Υ.Γ. Πιστεύω οτι η εγγραφές οπαδών αλλων ομάδων προκαλούν διχώνια απο οτι βλέπω ναι μεν γουστάρω να υπάρχουν και απόψεις απο οπαδούς αλλων ομάδων αλλα και αυτοί πρέπει να καταλάβουν οτι γράφουν στο ΠΑΟΚμάνια οχι στο φόρουμ π.χ. του γκαζέτα εντάξει το παραχέσαμε και εμείς με την Β εθνική αλλα σε αυτο βοηθάει και η βαθμολογία του ιστορικότατου ΠΑΣ
ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
πάμε γερά αύριο να ξεπλυθεί η ντροπή αν και δεν το κόβω να γίνεται το μάτς εδω στην Κέρκυρα αλλά και στα Γιάννενα ρίχνει καρέκλες
Υ.Γ. Πιστεύω οτι η εγγραφές οπαδών αλλων ομάδων προκαλούν διχώνια απο οτι βλέπω ναι μεν γουστάρω να υπάρχουν και απόψεις απο οπαδούς αλλων ομάδων αλλα και αυτοί πρέπει να καταλάβουν οτι γράφουν στο ΠΑΟΚμάνια οχι στο φόρουμ π.χ. του γκαζέτα εντάξει το παραχέσαμε και εμείς με την Β εθνική αλλα σε αυτο βοηθάει και η βαθμολογία του ιστορικότατου ΠΑΣ
Υ.Γ. Πιστεύω οτι η εγγραφές οπαδών αλλων ομάδων προκαλούν διχώνια απο οτι βλέπω ναι μεν γουστάρω να υπάρχουν και απόψεις απο οπαδούς αλλων ομάδων αλλα και αυτοί πρέπει να καταλάβουν οτι γράφουν στο ΠΑΟΚμάνια οχι στο φόρουμ π.χ. του γκαζέτα εντάξει το παραχέσαμε και εμείς με την Β εθνική αλλα σε αυτο βοηθάει και η βαθμολογία του ιστορικότατου ΠΑΣ
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
φαντασου να γραψει του γαυρου τι εχει να γινει ..............θα φυγουν ολοι οι virus πανω του.
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
ωωω εκει να δεις!!! Θα παρω τηλεφωνο τη microsoft να εξαπολυσει οτι νεοτερο εχει!!!
Thx, Admin Team
ωωω εκει να δεις!!! Θα παρω τηλεφωνο τη microsoft να εξαπολυσει οτι νεοτερο εχει!!!
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Αύριο διπλό και μετά πλύσιμο με REXONA για να φύγουν οι λάσπες!
[youtube]wa20jQgjeTM[/youtube]
[youtube]wa20jQgjeTM[/youtube]
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Καλη επιτυχια στην ομαδα πολο του ΠΑΟΚ αυριο στα γιανεννα
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
ΦΙΛΟΙ ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ.ΑΥΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΑΣ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ .ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΙ ΓΙΑΝΝΙΩΤΕΣ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ.ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ. 
Δεν γράφουμε με κεφαλαία!
Thnx admin team
Δεν γράφουμε με κεφαλαία!
Thnx admin team
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Βρε βρε καλως τους....
Ενταξει ο καλυτερος να κερδισει και φυσικα ειμαστε εμείς. Ωστόσο δεν τα βαζουμε με σας καθολου...
ισως λιγο με τον κομπλεξικο προπονητη σας...
Ενταξει ο καλυτερος να κερδισει και φυσικα ειμαστε εμείς. Ωστόσο δεν τα βαζουμε με σας καθολου...
ισως λιγο με τον κομπλεξικο προπονητη σας...
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Καταπληκτική φώτο.
Μπορούμε να χουμε κάποια στιγμή στο Ρετρό κάποια σχετική αναφορά?
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Ένιωσα υπερήφανια ακούγοντας ότι οι παίχτες που φοράνε την τιμημένη τη φανέλα με το δικέφαλο έδωσαν λόγο να κερδίσουν αύριο. Αυτό μου φτάνει κι ας γίνει ότι θέλει...
Όσο για το φαινόμενο των εγγραφών αλλόθρησκων πιστεύω πως θα δημιουργήσει προβλήματα. Π.χ. παραμονές αγώνων με ερπετόγαβρους, τι θα γίνει αν κάποιος από δαύτους μπει και αρχίσει να προκαλεί;
Όσο για το φαινόμενο των εγγραφών αλλόθρησκων πιστεύω πως θα δημιουργήσει προβλήματα. Π.χ. παραμονές αγώνων με ερπετόγαβρους, τι θα γίνει αν κάποιος από δαύτους μπει και αρχίσει να προκαλεί;
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Μακάρι να μπει ένας απο δαύτους!
Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει.
Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
Ίσως αρκετά για να μας εκνευρίσει πολύ και δεν υπάρχει λόγος.
Βέβαια, τι να πω, εσείς που κάνετε τον κόπο να κρατάτε το site για να γράφουμε όλοι εμείς, πιστεύω πως διαχειριστείτε καλά μια ανάλογη περίπτωση και σταματώ εδώ.
Βέβαια, τι να πω, εσείς που κάνετε τον κόπο να κρατάτε το site για να γράφουμε όλοι εμείς, πιστεύω πως διαχειριστείτε καλά μια ανάλογη περίπτωση και σταματώ εδώ.
Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1
καλα ρε παιδες μην αρπαζεστε...
απο την αρχη ειπα οτι θελω να πω τη γνωμη μου. αν αυτη η γνωμη ειναι διαφορετικη απο αυτη που εχουν καποιοι δεν τρεχει και τιποτε. Θελω να πιστευω οτι ανηκω στην α. αλλοι συμφωνουν , αλλοι προτιμουν το λεβαδειακο, τις σερρες, την τριπολη και την κερκυρα. Προβλημα τους.
Οσον αφορα τα γαυροβαζελια και λοιπα, αναποφευκτο ειναι καποιοι ναι να λενε ειμαι παο ή οσφπ ή παοκ και πας. Δεν ειπε κανεις οτι μπορουμε να συγκριθουμε με αυτες τις ομαδες. Υπαρχουν και πολλοι που λενε μονο ΠΑΣ.(ε δε θα κανω και απογραφη
).Καποιοι μπορει να μεγαλωσαν σε περιβαλλον διαφορετικο απο το δικο μου και να γουσταρουν να λενε ειμαι κ με τους δυο. Προβλημα τους . Εγω που γραφω ειμαι ΠΑΣ και μονο ΠΑΣ.
Τωρα αν καθησουμε να λεμε για εφημεριδες και τι εκανε ο περιπτερας και τετοια , ακρη πραγματικα δε θα βρεθει. κ αν δεν υπαρχει στα γιαννενα μετροσπορ η καποια αλλη επειδη δεν την διαβαζουν , οι οπαδοι του πασ φταινε κ γι αυτο??? μη μου πειτε οτι στη θεσσαλονικη βρισκεις πρωταθλητη ή πρασινη???
Κ αν ακομη οπως ειπε καποιος εχουν ακουστει διαφορα απο οπαδους μας πριν χρονια, εγω συγχωρεστε με ειμαι απο τους ανθρωπους που θελουν να κοιτανε μπροστα και τις μακακιες να τις κανουν στην ακρη. παντα θα υπαρχουν 3-5-50-100 απόλες τις ομαδες που θα ειναι μακακες και θα βριζουν ειτε μαναδες ειτε οικογενειες ειτε αυτο το απαραδεκτο "βουλγαροι" που ειπες. Ε, εγω δε θελω να ειμαι με αυτους τους λιγους. αμα κατσω να πω το τι εχω ακουσει , ή τι εχουν κανει στην ομαδα μου, θα γραφω πολλη ωρα ακομη.Καποτε , φοβομουνα να ερθω στην τουμπα, αλλα φετος το χαρηκα. και ελπιζω να ξαναρθω, οπως θελω να ρθετε και σεις.
Τελειωνοντας να θυμισω εκεινο το 3-2 στα γιαννενα, που απο 1-2 σε 5 λεπτα "γυρισε"... Αν θες ναι μας το δωσατε. Και σωθηκαμε.Αν δεν σωζομασταν εμεις θα το εκανε ο ιωνικος. Και σε ρωταω ποιον προτιμας?? Αλλα εκεινη τη χρονια ημουν η μοναδικη ομαδα στην ελλαδα που τη ριξανε λογω χρεων. κ επεσα και εμεινε ο ιωνικος...
ΥΓ:ακομη βρεχει , εριξε και λιγο χιονονερο, εχει κ κρυο.οποτε λασπομαχια ή αναβολη αυριο
απο την αρχη ειπα οτι θελω να πω τη γνωμη μου. αν αυτη η γνωμη ειναι διαφορετικη απο αυτη που εχουν καποιοι δεν τρεχει και τιποτε. Θελω να πιστευω οτι ανηκω στην α. αλλοι συμφωνουν , αλλοι προτιμουν το λεβαδειακο, τις σερρες, την τριπολη και την κερκυρα. Προβλημα τους.
Οσον αφορα τα γαυροβαζελια και λοιπα, αναποφευκτο ειναι καποιοι ναι να λενε ειμαι παο ή οσφπ ή παοκ και πας. Δεν ειπε κανεις οτι μπορουμε να συγκριθουμε με αυτες τις ομαδες. Υπαρχουν και πολλοι που λενε μονο ΠΑΣ.(ε δε θα κανω και απογραφη
Τωρα αν καθησουμε να λεμε για εφημεριδες και τι εκανε ο περιπτερας και τετοια , ακρη πραγματικα δε θα βρεθει. κ αν δεν υπαρχει στα γιαννενα μετροσπορ η καποια αλλη επειδη δεν την διαβαζουν , οι οπαδοι του πασ φταινε κ γι αυτο??? μη μου πειτε οτι στη θεσσαλονικη βρισκεις πρωταθλητη ή πρασινη???
Κ αν ακομη οπως ειπε καποιος εχουν ακουστει διαφορα απο οπαδους μας πριν χρονια, εγω συγχωρεστε με ειμαι απο τους ανθρωπους που θελουν να κοιτανε μπροστα και τις μακακιες να τις κανουν στην ακρη. παντα θα υπαρχουν 3-5-50-100 απόλες τις ομαδες που θα ειναι μακακες και θα βριζουν ειτε μαναδες ειτε οικογενειες ειτε αυτο το απαραδεκτο "βουλγαροι" που ειπες. Ε, εγω δε θελω να ειμαι με αυτους τους λιγους. αμα κατσω να πω το τι εχω ακουσει , ή τι εχουν κανει στην ομαδα μου, θα γραφω πολλη ωρα ακομη.Καποτε , φοβομουνα να ερθω στην τουμπα, αλλα φετος το χαρηκα. και ελπιζω να ξαναρθω, οπως θελω να ρθετε και σεις.
Τελειωνοντας να θυμισω εκεινο το 3-2 στα γιαννενα, που απο 1-2 σε 5 λεπτα "γυρισε"... Αν θες ναι μας το δωσατε. Και σωθηκαμε.Αν δεν σωζομασταν εμεις θα το εκανε ο ιωνικος. Και σε ρωταω ποιον προτιμας?? Αλλα εκεινη τη χρονια ημουν η μοναδικη ομαδα στην ελλαδα που τη ριξανε λογω χρεων. κ επεσα και εμεινε ο ιωνικος...
ΥΓ:ακομη βρεχει , εριξε και λιγο χιονονερο, εχει κ κρυο.οποτε λασπομαχια ή αναβολη αυριο
