Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

kos έγραψε:σημερα δεν ειναι η μερα για να υπερασπιστουμε τον σαλπι οσοι απο εμας παμε στο γηπεδο και τον θελουμε πισω.
πολύ σωστά...σήμερα ο κοντός είναι παίκτης του βάζελου και ως τέτοιος θα πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Ξυμέρωσε η μεγαλη μέρα!
Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ronaldo »

βασικα δεν πρεπει να δοθει σημασια σημερα στον σαλπιγγιδη
οσο σημασια δοθει στον βυντρα(πχ) τοση να δοθει και στον σαλπιγγιδη
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Χωρικός »

έλα να ξεκολάμε με τον Σαλπιγγίδη λέμε!πάμε να τους πάρουμε τα σώβρακα :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ΒΛΕΠΕ ΑΚΟΥ ΣΩΠΑ,ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΤΟΠΑ!!
ΖΗΣΕ ΝΟΙΩΣΕ ΡΩΤΑ,
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ...
ΠΑΟΚ ΡΕ!!!

[youtube]6daq3ufpFbs&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Retzi »

ΛΙΩΣΤΕ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Τα φουσάτα ετοιμάζονται. Τα απρόμαυρα λάβαρα σηκώνονται.
Σήμερα θα πατήσουμε την πράσινη την ξεσκισμένη την π@υτάνα.

Όποιοι έχουν πρόβλημα με τη φωνή τους, καλύτερα να δώσουν το εισητήριό τους σε κάποιον άλλο.
σήμερα τα λαρύγγια θα έρπουν στα μπετά της Τούμπας.
Φωνή - Παλμός και Πάθος από το 1' μέχρι το 90'.
Ούτε για τσιγάρο, ούτε για μπουρου μπούρου, δεν θα υπάρχει χρόνος.
Οσοι πιείτε κανονίστε να έχετε αποθέματα δύναμης. Μην παρουσιαστείτε στον Ναό, λιάρδα.
σουρουμενάκηδες και μπαφάκηδες μακρυά από τον Ναό.

Η Νίκη θα έρθει από την κερκίδα. Από κει θα μεταδοθεί, σαν αστραπή, στους Παίκτες μας η λύσσα για να πατήσουμε τα πράσινα λαγουδάκια. Σήμερα θα δεί όλη η Ελλάδα ένα μικρό δείγμα, για το τι εστί Τούμπα.

90 λεπτά Φωνή ρε.

Και κάτι τελευταίο.

Μην δούμε πάλι τίποτα χλεχλέδες με κόκκινα, πράσινα και κίτρινα μπουφάν, σακάκια ή φόρμες άλλων ομάδων (μπαρτσελόνα, κλπ.)! Τα χρώματα που φοράμε σήμερα, εμείς οι Οπαδοί, είναι αποκλειστικά, Ασπρο και Μαύρο, Καταλάβατε?
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Παίχτες με τον Δικέφαλο στο στήθος, παίξτε την μπάλα που ξέρετε με τσαμπουκά και πάθος για την νίκη...
Θα είναι αφιερωμένη και σε ένα ΠΑΟΚτσάκι που παλεύει αυτήν την στιγμή για την κατάσταση της υγείας του..
ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ μην τα παρατάς, πάλεψε και εύχομαι όταν συνέρθεις να δείς τον ΠΑΟΚ πρώτο στην βαθμολογία....
ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ!!!!
Θα παρακαλούσα όποιος διαβάσει, να κάνει και μία προσευχούλα να πάνε όλα καλά...
Υγεία προ πάντων σε όλα τα αδέρφια, για να μπορούμε να χαιρόμαστε την ΠΑΟΚΑΡΑ!!!

Το βάζω και εδώ γιατί μερικοί μόλις βλέπουν να γράφει κάποιος κάτι σε τόπικ Συνδέσμου δεν δίνουν σημασία και με στεναχωρεί ιδιαίτερα... Τέλος πάντων..
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από farmak76 »

Η ευρώπη ασχολείται με το ντέρμπι

Αντιγράφω από λιθουανικό σαιτ:
"Graikijos čempionate pirmauja Atėnų „Panathinaikos“ (52 tšk.) futbolininkai, trečiojoje pozicijoje - Salonikų PAOK (47 taškai) komanda."

Αυτό σε ελεύθερη μετάφραση λέει:

Στο ελληνικό πρωτάθλημα η πριμαντόνα (pirmauja) της αθήνας "παμμετοχικός", πήρε δυο κουτιά φουτμπολίνη (futbolininkai) και σε ύπτια στάση (trečiojoje pozicijoje) πάει να τον ρουφήξει από τα κομάντα (komanda) του ΠΑΟΚ...
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από tigon4 »

μολις γυρισα απο το κουρειο με μαλλι αλλα μο'ι'κανε (ελπιζω να φερει γουρι) και σε κανα 3ωρο κατεβαινουμε σαν καμικαζι στην σαλονικα απο την ασπρομαυρη χαλκιδικη.

Γ@ΜΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Παμεεεεεεεεεεεεεεεεε μπουρδέλο το εχω κάνει το σπίτι μου μια μικρή Τούμπα στην Κέρκυρα ελπίζω μετά τις 9 να γίνει μπουρδέλο και η πλατεία του νησιού ΠΑΟΚΑΡΑ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Tetradje »

+1 Ολοι στα ασπρομαυρα ρε! Δεν πατε για καφε ουτε για να σας δει καμια γκομενα! Η Τουμπα σημερα πρεπει να βραζει, οχι μονο λογια! ΠΑΟΚ!

Φατε κανα ωμο αυγο να στρωσει η φωνη, παιρνετε σωστες αναπνοες στα συνθηματα, μην αναλωνεστε σε ηχητικους διαξιφισμους αναμεσα στα 2 γυραδικα!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από pilotos »

Ηρθε η ώρα, τα λέμε πάνω αδέρφια με μια ψυχή με μια φωνή.

Λέτε να με σταματήσουν οι μπάτσοι για οργανωμένη μετακίνηση οπαδού???

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ΠΑΟΚ ρε νιαμουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]CJSZfNMiYmo[/youtube]
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok87 »

Καλο ταξίδι σε όσους ανεβαινουν!

ΠΑΝΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”