3. Bryce Daren Moon

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3258
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από stephanos »

fanatikos έγραψε:Προσωπικα είμαι αντιθετος στο να δανειζομαστε παικτες απο ομαδες του ΠΟΚ. Και δεν προσφερουν ουσιαστικα τιποτα και δημιουργουν την εντυπωση οτι ειμαστε μικρότερη ομαδα.
Αυτά έχουν αλλάξει εδώ και καιρό φίλε μου.

Και η Μίλαν τον Μπέκαμ δανεικό τον έχει εδώ και δύο χρόνια από τους... Λος Άντζελες Γκάλαξυ. Μην μου πεις ότι και η Μίλαν σου δίνει την εντύπωση μικρότερης ομάδας από τα αμερικανάκια... :lol:

Και επειδή αυτή είναι γνωστή περίπτωση, να γράψω και μία που δεν την ξέρει ο πολύς κόσμος: Αντόνιο Καντρέβα, ανήκει στην Ουντινέζε, πέρσι δόθηκε δανεικός στη Λιβόρνο και από φέτος τον Γενάρη πήγε πάλι δανεικός στη Γιουβέντους! Ποιά είναι η μεγαλύτερη ομάδα, ας μου πει κάποιος. :P

Και για να τελειώσω με τα παραδείγματα δανεισμών: Κρίστιαν Αμπιάτι. Ανήκει στην Μίλαν εδώ και δώδεκα χρόνια, αλλά ποιός θυμάται ότι δόθηκε δανεικός στην Γιουβέντους (υποτίθεται στην μεγάλη της αντίπαλο) την σεζόν 2005-06, όπου έπαιξε μάλιστα σε 25 αγώνες; :o
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15148
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από free4 »

Μόνο καλό θα κάνει στην ψυχολογία του η κλήση του..
Ας δούμε τα θετικά κι ας αφήσουμε τα αρνητικά κατά μέρος!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ωρε κλωσιδι που θα φανε τα υπολοιπα δεξι μπακ την ν αφρικης.....Βασικος ο Μουν θα ναι μετα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ελπίζω πως ο παικταράς θα συνεχίσει στον ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15148
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από free4 »

Ακόμη να κλείσει το τόπικ?
Μπερέτα αργείς!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όσο δεν βρίσκουμε άλλο δεξί μπακ...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από Pegasus »

Μακάρι να κλείσει ο Γκουστάβο να το στείλουμε πακέτο πίσω με τις ευχαριστίες μας για τις υπερπολύτιμες υπηρεσίες του.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κριμα που δεν πηγε ν αφρικη να παιρναμε κανα φραγκο......καλη συνεχεια στην καριερα του.....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κλείσει δεν κλείσει ο Γουσταύος ο Μουν φεύγει γιατί έχει συμβόλαιο μέχρι 30/6.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από Makis4444 »

Μεινε για παντα!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από shark4 »

Xωρις Μουν , χωρις Χελιγουελ στο μπασκετ , να δω πως θα την βγαλουμε φετος :?: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από moican4 »

Οντως , ενας Βερον απεμεινε και αυτος ..μπουλο... :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από niko70 »

Υπάρχει πάντα η προοπτική να γυρίσει ο Σωτήρης..... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

niko70 έγραψε:Υπάρχει πάντα η προοπτική να γυρίσει ο Σωτήρης..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Αυτος τελικα ηρθε σε μας;Επαιξε δηλαδη περυσι στο ΠΑΟΚ;Γιατι δεν τον ειδα πουθενα εκτος και αν ειναι ενας κοντουλης μαυριδερος που μπηκε κανα δυο φορες στο γηπεδο για να δει τους αλλους να παιζουν! :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”