6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gika »

Ρε παιδιά, εγώ έφαγα μπαν, αν και δεν υποστήριξα ότι πουλήθηκε στον βαζελο αλλά για άλλους λόγους. Μάλλον αυτή η άποψη απαγορεύεται οπότε δεν το συνεχίζω. Ίσως να έχω κι άδικο... Βασικα το να έχω άδικο έχει πιο πολλές πιθανότητες!

Αλλά φτάνει με τις ειρωνίες οι μεν, με τα "κατηγορώ" οι δε... Ας κουλάρουμε και οι δύο "πλευρές"... Αυτοί που πρέπει να ξέρουν, ξέρουν τι και πως... Τόσα χρόνια μπάλα παίζουν και μπορούν να κρίνουν...

Όσο για μένα (γιατί δεν προλαβα να γράψω τίποτα άλλο πέραν απ' αυτά που έγραψα την ώρα του ματς) νοιώθω ότι μία μ@λακία αυτού του παίκτη (σκοπιμή ή μη- δεν με ενδιαφέρει- κι ας έγινε άθελα του όπως ισχυριζεται ο ίδιος) με κρέμασε (σαν ΠΑΟΚ κι όχι εμένα προσωπικά) κάνοντας με να χάσω βαθμούς από τη γριά, αλλά και να τον στερηθώ από τα επόμενα δύο παιχνίδια. Τέτοιες αστείες κάρτες πρέπει να κοπούν απο όλους, μιας και δεν είναι ο μονος.

Όταν οι παίκτες (Βιειρινια, Γκαρσία, Αραμπατζής, Βιτόλο) μάθουν να μην κάνουν λάθη τα οποία βλάπτουν τόσο σοβαρά μια ομάδα, ο ΠΑΟΚ θα πάρει πρωτάθλημα...

Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να μη φάω κανα μπαν πάλι... Βεβαια αν φάω μπαν και για αυτό, σίγουρα δεν θα έχουμε δημοκρατία γιατί πιστεύω ότι δεν είπα τίποτα το ακραίο...


ΥΓ: Κριτικές σαν το "χοντρος μακάκας" γινονται δεκτές... Συζήτηση και κριτική επι του ποστ επίσης!



6.4 Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και «μη ολοκληρωμένες» ή/ και «ανούσιες» απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται. Σε περιπτώσεις “spamming” από χρήστες, θα γίνεται σύσταση μέσω pm από τους administrators/moderators και στη συνεχεια σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα ακολουθούνται οι κανονισμοί ποινών.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από arisk »

Δεν είπα εσένα χοντρό μακάκα ρε!! Εσύ είσαι το πουλέν μου, δεν σε κράζω ποτέ!! :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gika »

Το ξέρω ρε... Απλά επειδή είχα εκφράσει παρόμοιου τύπου άποψη....
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

paok4 μεγάλη η χάρη σου ρε συ...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από novito »

Άλλο να γκρινιάξουμε για την π@παρια ενός παίκτη μας και άλλο να πετάμε τις μ@λακίες μας για στημένα και γω δε ξέρω τι ακόμα... 3 μέρες τωρα ασχολούμαστε με κυριολεκτικά ότι να ναι.... φτάνει πλέον...
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Tetradje »

Παντως ο Βολταιρος, που εχει την τιμητικη του. αν ακουγε Ραπτοπουλο αμφιβαλλω αν θα ελεγε το ιδιο...
Αηδιασα με τις θεωριες συνωμοσιας! Απορω πως καποιος που τα πιστευει αυτα -ή εστω εχει υπονοιες- συνεχιζει να ασχολειται με το "αθλημα"! Βιτολακο μη μασας, ολοι κανουμε μ@λακιες και μαλιστα χειροτερες!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gash04 »

Orwell έγραψε:paok4 μεγάλη η χάρη σου ρε συ...

Όντως γιατί μας άφησε χρόνους ο μακαρίτης.
:(

Υ.Γ
gika άρπαξες κίτρινη καλά το πας.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Tolaros »

Sorry παίδες, τόσο καιρό φοβόμουν να το πω αλλά εγώ φταώ. Τον πέτυχα Σάββατο βράδυ μετά το ματς με τον Ατρόμηχτο και του έδωσα συγχαρήκια. Μέτα μέσα σε μια βδομάδα χάνουμε πρώτη φορά από χωριό μετά 2 χρόνια και σούπερ-κόκκινη την Κυριακή. Και σαν να μην έφτανε αυτό τον πέτυχα και σήμερα και ξαναμιλήσαμε. Δυστυχώς δεν παίζει γιατί ο άσσος στα 3,75 για το ματσάκι με τα παγούρια
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από sidpanos »

όλα τα λεφτά στο διπλό λοιπόν όπως πρέπει....
αν δεν θες να τα βάλεις,απλά δεν το ακουμπάς... :| :|
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Olorin »

gash04 έγραψε:
Orwell έγραψε:paok4 μεγάλη η χάρη σου ρε συ...

Όντως γιατί μας άφησε χρόνους ο μακαρίτης.
:(

Υ.Γ
gika άρπαξες κίτρινη καλά το πας.
Γεια σου gash,
Συγνωμη για να καταλαβω...οποιος λεει οτι ο Βιτολο εκανε βλακεια ειναι υποψηφιος για μπανακι? Και εγω για βλακεια του Βιτολο εγραψα και οχι για στησιματα και αλλες αστειοτητες. Δηλαδη ηταν εξυπνο δηλαδη αυτο που εκανε δηλαδη?

Εκτος και αν μπανιαριστικα για το αλλο ποστ που εκανα εκεινη την καταραμενη μερα, μονο ετσι το δικαιολογω. Δηλαδη το χωσιμο στον Καφου...ε τον αραμπατζη εννοω.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Θα απαντήσω εκ μέρους του gash, δεδομένου ότι έχουμε συζητήσει επί του θέματος αρκετά. Το να θεωρεί κάποιος ότι ο Vitolo έκανε βλακεία, είναι δικαίωμά του. Το να βγαίνει όμως και να λέει ότι είναι στημμένος, δεν είναι κανενός δικαίωμα. Επίσης είναι ο τρόπος που το λέει, βλέπε π.χ. "μπλα μπλα Vitolo μπλα μπλα βλακεία μπλα μπλα αλλά στο χουντο-forum τι περιμένεις μπλα μπλα μπλα".

Όσο για το συγκεκριμένο post που αναφέρθηκες, ναι, γι'αυτό πήγες για μπάνιο. Ήταν απαράδεκτο, και μαγκιά σου που το παραδέχεσαι.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από sidpanos »

εκφράσεις του τύπου,"ρε μπας και έφαγε κόκκινη για να....μπλα μπλα μπλα...με τον γαυρο...μπλα μπλα μπλα,να μην παίξει με τον βάζελο...μπλα μπλα μπλα το έκανε για να πάει στον αστέρα τρίπολης....μπλα μπλα μπλα...

θα τιμωρούνται...
αυτή είναι η γενική ιδέα...

ειδικά ολορίν αν δεν έφαγες μπαν γι'αυτο,τότε,στείλε πμ στον γκας...
γτ δεν ανήκει στο τόπικ του βιτόλο..
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από sidpanos »

ρε γιάννη μπλα μπλα μπλα όμως?
χαχαχαχαχαχα

μαζί το στείλαμε....
αυτό θα πει άμεση επέμβαση στους χρήστες του paokmania :opaokara: :opaokara:

υγ.σε άλλα σαιτ για να σε απαντήσουν οι μοντς πρέπει να κάνεις αίτηση... :roll:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

...του γούμενου σωσίβιο και ΠΑΟΚ στο μπλα μπλα... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από novito »

ρε μπλαμπλατανγκαλοι εδω λαιμαι http://paokmania.gr/forum/viewtopic.php?f=2&t=1279 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”