Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.obanebane έγραψε:Εδω μανιακε μπαινω για να μαθω και να διαβασω για ΠΑΟΚ αν ηθελα κατι αλλο εμπαινα αλλου εδω ειναι οπαδικο σαιτ του ΠΑΟΚ και ετσι πρεπει να μεινει.
Υ.Γ εξω οι αλλοθρησκοι απο το Paokmania και ας ειναι οι καλυτεροι συζητητες του κοσμου.
Τέλος πάντων, όπως και να' χει φαίνεται πως ήδη την έκανε ο τζες. Μάλιστα, από αύριο που θα είναι με το ένα πόδι στην Β΄ θα τον χάσουμε οριστικά...