Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Διωξτε τον αμυντικογενη Σαντος και φερτε τον Τεριμ........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Που ειστε τωρα βρε γατια....!!!!!!!!!!!!!!

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ολοι μου γινατε Σαντικοι τωρα ε?
Με τα γιαννινα που ησασταν?
Ο Σαντος θα φυγει οταν ολοκληρωσει το 2ο πλανο...
Μην τολμησει κανεις να ρωτησει ποιο ειναι...
Με τα γιαννινα που ησασταν?
Ο Σαντος θα φυγει οταν ολοκληρωσει το 2ο πλανο...
Μην τολμησει κανεις να ρωτησει ποιο ειναι...
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Αν είχαμε χάσει όμως? +200 σελίδες με κράξιμο...
Άκυρο σε όλους τους προπονητακιδωθυροπεντεξάκηδες.
Άκυρο σε όλους τους προπονητακιδωθυροπεντεξάκηδες.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Στο τέλος θα με κάνει να κάνω τι μεγαλύτερη κωλοτούμπα τις ζωής μου αυτός.
Εγώ είμαι ένας από αυτούς που κράζει,συγγνώμη αλλα οι santoikoi γίνατε πολλοί και είπα να σπάσω λίγο τι μονοτονία.
Εγώ είμαι ένας από αυτούς που κράζει,συγγνώμη αλλα οι santoikoi γίνατε πολλοί και είπα να σπάσω λίγο τι μονοτονία.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Φερναντο τι θα γινει ? Που την πας την δουλεια ? Δεν πιστευω να γινει καμμια μ@λακια και να μην παιξουμε πλευ-οφ ?
Για κοιταξε τι θα γινει γιατι δεν μας βλεπω καλα .
Ξυπνα . Κινδυνευουμε να χασουμε την 2η θεση .
Απορω και με την διοικηση . Δεν βλεπουν οτι κινδυνευουμε να χασουμε την συμμετοχη στο Ουεφα . Τι να πω
Κανονιστε εσεις εκει να χασουμε την 2η θεση απο κανα βαζελο και κανα γαυρο.
Μετα και το χθεσινο αποτελεσμα δεν βλεπουν οι πεφωτισμενοι της διοικησης οτι βαλαμε στο κολπο της 2ης θεσης και τον βαζελο ?
Μου φαινεται οτι παμε να βγαλουμε μονοι μας τα ματια μας.
Υ.Γ. Τελικα ο βαζελος του Νιοπλια δεν μπορει να κερδισει ομαδες του Ποκ ( ΠΑΟΚ- ολυ...-Κουλα) Πρεπει να δει τι θα κανει και αυτος

Για κοιταξε τι θα γινει γιατι δεν μας βλεπω καλα .
Ξυπνα . Κινδυνευουμε να χασουμε την 2η θεση .
Απορω και με την διοικηση . Δεν βλεπουν οτι κινδυνευουμε να χασουμε την συμμετοχη στο Ουεφα . Τι να πω
Κανονιστε εσεις εκει να χασουμε την 2η θεση απο κανα βαζελο και κανα γαυρο.
Μετα και το χθεσινο αποτελεσμα δεν βλεπουν οι πεφωτισμενοι της διοικησης οτι βαλαμε στο κολπο της 2ης θεσης και τον βαζελο ?
Μου φαινεται οτι παμε να βγαλουμε μονοι μας τα ματια μας.
Υ.Γ. Τελικα ο βαζελος του Νιοπλια δεν μπορει να κερδισει ομαδες του Ποκ ( ΠΑΟΚ- ολυ...-Κουλα) Πρεπει να δει τι θα κανει και αυτος
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Παντως ετσι οπως την παει τη δουλεια αυτος, τελικα δε θα παιξουμε play-off στο τελος και δε θα μπορει να κριθει.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
και όχι μόνο αυτό το οικονομικό το ξέχασες???σύμφωνα με ραδιο-φονικό (ΠΑΟΚτσής) παραγωγό ο οποίος σιγόνταρε ακροατή ο οποίος έλεγε μήπως δεν θέλουν να νικήσουν την κυριακή για να παίξουν play off για τα εισητήρια???
ναι μην απορείτε υπάρχουν τέτοια ερωτήματα.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Συμφωνω . Εχει βαλθει να μας καταστρεψει ο πορτογαλλος. Να μην παιξουμε πλευ -οφ και να μην εχουμε εσοδα απο τα εισιτηρια .
Τι να πω
Τι να πω
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Και να ηταν μονο το ραδιο φιλε lefis...εδω ο μπροστινος μου στην Τουμπα χθες ηταν πεπεισμενος στο 10λεπτο οτι το ματς ηταν μιλημενο! 
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Πάντως είμαι ΑΡΡΩΣΤΟΙ ως οπαδοί.
Η κουβέντα μετά το ματς ήταν η εξής. Καλά γιατί άφηνε το παλτό τον Λίνο και το Σορλέν. Δεν έβλεπε.
...........
Δηλαδή ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ???
Μάλλον ξύλο.-

Ξέρετε πόσα παίρνει ο πρωταθλητής από CL???
Η κουβέντα μετά το ματς ήταν η εξής. Καλά γιατί άφηνε το παλτό τον Λίνο και το Σορλέν. Δεν έβλεπε.
...........
Δηλαδή ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ???
Μάλλον ξύλο.-
Ξέρετε πόσα παίρνει ο πρωταθλητής από CL???
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Καταλαβα...παλι Γουρουνι στο Σακι θα εχουμε για προπονητη του χρονου δηλαδη! Με το δικιο τους που γκρινιαζουν μερικοι!
Ανανεωστε το Ζαντο χθες..γιατι ξεχναμε ευκολα κ γινομαστε αχαριστοι μετα απο καμμια γκελα.
(Γαματο αυτο με τα εισητηρια κ τα πλευ οφ. Απ' οποια πλευρα κ αν το δεις....Χαραμιζουμε το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ γιατι θελουμε το ενα μυριο των εισητηριων των πλευ οφ για να διεκδικησουμε την ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να βγουμε ως δευτεροι στα ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ του Τσαμπιονς Λιγκ οπου θα παιξουμε ως ΑΟΥΤΣΑΙΝΤΕΡ απεναντι σε ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ 2 ματς ενω ως Πρωταθλητες παμε σε ΕΝΑΝ αγωνα ως ΙΣΧΥΡΟΙ με ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ η στη χειροτερη ισαξιο αντιπαλο για να μπεις στους ομιλους και να τσεπωσεις 10-15 μυρια!!
Αλλα δε φταιει ο μπουφος ο Ακροατης. Αφου για να μη χασεις εναν ακροατη λενε ναι σε ολα καλα να παθαινουν τα αυτια μας)
Ανανεωστε το Ζαντο χθες..γιατι ξεχναμε ευκολα κ γινομαστε αχαριστοι μετα απο καμμια γκελα.
(Γαματο αυτο με τα εισητηρια κ τα πλευ οφ. Απ' οποια πλευρα κ αν το δεις....Χαραμιζουμε το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ γιατι θελουμε το ενα μυριο των εισητηριων των πλευ οφ για να διεκδικησουμε την ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να βγουμε ως δευτεροι στα ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ του Τσαμπιονς Λιγκ οπου θα παιξουμε ως ΑΟΥΤΣΑΙΝΤΕΡ απεναντι σε ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ 2 ματς ενω ως Πρωταθλητες παμε σε ΕΝΑΝ αγωνα ως ΙΣΧΥΡΟΙ με ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ η στη χειροτερη ισαξιο αντιπαλο για να μπεις στους ομιλους και να τσεπωσεις 10-15 μυρια!!
Αλλα δε φταιει ο μπουφος ο Ακροατης. Αφου για να μη χασεις εναν ακροατη λενε ναι σε ολα καλα να παθαινουν τα αυτια μας)