Ωραίος ρε! Κι εγώ περίμενα να έρθει η 14/02 και να παρουσιάσω αυτό:teratios έγραψε:και στις 28 Φεβρουαρίου θα δείτε ένα φουλ Moon....

Ωραίος ρε! Κι εγώ περίμενα να έρθει η 14/02 και να παρουσιάσω αυτό:teratios έγραψε:και στις 28 Φεβρουαρίου θα δείτε ένα φουλ Moon....

Να μην γράφετε βλακείες παρακαλώ.. Ακούς εκεί γιατί υπάρχει το τόπικ.. Αμα δεν υπήρχε θα θυμόταν κανείς ότι έχουμε εναν παίκτη δανεικό από το βάζελο ονόματι Μουν; Οχι πείτε μου θα το θυμόταν κανείς;dolphinto έγραψε:![]()
![]()
![]()
teratios...
γιατι αραγε υπαρχει αυτο το τοπικ? στο τοπικ ανεκδοτα τουλαχιστον περναμε καλυτερα...![]()
![]()
κορυφαίο πόστ στο τόπικ.SATANAS έγραψε:Δεν μου αρέσει να κάνω υποδείξεις σε αλλα αδέρφια του φόρουμ, αλλά τους παρακαλώ θερμά να σταματήσουν τα απαξιωτικά σχόλια για εναν παίχτη που ματώνει τη φανέλα που φοράει (μία φορα το μήνα). τουιστεδ
