πολύ σωστά...σήμερα ο κοντός είναι παίκτης του βάζελου και ως τέτοιος θα πρέπει να αντιμετωπιστεί.kos έγραψε:σημερα δεν ειναι η μερα για να υπερασπιστουμε τον σαλπι οσοι απο εμας παμε στο γηπεδο και τον θελουμε πισω.
Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
βασικα δεν πρεπει να δοθει σημασια σημερα στον σαλπιγγιδη
οσο σημασια δοθει στον βυντρα(πχ) τοση να δοθει και στον σαλπιγγιδη
οσο σημασια δοθει στον βυντρα(πχ) τοση να δοθει και στον σαλπιγγιδη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
έλα να ξεκολάμε με τον Σαλπιγγίδη λέμε!πάμε να τους πάρουμε τα σώβρακα

- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
ΒΛΕΠΕ ΑΚΟΥ ΣΩΠΑ,ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΤΟΠΑ!!
ΖΗΣΕ ΝΟΙΩΣΕ ΡΩΤΑ,
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ...
ΠΑΟΚ ΡΕ!!!
[youtube]6daq3ufpFbs&feature=related[/youtube]
ΖΗΣΕ ΝΟΙΩΣΕ ΡΩΤΑ,
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ...
ΠΑΟΚ ΡΕ!!!
[youtube]6daq3ufpFbs&feature=related[/youtube]
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
Τα φουσάτα ετοιμάζονται. Τα απρόμαυρα λάβαρα σηκώνονται.
Σήμερα θα πατήσουμε την πράσινη την ξεσκισμένη την π@υτάνα.
Όποιοι έχουν πρόβλημα με τη φωνή τους, καλύτερα να δώσουν το εισητήριό τους σε κάποιον άλλο.
σήμερα τα λαρύγγια θα έρπουν στα μπετά της Τούμπας.
Φωνή - Παλμός και Πάθος από το 1' μέχρι το 90'.
Ούτε για τσιγάρο, ούτε για μπουρου μπούρου, δεν θα υπάρχει χρόνος.
Οσοι πιείτε κανονίστε να έχετε αποθέματα δύναμης. Μην παρουσιαστείτε στον Ναό, λιάρδα.
σουρουμενάκηδες και μπαφάκηδες μακρυά από τον Ναό.
Η Νίκη θα έρθει από την κερκίδα. Από κει θα μεταδοθεί, σαν αστραπή, στους Παίκτες μας η λύσσα για να πατήσουμε τα πράσινα λαγουδάκια. Σήμερα θα δεί όλη η Ελλάδα ένα μικρό δείγμα, για το τι εστί Τούμπα.
90 λεπτά Φωνή ρε.
Και κάτι τελευταίο.
Μην δούμε πάλι τίποτα χλεχλέδες με κόκκινα, πράσινα και κίτρινα μπουφάν, σακάκια ή φόρμες άλλων ομάδων (μπαρτσελόνα, κλπ.)! Τα χρώματα που φοράμε σήμερα, εμείς οι Οπαδοί, είναι αποκλειστικά, Ασπρο και Μαύρο, Καταλάβατε?
Σήμερα θα πατήσουμε την πράσινη την ξεσκισμένη την π@υτάνα.
Όποιοι έχουν πρόβλημα με τη φωνή τους, καλύτερα να δώσουν το εισητήριό τους σε κάποιον άλλο.
σήμερα τα λαρύγγια θα έρπουν στα μπετά της Τούμπας.
Φωνή - Παλμός και Πάθος από το 1' μέχρι το 90'.
Ούτε για τσιγάρο, ούτε για μπουρου μπούρου, δεν θα υπάρχει χρόνος.
Οσοι πιείτε κανονίστε να έχετε αποθέματα δύναμης. Μην παρουσιαστείτε στον Ναό, λιάρδα.
σουρουμενάκηδες και μπαφάκηδες μακρυά από τον Ναό.
Η Νίκη θα έρθει από την κερκίδα. Από κει θα μεταδοθεί, σαν αστραπή, στους Παίκτες μας η λύσσα για να πατήσουμε τα πράσινα λαγουδάκια. Σήμερα θα δεί όλη η Ελλάδα ένα μικρό δείγμα, για το τι εστί Τούμπα.
90 λεπτά Φωνή ρε.
Και κάτι τελευταίο.
Μην δούμε πάλι τίποτα χλεχλέδες με κόκκινα, πράσινα και κίτρινα μπουφάν, σακάκια ή φόρμες άλλων ομάδων (μπαρτσελόνα, κλπ.)! Τα χρώματα που φοράμε σήμερα, εμείς οι Οπαδοί, είναι αποκλειστικά, Ασπρο και Μαύρο, Καταλάβατε?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
Παίχτες με τον Δικέφαλο στο στήθος, παίξτε την μπάλα που ξέρετε με τσαμπουκά και πάθος για την νίκη...
Θα είναι αφιερωμένη και σε ένα ΠΑΟΚτσάκι που παλεύει αυτήν την στιγμή για την κατάσταση της υγείας του..
ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ μην τα παρατάς, πάλεψε και εύχομαι όταν συνέρθεις να δείς τον ΠΑΟΚ πρώτο στην βαθμολογία....
ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ!!!!
Θα παρακαλούσα όποιος διαβάσει, να κάνει και μία προσευχούλα να πάνε όλα καλά...
Υγεία προ πάντων σε όλα τα αδέρφια, για να μπορούμε να χαιρόμαστε την ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Το βάζω και εδώ γιατί μερικοί μόλις βλέπουν να γράφει κάποιος κάτι σε τόπικ Συνδέσμου δεν δίνουν σημασία και με στεναχωρεί ιδιαίτερα... Τέλος πάντων..
Θα είναι αφιερωμένη και σε ένα ΠΑΟΚτσάκι που παλεύει αυτήν την στιγμή για την κατάσταση της υγείας του..
ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ μην τα παρατάς, πάλεψε και εύχομαι όταν συνέρθεις να δείς τον ΠΑΟΚ πρώτο στην βαθμολογία....
ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ!!!!
Θα παρακαλούσα όποιος διαβάσει, να κάνει και μία προσευχούλα να πάνε όλα καλά...
Υγεία προ πάντων σε όλα τα αδέρφια, για να μπορούμε να χαιρόμαστε την ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Το βάζω και εδώ γιατί μερικοί μόλις βλέπουν να γράφει κάποιος κάτι σε τόπικ Συνδέσμου δεν δίνουν σημασία και με στεναχωρεί ιδιαίτερα... Τέλος πάντων..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
Η ευρώπη ασχολείται με το ντέρμπι
Αντιγράφω από λιθουανικό σαιτ:
"Graikijos čempionate pirmauja Atėnų „Panathinaikos“ (52 tšk.) futbolininkai, trečiojoje pozicijoje - Salonikų PAOK (47 taškai) komanda."
Αυτό σε ελεύθερη μετάφραση λέει:
Στο ελληνικό πρωτάθλημα η πριμαντόνα (pirmauja) της αθήνας "παμμετοχικός", πήρε δυο κουτιά φουτμπολίνη (futbolininkai) και σε ύπτια στάση (trečiojoje pozicijoje) πάει να τον ρουφήξει από τα κομάντα (komanda) του ΠΑΟΚ...

Αντιγράφω από λιθουανικό σαιτ:
"Graikijos čempionate pirmauja Atėnų „Panathinaikos“ (52 tšk.) futbolininkai, trečiojoje pozicijoje - Salonikų PAOK (47 taškai) komanda."
Αυτό σε ελεύθερη μετάφραση λέει:
Στο ελληνικό πρωτάθλημα η πριμαντόνα (pirmauja) της αθήνας "παμμετοχικός", πήρε δυο κουτιά φουτμπολίνη (futbolininkai) και σε ύπτια στάση (trečiojoje pozicijoje) πάει να τον ρουφήξει από τα κομάντα (komanda) του ΠΑΟΚ...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
μολις γυρισα απο το κουρειο με μαλλι αλλα μο'ι'κανε (ελπιζω να φερει γουρι) και σε κανα 3ωρο κατεβαινουμε σαν καμικαζι στην σαλονικα απο την ασπρομαυρη χαλκιδικη.
Γ@ΜΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
Γ@ΜΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
Παμεεεεεεεεεεεεεεεεε μπουρδέλο το εχω κάνει το σπίτι μου μια μικρή Τούμπα στην Κέρκυρα ελπίζω μετά τις 9 να γίνει μπουρδέλο και η πλατεία του νησιού ΠΑΟΚΑΡΑ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
+1 Ολοι στα ασπρομαυρα ρε! Δεν πατε για καφε ουτε για να σας δει καμια γκομενα! Η Τουμπα σημερα πρεπει να βραζει, οχι μονο λογια! ΠΑΟΚ!
Φατε κανα ωμο αυγο να στρωσει η φωνη, παιρνετε σωστες αναπνοες στα συνθηματα, μην αναλωνεστε σε ηχητικους διαξιφισμους αναμεσα στα 2 γυραδικα!
Φατε κανα ωμο αυγο να στρωσει η φωνη, παιρνετε σωστες αναπνοες στα συνθηματα, μην αναλωνεστε σε ηχητικους διαξιφισμους αναμεσα στα 2 γυραδικα!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
Ηρθε η ώρα, τα λέμε πάνω αδέρφια με μια ψυχή με μια φωνή.
Λέτε να με σταματήσουν οι μπάτσοι για οργανωμένη μετακίνηση οπαδού???
ΠΑΟΚ ρε νιαμουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Λέτε να με σταματήσουν οι μπάτσοι για οργανωμένη μετακίνηση οπαδού???
ΠΑΟΚ ρε νιαμουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1
Καλο ταξίδι σε όσους ανεβαινουν!
ΠΑΝΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ
ΠΑΝΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ