Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πλάκα με κάνεις βραδιάτικά? Προμοτάρεις τον εαυτό σου κι αυτά που λες?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

άστο ρε freegoodaki... δε νοιωθεις λαιμαι...
Και για να τελειωνει το θεμα μια και καλη:
novito έγραψε:Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
novito ψηφίζει....novito έγραψε:+101novito έγραψε:Βρε απαλευτε δες τι εγινε πιο πριν και μετα ελα να τα ξαναπουμε... Γι αυτο που λες εγινε η μανουρα... Αυτο λεγαμε και μεις... Χαβαλε τοπικ ειναι και κοντεψανε να πιαστουνε οι αλλοι...
υ.γ. Πας να μας την πεις, ενω λεμε τα ιδια ρε μαριαννα??![]()
novito έγραψε:Λοιπον επειδη εχετε παραξεφυγει, το τοπικ λεγεται "Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;"
Όχι "ποιος δε σας κανει", ούτε "ποιος να αντικαταστήσει ποιον"... Τόπικ χαβαλέ ήταν και θ αρχισουμε τα καντηλια παλι.... ΕΛΕΟΣ...
+102... Ετσι απλά!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Συμφωνησες με τον free, οποτε η ιδια απαντηση Realcon...
Πόσο πιο μεγαλο πρεπει να το βαλουμε...??
Πόσο πιο μεγαλο πρεπει να το βαλουμε...??
novito έγραψε:Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εγώ θα ήθελα τον Πάμπλο και τον Βιειρίνια. Στα 27 με 28 τους.
Α .... και τον Ιμπραΐμοβιτς στο πιο όμορφο. Ο τύπος είναι σαν τον Τζιβιλίκα στο "Η θεία μου η χίπισα".
Α .... και τον Ιμπραΐμοβιτς στο πιο όμορφο. Ο τύπος είναι σαν τον Τζιβιλίκα στο "Η θεία μου η χίπισα".
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Νοβίτο, πέσε για ύπνο παλικάρι μου..
Από χθες φαίνεσαι να είσαι λιγουλάκι εκτός κλίματος.. αντε και το πρωί σχολή και μετά δουλειά..
Το γραψαμε τοσες φορες: "Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια"... Δε θα παρακαλαμε κιολας... Καληνυχτα λοιπον...
Thx, Admin Team
Από χθες φαίνεσαι να είσαι λιγουλάκι εκτός κλίματος.. αντε και το πρωί σχολή και μετά δουλειά..
Το γραψαμε τοσες φορες: "Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια"... Δε θα παρακαλαμε κιολας... Καληνυχτα λοιπον...
Thx, Admin Team
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Τρί 23 Φεβ 2010, 03:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Gash...Кажете име... Τουλάχιστον αυτός είναι σίγουρος!!!
Ναι...Αυτόν θέλω!!!
Ναι...Αυτόν θέλω!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Και το ξανάπαnovito έγραψε:Συμφωνησες με τον free, οποτε η ιδια απαντηση Realcon...![]()
Πόσο πιο μεγαλο πρεπει να το βαλουμε...??
novito έγραψε:Φτανει... Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια
Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...
Δεν παίζω με τις λέξεις, είμαι μέσα στο νόημα του τόπικ όπως αυτό αναγράφεται..free4 έγραψε:Ρε σεις μοντ, τι λεει ο τίτλος του τόπικ?
Δε λέει "Ποιον παίκτη θα θέλαμε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;" ναι ή ου?
Ε κι εγώ λέω τον Κριστιάνο Ρονάλντο, είμαι οφ τόπικ δηλαδή?
Αν θέλετε να κρατήσετε το τόπικ μέσα σε ένα πλαίσιο προτείνετε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα, ποιος παίκτης θα ήταν χρήσιμος για την ομάδα.. Από τη στιγμή που το τόπικ βοηθά τις αερολογίες, τέτοιες θα διαβάζετε εδώ μέσα..
Εκανα την πρόταση μου..
Αν δε σας αρέσει ούτε κι αυτό, καληνύχτα!
Και για να σε απαντήσω σε αυτό που λες ότι όποιος γουστάρει το τόπικ συνεχίζει..
Κατεδαφίστε τα πάντα εσείς κι αφήστε το τόπικ να γίνεται κέντρο αποδοκιμασίας και ξεφτυλίσματος των παικτών μας! Ωραία κάλυψη.. Είπαμε ο χαβαλές, χαβαλές αλλά έχει και το όριο του η μ@λακία και τα πικρόχολα σχόλια!
Αν θέλετε να συνεχιστεί αυτή η παρωδία με αναφορές σε σχόλια παικτών που θέλουμε και πρέπει να φύγουν και σε σχόλια για το ποιοι πρέπει να έρθουν στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος, κάντε το!
Το ξαναλέω, αν θέλετε να αποφυγούν τα χειρότερα, για ένα διάστημα, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Η ΤΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ! ΔΕ ΘΑ ΠΟΛΕΜΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΛΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΣΩ!
Ασχοληθείτε με κάτι άλλο, με το μπάσκετ, με την ομάδα, με την αστυνομία και τις απαγορεύσεις της..
Εδώ πρέπει να κολλήσετε δηλαδή? Ενάμησι μήνα υπομονή δεν έχετε?
Καλή συνέχεια σε όλους σας..
Καλή τύχη!
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
teod1980 έγραψε:Έλεος για το τοπικ θα λεγα...
Ας ερθει ο Ζέεντορφ. Ευκαιρία είναι να δοκιμάσει κάτι καινούριο...
Ρε φιλε ποση ειρωνεια θα πουλησεις ακομα?
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πάμε για πρωτάθλημα. Μετά από 25 χρόνια έχουμε πολλές ελπίδες. 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εδώ είναι ο καλύτερος παίχτης με φόντο τον αετό με ένα κεφάλι.
[youtube]epLtpi1uhAc&feature=related[/youtube]
[youtube]epLtpi1uhAc&feature=related[/youtube]
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Με χίλια!!!!!
Τρελό ΠΑΟΚτσάκι ΚΑΙ Έλληνας!!!!!!!!!!!
Τρελό ΠΑΟΚτσάκι ΚΑΙ Έλληνας!!!!!!!!!!!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
και μολις στην τρυφερη ηλικια των 33-34!ρε παιδια .....