κατέβουν στις εκλογές..Να ορίσουν αρχηγό και να διεκδηκήσουν αυτό που θεωρούν σωστή προεδρία...
αυτο που λες λεγεται φασισμος της πλειοψηφιας.
O φασισμος της πλειοψηφιας λεγεται δημοκρατια,η οποια ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει ΠΟΛΛΕΣ φορες στους συνδεσμους!!!
Α.....και ο φασισμος της μειοψηφιας λεγεται ΧΟΥΝΤΑ........Αυτα.....
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
ΓΚΙΚΑ δεν καταλαβες ισως βεβαια να μην μπορω να το εξηγησω εγω
τα μελη των ΣΦ (που ειμαι και εγω) δεν εχουν ουτε δικαιωματα ουτε υποχρεωσεις προς την παε αλλο τι γινετε. για τα πρεζακια λεω για αυτους που το ειπαν οχι για σενα. ο ζαγορακης εχει ζητησει πολλα οπως και οι ΣΦ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΖΑΓΟΡΑΚΗ απλα λεμε οτι ειναι μεγαλο λαθος οχι αγωνιστικο αλλα ηθικο. τα προστιμαειναι λιγα σε σχεση με αλλες χρονιες το βλεπεις αλλωστε απλα δεν εχουμε τις ακρες που εχει πχ ο βαζελος και πληρωνουμε πολλα για το τιποτα. δεν ειπα οτι εμεις ειμαστε οι μαγκες αλλα οτι τα λεφτα (εξτρα) για εκδρομες για οτι χρειαστει για την κερκιδα ακομα και οι συνδρομες θα επρεπε να λαμβανετε υποψη πριν πει καοιοις(οποιος) για τζαμπατζηδες στα εκτος η ομαδα χρειαζεται ενισχυση και αυτο το θελουν ολοι αλλωστε μελος σε ΣΦ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡΑΚΗ
αν παλι δεν μπορεσαμε να βγαλουμε ακρη η οτιδηποτε θελει διευκρινηση ακουω, ολοι ΠΑΟΚ ειμαστε αλλα διαφωνουμε τι να κανουμε τωρα δηλαδη, δεν θεωρεις ντροπη τα σουπερ 4 κτλ που λεγονται;
τα μελη των ΣΦ (που ειμαι και εγω) δεν εχουν ουτε δικαιωματα ουτε υποχρεωσεις προς την παε αλλο τι γινετε. για τα πρεζακια λεω για αυτους που το ειπαν οχι για σενα. ο ζαγορακης εχει ζητησει πολλα οπως και οι ΣΦ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΖΑΓΟΡΑΚΗ απλα λεμε οτι ειναι μεγαλο λαθος οχι αγωνιστικο αλλα ηθικο. τα προστιμαειναι λιγα σε σχεση με αλλες χρονιες το βλεπεις αλλωστε απλα δεν εχουμε τις ακρες που εχει πχ ο βαζελος και πληρωνουμε πολλα για το τιποτα. δεν ειπα οτι εμεις ειμαστε οι μαγκες αλλα οτι τα λεφτα (εξτρα) για εκδρομες για οτι χρειαστει για την κερκιδα ακομα και οι συνδρομες θα επρεπε να λαμβανετε υποψη πριν πει καοιοις(οποιος) για τζαμπατζηδες στα εκτος η ομαδα χρειαζεται ενισχυση και αυτο το θελουν ολοι αλλωστε μελος σε ΣΦ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡΑΚΗ
αν παλι δεν μπορεσαμε να βγαλουμε ακρη η οτιδηποτε θελει διευκρινηση ακουω, ολοι ΠΑΟΚ ειμαστε αλλα διαφωνουμε τι να κανουμε τωρα δηλαδη, δεν θεωρεις ντροπη τα σουπερ 4 κτλ που λεγονται;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος marley 4 την Πέμ 27 Μάιος 2010, 16:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Και τώρα που ηρέμισαν οι τόνοι...
Αν τελικά ο Σαλπιγγίδης έρθει, ποια θα είναι η στάση των συνδέσμων;
Αν τελικά ο Σαλπιγγίδης έρθει, ποια θα είναι η στάση των συνδέσμων;