ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από farmak76 »

βαλτε τους αλλο ενα ΤΩΡΑ
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Retzi »

0-1 ΤΕΛΙΚΟ.. Συνεχιζουμε...
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

2πλο εμεις και εσείς καλή πορεία για την Β!
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από farmak76 »

Μπράβο ΠΑΟΚΑΡΑ. Πάμε για το επόμενο...
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11251
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από palok »

Μπράβο μωρή ομάδα. έτσι.

PS: νίκες παντού!!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ευτυχως η λμκια του αραμπατζακου δε στοιχισε....Αντε πας στη β...

Καλωσηρθες Σορλεν....
ΜΠραβο Φωτακη Βιερινια Κριστιανο Σναουτσερ Μαλεζακο Χαλκια Μουσλι..
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από interad »

αυτές τις πανηλίθιες κίτρινες - κόκκινες τόσο νωρίς ΠΟΤΕ θα τις σταματήσουμε;;;
:yellowcard: :yellowcard: :yellowcard:


παγούρια & μουστάκια ξυρισμένε, τσιμπάτε ένα @...

ουνόσκυλα...
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Μεγάλη νίκη!

Σάντος:"Ήμσταν καλύτεροι" :pano:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Άνετο διπλό αν και με 10. Ο Σορλέν ανακάμπτει στην καταλληλότερη στιγμή.
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Retzi »

Ο Ντασιος ειπε οτι μπηκαμε χαλαρα και υποτιμησαμε τον ΠΑΟΚ.. χαχαχα εε ρε πλακα που εχουνε!!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από free4 »

Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο..
Αυτό που φάγατε ήταν κατεψυγμένο κ@λόβλαχοι!!!

Τελικά η ήττα μας στο κύπελλο απλά ήταν μια κακή παρένθεση..
Τώρα κοιτάξτε να βγάλετε τα μάτια σας με τους υπόλοιπους..
Και φυσικά, αντίο εκεί στη Β' Εθνική!

Αραμπατζάκο αγόρι μου είπαμε ρε συ..
Απευθείας κόκκινη και πάλι?

Τεράστια νίκη μέσα στο βούρκο..
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά..
Κορυφαίοι οι Κριστιάνο, Φωτάκης, Σορλέν και Ιβιτς, ενώ κανείς δεν υστερησε..
Μπράβο και στον Μουν που ως άνθρωπος ειδικών αποστολών τα πήγε πολύ καλά στην υποτιθέμενη πίεση των βλάχων!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος free4 την Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από cellophan »

Άντε να δούμε θα γίνει καμιά γκέλα αύριο να γελάσει το χειλάκι μας.

Κάτι πρέπει να γίνει με Σορλέν να βρει τη θέση του στην ομάδα γιατί το αξίζει. Είναι λίρα 100 στα ανασταλτικά αλλά δυστυχώς μέτριος στο να κουβαλάει την μπαλα μπροστά ή να κάνει παιχνίδι. Φοράει το 10 (Κούδας) αλλά μεταξύ μας είναι πιο πολύ Σκαρτάδος (6).

:pano:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Retzi έγραψε:Ο Ντασιος ειπε οτι μπηκαμε χαλαρα και υποτιμησαμε τον ΠΑΟΚ.. χαχαχα εε ρε πλακα που εχουνε!!
Εγώ δεν άκουσα κάτι. Μπουκωμένος θα ήταν.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο Ντασιος μηπως νομιζει οτι παιζει στον οριτζιναλ αγιαξ.......?
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok nafplio »

Ρουφα τωρα το αγγουρακι σου γιαννενο κ περαστικα στη β εθνικη εκει εκει στη β εθνικη..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”