Αυτά έχουν αλλάξει εδώ και καιρό φίλε μου.fanatikos έγραψε:Προσωπικα είμαι αντιθετος στο να δανειζομαστε παικτες απο ομαδες του ΠΟΚ. Και δεν προσφερουν ουσιαστικα τιποτα και δημιουργουν την εντυπωση οτι ειμαστε μικρότερη ομαδα.
Και η Μίλαν τον Μπέκαμ δανεικό τον έχει εδώ και δύο χρόνια από τους... Λος Άντζελες Γκάλαξυ. Μην μου πεις ότι και η Μίλαν σου δίνει την εντύπωση μικρότερης ομάδας από τα αμερικανάκια...
Και επειδή αυτή είναι γνωστή περίπτωση, να γράψω και μία που δεν την ξέρει ο πολύς κόσμος: Αντόνιο Καντρέβα, ανήκει στην Ουντινέζε, πέρσι δόθηκε δανεικός στη Λιβόρνο και από φέτος τον Γενάρη πήγε πάλι δανεικός στη Γιουβέντους! Ποιά είναι η μεγαλύτερη ομάδα, ας μου πει κάποιος.
Και για να τελειώσω με τα παραδείγματα δανεισμών: Κρίστιαν Αμπιάτι. Ανήκει στην Μίλαν εδώ και δώδεκα χρόνια, αλλά ποιός θυμάται ότι δόθηκε δανεικός στην Γιουβέντους (υποτίθεται στην μεγάλη της αντίπαλο) την σεζόν 2005-06, όπου έπαιξε μάλιστα σε 25 αγώνες;