ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
πολυ καλη παρουσια μεχρι στιγμης...
περα απο τις ευκαιριες διακρινω μεγα παθος που δεν ειχαμε στο κυπελο!
αριστο στησιμο απο τον πορτογαλο...
ετσι θα μεινει το σκορ...μου ελλειψε το λατρεμενο 1-0!!!
υ.σ. μην ασχολειστε με οπαδους αλλων ομαδων...μονο ο ΠΑΟΚ μας ενδειαφερει!!
περα απο τις ευκαιριες διακρινω μεγα παθος που δεν ειχαμε στο κυπελο!
αριστο στησιμο απο τον πορτογαλο...
ετσι θα μεινει το σκορ...μου ελλειψε το λατρεμενο 1-0!!!
υ.σ. μην ασχολειστε με οπαδους αλλων ομαδων...μονο ο ΠΑΟΚ μας ενδειαφερει!!
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
"θα σαι παντα η...ανα του βορρα, τη μαλαματινα θα χεις παντα χορηγο.." κοκMANIAKOS έγραψε:Τι λεγανε οι γιαννιωτες free4?
Ο καλύτερος λόγος για να τους μισησουμε πάλι!
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Πρέπει να βάλουμε άλλο ένα
ΠΡΕΠΕΙ.
Η μέρα των διπλών σήμερα.
ΠΡΕΠΕΙ.
Η μέρα των διπλών σήμερα.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Πολυ καλη μπαλα...το ιδιο και στο δευτερο...
Ε ρε απο ποιον χασαμε στοκυπελλο...
Υγ..ενα βραβειο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ για τον φωτακη..
Ε ρε απο ποιον χασαμε στοκυπελλο...
Υγ..ενα βραβειο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ για τον φωτακη..
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Πάντως είναι φανερό πως το μεγαλύτερο αίτιο του ντεφορμαρίσματος του Σορλέν είναι η παρουσία του Βιτόλο. Σήμερα ο Γάλλος στα ανασταλτικά του είναι πολύ καλός.
Άντε άλλο ένα να τελειώνουμε. Εντίνιο μέσα.

Άντε άλλο ένα να τελειώνουμε. Εντίνιο μέσα.
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Εφαγε την μ@λ@κια την καρτα για καθυστεριση(!) και τωρα αντε γεια ... 
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Κι ένα βραβείο "σας τα λεγα" για μένα παρακαλώ... Δεν έχασε την ευκαιρία ο φούστης. Κι αν η δευτερη κάρτα ήταν, για την πρώτη τι να λέμε τώρα...farmak76 έγραψε:...και δε σχολιάζω το διαιτητικό τρίο γιατί θα με πείτε κολλημένο (πάντως αν φορούσες κόκκινα θα είχες πάρει πέναλτι, δεν θα υπήρχε οφσάιτ στο Βιερίνια και θα είχαν και δυο-τρεις κίτρινες ακόμα οι αντίπαλοι). Τελικά σχολίασα...
ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΛΕΤΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ...
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
αλλος ενας που χανει τον βαζελο απο βλακεία...
ελα ρε Νικολα...
ελα ρε Νικολα...
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Ρε λαλακα Μουν δεν βαραμε τους ασπρομαυρους!!! Εχει τοσο καιρο να παιξει που ξεχασε το χρωμα της φανελας.. 
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Retzi την Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Τζαμπα και βερεσε χασαμε το θεσμο το κυπελλου απο τους ανυπαρκτους..! Κριμα!!! 