ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok kerkyra »

πάμε γερά αύριο να ξεπλυθεί η ντροπή αν και δεν το κόβω να γίνεται το μάτς εδω στην Κέρκυρα αλλά και στα Γιάννενα ρίχνει καρέκλες :opaokara: :opaokara:

Υ.Γ. Πιστεύω οτι η εγγραφές οπαδών αλλων ομάδων προκαλούν διχώνια απο οτι βλέπω ναι μεν γουστάρω να υπάρχουν και απόψεις απο οπαδούς αλλων ομάδων αλλα και αυτοί πρέπει να καταλάβουν οτι γράφουν στο ΠΑΟΚμάνια οχι στο φόρουμ π.χ. του γκαζέτα εντάξει το παραχέσαμε και εμείς με την Β εθνική αλλα σε αυτο βοηθάει και η βαθμολογία του ιστορικότατου ΠΑΣ :mrgreen:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από tigon4 »

φαντασου να γραψει του γαυρου τι εχει να γινει ..............θα φυγουν ολοι οι virus πανω του.
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team



ωωω εκει να δεις!!! Θα παρω τηλεφωνο τη microsoft να εξαπολυσει οτι νεοτερο εχει!!! :opaokara:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από tigon4 »

ετσιιιιι..................... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :pano: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Fantomas »

Αύριο διπλό και μετά πλύσιμο με REXONA για να φύγουν οι λάσπες! :lol: :opaokara:

[youtube]wa20jQgjeTM[/youtube]
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Καλη επιτυχια στην ομαδα πολο του ΠΑΟΚ αυριο στα γιανεννα
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Εικόνα

Δηλαδή, πόση παραπάνω λάσπη περιμένουμε αύριο;
pas ole
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 12 Φεβ 2010, 19:30

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από pas ole »

ΦΙΛΟΙ ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ.ΑΥΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΑΣ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ .ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΙ ΓΙΑΝΝΙΩΤΕΣ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ.ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ. :cry:



Δεν γράφουμε με κεφαλαία!
Thnx admin team
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από tigon4 »

καλα ποσοι ειστε ?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από teod1980 »

Βρε βρε καλως τους....
Ενταξει ο καλυτερος να κερδισει και φυσικα ειμαστε εμείς. Ωστόσο δεν τα βαζουμε με σας καθολου...
ισως λιγο με τον κομπλεξικο προπονητη σας...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από gash04 »

PRAKTORINOS έγραψε:Εικόνα

Δηλαδή, πόση παραπάνω λάσπη περιμένουμε αύριο;

Καταπληκτική φώτο.
Μπορούμε να χουμε κάποια στιγμή στο Ρετρό κάποια σχετική αναφορά?
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Ένιωσα υπερήφανια ακούγοντας ότι οι παίχτες που φοράνε την τιμημένη τη φανέλα με το δικέφαλο έδωσαν λόγο να κερδίσουν αύριο. Αυτό μου φτάνει κι ας γίνει ότι θέλει...

Όσο για το φαινόμενο των εγγραφών αλλόθρησκων πιστεύω πως θα δημιουργήσει προβλήματα. Π.χ. παραμονές αγώνων με ερπετόγαβρους, τι θα γίνει αν κάποιος από δαύτους μπει και αρχίσει να προκαλεί;
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από gash04 »

Μακάρι να μπει ένας απο δαύτους!
Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει.
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Ίσως αρκετά για να μας εκνευρίσει πολύ και δεν υπάρχει λόγος.

Βέβαια, τι να πω, εσείς που κάνετε τον κόπο να κρατάτε το site για να γράφουμε όλοι εμείς, πιστεύω πως διαχειριστείτε καλά μια ανάλογη περίπτωση και σταματώ εδώ.
pappas
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από pappas »

καλα ρε παιδες μην αρπαζεστε...
απο την αρχη ειπα οτι θελω να πω τη γνωμη μου. αν αυτη η γνωμη ειναι διαφορετικη απο αυτη που εχουν καποιοι δεν τρεχει και τιποτε. Θελω να πιστευω οτι ανηκω στην α. αλλοι συμφωνουν , αλλοι προτιμουν το λεβαδειακο, τις σερρες, την τριπολη και την κερκυρα. Προβλημα τους.
Οσον αφορα τα γαυροβαζελια και λοιπα, αναποφευκτο ειναι καποιοι ναι να λενε ειμαι παο ή οσφπ ή παοκ και πας. Δεν ειπε κανεις οτι μπορουμε να συγκριθουμε με αυτες τις ομαδες. Υπαρχουν και πολλοι που λενε μονο ΠΑΣ.(ε δε θα κανω και απογραφη :lol: :lol: ).Καποιοι μπορει να μεγαλωσαν σε περιβαλλον διαφορετικο απο το δικο μου και να γουσταρουν να λενε ειμαι κ με τους δυο. Προβλημα τους . Εγω που γραφω ειμαι ΠΑΣ και μονο ΠΑΣ.

Τωρα αν καθησουμε να λεμε για εφημεριδες και τι εκανε ο περιπτερας και τετοια , ακρη πραγματικα δε θα βρεθει. κ αν δεν υπαρχει στα γιαννενα μετροσπορ η καποια αλλη επειδη δεν την διαβαζουν , οι οπαδοι του πασ φταινε κ γι αυτο??? μη μου πειτε οτι στη θεσσαλονικη βρισκεις πρωταθλητη ή πρασινη???

Κ αν ακομη οπως ειπε καποιος εχουν ακουστει διαφορα απο οπαδους μας πριν χρονια, εγω συγχωρεστε με ειμαι απο τους ανθρωπους που θελουν να κοιτανε μπροστα και τις μακακιες να τις κανουν στην ακρη. παντα θα υπαρχουν 3-5-50-100 απόλες τις ομαδες που θα ειναι μακακες και θα βριζουν ειτε μαναδες ειτε οικογενειες ειτε αυτο το απαραδεκτο "βουλγαροι" που ειπες. Ε, εγω δε θελω να ειμαι με αυτους τους λιγους. αμα κατσω να πω το τι εχω ακουσει , ή τι εχουν κανει στην ομαδα μου, θα γραφω πολλη ωρα ακομη.Καποτε , φοβομουνα να ερθω στην τουμπα, αλλα φετος το χαρηκα. και ελπιζω να ξαναρθω, οπως θελω να ρθετε και σεις.

Τελειωνοντας να θυμισω εκεινο το 3-2 στα γιαννενα, που απο 1-2 σε 5 λεπτα "γυρισε"... Αν θες ναι μας το δωσατε. Και σωθηκαμε.Αν δεν σωζομασταν εμεις θα το εκανε ο ιωνικος. Και σε ρωταω ποιον προτιμας?? Αλλα εκεινη τη χρονια ημουν η μοναδικη ομαδα στην ελλαδα που τη ριξανε λογω χρεων. κ επεσα και εμεινε ο ιωνικος...

ΥΓ:ακομη βρεχει , εριξε και λιγο χιονονερο, εχει κ κρυο.οποτε λασπομαχια ή αναβολη αυριο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”