Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Πλάκα με κάνεις βραδιάτικά? Προμοτάρεις τον εαυτό σου κι αυτά που λες?
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

Εικόνα

άστο ρε freegoodaki... δε νοιωθεις λαιμαι... ;)

Και για να τελειωνει το θεμα μια και καλη:
novito έγραψε:Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

novito έγραψε:
novito έγραψε:Βρε απαλευτε δες τι εγινε πιο πριν και μετα ελα να τα ξαναπουμε... Γι αυτο που λες εγινε η μανουρα... Αυτο λεγαμε και μεις... Χαβαλε τοπικ ειναι και κοντεψανε να πιαστουνε οι αλλοι...

υ.γ. Πας να μας την πεις, ενω λεμε τα ιδια ρε μαριαννα?? :lol: :lol:
novito έγραψε:Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
+101
novito ψηφίζει.... :o novito... :shock:

+102... Ετσι απλά!!!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

Συμφωνησες με τον free, οποτε η ιδια απαντηση Realcon... ;)

Πόσο πιο μεγαλο πρεπει να το βαλουμε...??
novito έγραψε:Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από DC »

Εγώ θα ήθελα τον Πάμπλο και τον Βιειρίνια. Στα 27 με 28 τους.
Α .... και τον Ιμπραΐμοβιτς στο πιο όμορφο. Ο τύπος είναι σαν τον Τζιβιλίκα στο "Η θεία μου η χίπισα".
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Νοβίτο, πέσε για ύπνο παλικάρι μου..
Από χθες φαίνεσαι να είσαι λιγουλάκι εκτός κλίματος.. αντε και το πρωί σχολή και μετά δουλειά..



Το γραψαμε τοσες φορες: "Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια"... Δε θα παρακαλαμε κιολας... Καληνυχτα λοιπον...
Thx, Admin Team
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Τρί 23 Φεβ 2010, 03:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

Gash...Кажете име... Τουλάχιστον αυτός είναι σίγουρος!!!

Ναι...Αυτόν θέλω!!!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

novito έγραψε:Συμφωνησες με τον free, οποτε η ιδια απαντηση Realcon... ;)

Πόσο πιο μεγαλο πρεπει να το βαλουμε...??
novito έγραψε:Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Και το ξανάπα
free4 έγραψε:Ρε σεις μοντ, τι λεει ο τίτλος του τόπικ?
Δε λέει "Ποιον παίκτη θα θέλαμε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;" ναι ή ου?
Ε κι εγώ λέω τον Κριστιάνο Ρονάλντο, είμαι οφ τόπικ δηλαδή?

Αν θέλετε να κρατήσετε το τόπικ μέσα σε ένα πλαίσιο προτείνετε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα, ποιος παίκτης θα ήταν χρήσιμος για την ομάδα.. Από τη στιγμή που το τόπικ βοηθά τις αερολογίες, τέτοιες θα διαβάζετε εδώ μέσα..
Δεν παίζω με τις λέξεις, είμαι μέσα στο νόημα του τόπικ όπως αυτό αναγράφεται..
Εκανα την πρόταση μου..
Αν δε σας αρέσει ούτε κι αυτό, καληνύχτα!


Και για να σε απαντήσω σε αυτό που λες ότι όποιος γουστάρει το τόπικ συνεχίζει..

Κατεδαφίστε τα πάντα εσείς κι αφήστε το τόπικ να γίνεται κέντρο αποδοκιμασίας και ξεφτυλίσματος των παικτών μας! Ωραία κάλυψη.. Είπαμε ο χαβαλές, χαβαλές αλλά έχει και το όριο του η μ@λακία και τα πικρόχολα σχόλια!

Αν θέλετε να συνεχιστεί αυτή η παρωδία με αναφορές σε σχόλια παικτών που θέλουμε και πρέπει να φύγουν και σε σχόλια για το ποιοι πρέπει να έρθουν στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος, κάντε το!
Το ξαναλέω, αν θέλετε να αποφυγούν τα χειρότερα, για ένα διάστημα, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Η ΤΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ! ΔΕ ΘΑ ΠΟΛΕΜΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΛΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΣΩ!
Ασχοληθείτε με κάτι άλλο, με το μπάσκετ, με την ομάδα, με την αστυνομία και τις απαγορεύσεις της..
Εδώ πρέπει να κολλήσετε δηλαδή? Ενάμησι μήνα υπομονή δεν έχετε?

Καλή συνέχεια σε όλους σας..
Καλή τύχη!
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

teod1980 έγραψε:Έλεος για το τοπικ θα λεγα...
Ας ερθει ο Ζέεντορφ. Ευκαιρία είναι να δοκιμάσει κάτι καινούριο...

Ρε φιλε ποση ειρωνεια θα πουλησεις ακομα?
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από DimisK »

Πάμε για πρωτάθλημα. Μετά από 25 χρόνια έχουμε πολλές ελπίδες. :pano:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gash04 »

Εδώ είναι ο καλύτερος παίχτης με φόντο τον αετό με ένα κεφάλι.

[youtube]epLtpi1uhAc&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gika »

Τον Σικαμπάλα... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εμεινε ελευθερος ο σαιτιωτης ον θετε?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gika »

Με χίλια!!!!!

Τρελό ΠΑΟΚτσάκι ΚΑΙ Έλληνας!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από navigator11 »

και μολις στην τρυφερη ηλικια των 33-34!ρε παιδια .....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”