Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από SATANAS »

Γι αυτο το εκανα τζοβανι μπας και με παρει κανεις στα σοβαρα, αλλα χλωμό το κοβω. :cry:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Άντε να εμπιστευτείς τον Σατανά.

Btw πάρε το κλειδί της 7ης πύλης να δούμε τι θα κάνεις στο μπουντρούμ.
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... 78&start=0




Ps
Δεν το μετακινήσαμε μόνο γιατί ζέχνει ο κάδος...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Και μετα θέλει να τον παίρνουμε στα σοβαρά.... α ρε σατανα αλανι... :lol: :lol:
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από SATANAS »

:cry:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Τι έπαθες?
Να το ξανανοίξω?
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Hideguti »

Χρειαζομαι αλλαγη νεφρου πλεον.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από SATANAS »

Όχι ρε τραιλαι μια χαρά είμαι. :cry:
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από kass4 »

Αυτά είναι.
Άλλοι κάνουν χειμωνιάτικα κρύα μπάνια
και σ' άλλους παραδίνονται τα κλειδιά του παραδείσου.
Παιδιά και αποπαίδια λαιμαι
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

kass4 είσαι χειμερινός κολυμπητής? :twisted:
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από kostasff »

lefis έγραψε:προσοχή ΔΕΝ έσβησα μετονόμασα το cookies.sqlite σε κάτι άλλο ότι θες. απλά για σιγουριά μην το σβήνεις.αυτό βρίσκεται στο φάκελο του μοζιλα στο προφιλ.....ψάξτο για σιγουριά.εμένα πάντως το πρόβλημα λύθηκε.
Το νέο πρόβλημα είναι πως κάθε φορά που ανοίγω τον mozilla, δημιουργείται νέο αρχείο cookies.sqlite :x
Τι κάνουμε τώρα? :?:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Το μετονομαζουμε καθε φορα....? :mrgreen:
Ειναι κι αυτο μια λυση...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από teod1980 »

Με τα τόπικ και της απόψεις που μειώνουν ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ τι θα γίνει; Αυτά που έχουν ως θέμα να φύγουν οι παίκτες μας που ίσως μας δώσουν το πρωτάθλημα;
Εχει ειπωθεί ότι το διαβάζουν πολλοί το φόρουμ και διαμορφώνουμε άποψη. Θεωρείτε σωστό να κοροιδεύουμε, λοιδορούμε, να δηλώνουμε ανοικτα την αντιπάθεια κατά ποδοσφαιριστών;
Είναι μόνο μία παιδική χαρά που κάθε στιγμή κάνουμε χαβαλέ και δεν υπάρχει ούτε ένα τόπικ στο οποίο να μιλάμε σοβαρά για την ομαδα μας πέρισυ και φέτος;
Γιατί τα καφενεία παίξανε άσχημο ρόλο στην ιστορία μας και η συνέχεια γίνεται με το διαδίκτυο και τις φήμες.
Αν σας ικανοποιεί η συνεχόμενη χαβαλέ ατμόσφαιρα και η απαξίωση μετά από ήττες και στο όνομα της Δημοκρατίας γινόμαστε χειρότεροι από τους γέρους στο Muppet Show, τότε καλώς.
Ισως είμαι υπερβολικός. Καλός κι ο χαβαλές δε λέω...αλλά ''Ποιοι παίκτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν από τον ΠΑΟΚ;'' είναι έκφραση Δημοκρατίας και δε δημιουργεί πρόβλημα απλά και μόνο επειδή εκεί κάνουμε χαβαλε;
Λοιπόν τότε ή ολα ή τίποτα.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Ζούμε σε μία ανοικτή και Δημοκρατική κοινωνία όπου δυστυχώς οι απόψεις είναι σαν την κ@λοτρυπίδα κι ο καθένας έχει από μία. Οτιδήποτε είναι εποικοδομητικό να το πούμε που θα οφελήσει στην ενημέρωση αλλά και σε μία υγιή συζήτηση (εστω και με αντιπεραθέσεις) ας το πούμε, αλλά πάντα με κοινό σόχο, το συμφέρον της ομάδας. Γι αυτό όποιος θέλει να μιλήσει και να πει οτιδήποτε, μπορεί να το κάνει ελεύθερα, αλλά πάντα τεκμηριωμένα και χωρίς αστείους λόγους.. Μερικά θέματα, όντως χρίζουν περισσότερης προσοχής, αλλά να μην καταντήσουμε και κοινοβούλιο! :P :P
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Και στην καταλληλη ενοτητα ε free...? Και οχι να λεμε για να λεμε...? Ειδικα οταν μας λενε να καλμαρουμε, ε....?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από teod1980 »

ΟΚ Νοβι το καταλαβα...Ας σας απαλλάξω για λίγο τότε....
Ευχαριστώ που τόσο καιρό μπορούσα να εκφράζω τις απόψεις μου.

ΥΓ Από τη στιγμή που δεν συμφωνεί κάποιος με το ύφος ή/και το περιεχόμενο των τόπικ, τότε καλύτερα να απέχει για λίγο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τρί 23 Φεβ 2010, 08:49, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”