ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Πάμε Για το 0-3 και το mpourdelo στην B!!!
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

πολυ καλη παρουσια μεχρι στιγμης...
περα απο τις ευκαιριες διακρινω μεγα παθος που δεν ειχαμε στο κυπελο!
αριστο στησιμο απο τον πορτογαλο...
ετσι θα μεινει το σκορ...μου ελλειψε το λατρεμενο 1-0!!!

υ.σ. μην ασχολειστε με οπαδους αλλων ομαδων...μονο ο ΠΑΟΚ μας ενδειαφερει!!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από free4 »

MANIAKOS έγραψε:Τι λεγανε οι γιαννιωτες free4?
"θα σαι παντα η...ανα του βορρα, τη μαλαματινα θα χεις παντα χορηγο.." κοκ

Ο καλύτερος λόγος για να τους μισησουμε πάλι!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Πρέπει να βάλουμε άλλο ένα

ΠΡΕΠΕΙ.

Η μέρα των διπλών σήμερα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Οκ το μισος ξυπναει εκδικηση ζηταει..αντε στη β
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από sidpanos »

Πολυ καλη μπαλα...το ιδιο και στο δευτερο...
Ε ρε απο ποιον χασαμε στοκυπελλο...

Υγ..ενα βραβειο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ για τον φωτακη..
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από interad »

τσούλαααααα
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από cellophan »

Πάντως είναι φανερό πως το μεγαλύτερο αίτιο του ντεφορμαρίσματος του Σορλέν είναι η παρουσία του Βιτόλο. Σήμερα ο Γάλλος στα ανασταλτικά του είναι πολύ καλός.

Άντε άλλο ένα να τελειώνουμε. Εντίνιο μέσα.

:pano:
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

παλι με 10.... :? :? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Retzi »

Εφαγε την μ@λ@κια την καρτα για καθυστεριση(!) και τωρα αντε γεια ... :redcard:
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από cellophan »

Πάλι με 10....Μουν τα κάναμε :pano:
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από farmak76 »

farmak76 έγραψε:...και δε σχολιάζω το διαιτητικό τρίο γιατί θα με πείτε κολλημένο (πάντως αν φορούσες κόκκινα θα είχες πάρει πέναλτι, δεν θα υπήρχε οφσάιτ στο Βιερίνια και θα είχαν και δυο-τρεις κίτρινες ακόμα οι αντίπαλοι). Τελικά σχολίασα... :opaokara:
Κι ένα βραβείο "σας τα λεγα" για μένα παρακαλώ... Δεν έχασε την ευκαιρία ο φούστης. Κι αν η δευτερη κάρτα ήταν, για την πρώτη τι να λέμε τώρα...
ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΛΕΤΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ...
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

αλλος ενας που χανει τον βαζελο απο βλακεία...

ελα ρε Νικολα...
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Retzi »

Ρε λαλακα Μουν δεν βαραμε τους ασπρομαυρους!!! Εχει τοσο καιρο να παιξει που ξεχασε το χρωμα της φανελας.. :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Retzi την Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Retzi »

Τζαμπα και βερεσε χασαμε το θεσμο το κυπελλου απο τους ανυπαρκτους..! Κριμα!!! :roll:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”