ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Ευτυχως η λμκια του αραμπατζακου δε στοιχισε....Αντε πας στη β...
Καλωσηρθες Σορλεν....
ΜΠραβο Φωτακη Βιερινια Κριστιανο Σναουτσερ Μαλεζακο Χαλκια Μουσλι..
Καλωσηρθες Σορλεν....
ΜΠραβο Φωτακη Βιερινια Κριστιανο Σναουτσερ Μαλεζακο Χαλκια Μουσλι..
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
αυτές τις πανηλίθιες κίτρινες - κόκκινες τόσο νωρίς ΠΟΤΕ θα τις σταματήσουμε;;;
παγούρια & μουστάκια ξυρισμένε, τσιμπάτε ένα @...
ουνόσκυλα...
παγούρια & μουστάκια ξυρισμένε, τσιμπάτε ένα @...
ουνόσκυλα...
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Άνετο διπλό αν και με 10. Ο Σορλέν ανακάμπτει στην καταλληλότερη στιγμή.
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Ο Ντασιος ειπε οτι μπηκαμε χαλαρα και υποτιμησαμε τον ΠΑΟΚ.. χαχαχα εε ρε πλακα που εχουνε!!
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο..
Αυτό που φάγατε ήταν κατεψυγμένο κ@λόβλαχοι!!!
Τελικά η ήττα μας στο κύπελλο απλά ήταν μια κακή παρένθεση..
Τώρα κοιτάξτε να βγάλετε τα μάτια σας με τους υπόλοιπους..
Και φυσικά, αντίο εκεί στη Β' Εθνική!
Αραμπατζάκο αγόρι μου είπαμε ρε συ..
Απευθείας κόκκινη και πάλι?
Τεράστια νίκη μέσα στο βούρκο..
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά..
Κορυφαίοι οι Κριστιάνο, Φωτάκης, Σορλέν και Ιβιτς, ενώ κανείς δεν υστερησε..
Μπράβο και στον Μουν που ως άνθρωπος ειδικών αποστολών τα πήγε πολύ καλά στην υποτιθέμενη πίεση των βλάχων!
Αυτό που φάγατε ήταν κατεψυγμένο κ@λόβλαχοι!!!
Τελικά η ήττα μας στο κύπελλο απλά ήταν μια κακή παρένθεση..
Τώρα κοιτάξτε να βγάλετε τα μάτια σας με τους υπόλοιπους..
Και φυσικά, αντίο εκεί στη Β' Εθνική!
Αραμπατζάκο αγόρι μου είπαμε ρε συ..
Απευθείας κόκκινη και πάλι?
Τεράστια νίκη μέσα στο βούρκο..
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά..
Κορυφαίοι οι Κριστιάνο, Φωτάκης, Σορλέν και Ιβιτς, ενώ κανείς δεν υστερησε..
Μπράβο και στον Μουν που ως άνθρωπος ειδικών αποστολών τα πήγε πολύ καλά στην υποτιθέμενη πίεση των βλάχων!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος free4 την Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Άντε να δούμε θα γίνει καμιά γκέλα αύριο να γελάσει το χειλάκι μας.
Κάτι πρέπει να γίνει με Σορλέν να βρει τη θέση του στην ομάδα γιατί το αξίζει. Είναι λίρα 100 στα ανασταλτικά αλλά δυστυχώς μέτριος στο να κουβαλάει την μπαλα μπροστά ή να κάνει παιχνίδι. Φοράει το 10 (Κούδας) αλλά μεταξύ μας είναι πιο πολύ Σκαρτάδος (6).

Κάτι πρέπει να γίνει με Σορλέν να βρει τη θέση του στην ομάδα γιατί το αξίζει. Είναι λίρα 100 στα ανασταλτικά αλλά δυστυχώς μέτριος στο να κουβαλάει την μπαλα μπροστά ή να κάνει παιχνίδι. Φοράει το 10 (Κούδας) αλλά μεταξύ μας είναι πιο πολύ Σκαρτάδος (6).
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Εγώ δεν άκουσα κάτι. Μπουκωμένος θα ήταν.Retzi έγραψε:Ο Ντασιος ειπε οτι μπηκαμε χαλαρα και υποτιμησαμε τον ΠΑΟΚ.. χαχαχα εε ρε πλακα που εχουνε!!
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Ο Ντασιος μηπως νομιζει οτι παιζει στον οριτζιναλ αγιαξ.......?
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Ρουφα τωρα το αγγουρακι σου γιαννενο κ περαστικα στη β εθνικη εκει εκει στη β εθνικη..