Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ακουω,συνεχως,δικαιολογιες απο "Παοκτσηδες"που δεν εχουν βαλει χρηματα στην ΑΜΚ....Πιστευα πως,ποτε στη ζωη μου δεν θα διαχωριζα τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ!!!!Δυστυχως,ειναι η πρωτη φορα που το κανω... αλλα εκτος απο αυτους που θα συμμετεχουν σε αυτη την τοσο κρισιμη ΑΜΚ, οι υπολοιποι βλεπουν τον ΠΑΟΚ σαν χομπι!!!!!!!!!!!!Ουτε τον αγαπουν,ουτε τον πονανε!!!Απλα,Τον εχουν σαν μια ασχολια για να ξεδινουν!!!!!!!ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!!!!!!!


ΥΓ.Κοροϊδευα τους γαυρους επειδη δεν μπορεσαν να φτασουν τα 80000 μελη.Που να'ξερα.......
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Μη μασάτε ρε...εγώ ακόμα δεν πήγα τράπεζα...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

mpafos4 έγραψε:

ΥΓ.Κοροϊδευα τους γαυρους επειδη δεν μπορεσαν να φτασουν τα 80000 μελη.Που να'ξερα.......

Και εγώ το ίδιο έκανα αρχικά μέχρι να καταλάβω πως είμαστε για τα πανηγύρια.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

με πορδες δε βαφεις αυγα λεει ο λαος μας...εμεις θελουμε παιχτες μπαλαρα τιτλους γηπεδα με τα ψιχουλα που δινουμε...μετα μας φταινε αλλοι...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

Tad μην ανησυχείς η μεταγραφολογία σαν τόπικ μετά την ΑΜΚ και ανάλογα την κίνηση της δεν υπάρχει περίπτωση να επαναληφθεί εδώ μέσα σαν τόπικ ούτε για πλάκα.
Αν θα θέλουν να συζητήσουν τα παιδιά για μεταγραφές υπάρχει τόπικ το ότι να ναι να γράψουν ότι θέλουν.
κάτι τόπικ για γήπεδα κάτι προπονητικά και σαχλαμάρες.
Μη σε πω πως θα πρέπει να έχουμε άβαταρ την απόδειξη μετοχών για να μπορείς να ποστάρεις κιόλας :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

εχει να πεσει πολυ photoshop λαιμαι :lol: :lol: :lol:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Mακαρι,φιλε Οrwell,να ειναι χιλιαδες σαν και σενα...Οι υπολοιποι παρατηστε μας στην τρελα μας και ασχοληθειτε με τιποτα αλλο.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!



ΥΓ.Τα εχω παρει στο κρανιο!!Κρατιεμαι τοσες μερες αλλα δεν αντεχω αλλο!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ Ο ΠΑΟΚ ΡΕ................ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tad »

Ρε σεις .....

μην απογοητεύεστε ρε. Δεν είναι η ΑΜΚ για να απογοητευόμαστε. Δεν μπορεί να ανοίξει η ΠΑΕ μία αύξηση και να πάνε 100.000 παοκτσήδες από την μία μέρα στην άλλη να στηρίξουν ...

Τόσα χρόνια όλοι μας μάθαμε στις παπαριές ... Μας έχουν βομβαρδίσει τόσα χρόνια όλοι οι ελληναράδες με παπαροσύνη και οχαδελφισμό. Το αποτέλεσμα το βλέπετε τον τελευταίο καιρό που η οικονομία πάει σούμπητη. Χιλιάδες Θεσσαλονικείς γεμίζουν κάθε ΣΚ τα προποτζήδικα για το στοίχημα. Η θεσσαλονίκη έχει τους περισσότερους κατά κεφαλή λογαριασμούς ίντερνετ στον κόσμο για το στοίχημα. Κάθε εβδομάδα όλοι αυτοί χάνουν στο στοίχημα τόσα που θα φτάνανε χαλαρά για την ΑΜΚ του ΠΑΟΚ. Αυτό το πράγμα δεν αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη.

Το θέμα είναι αυτό που βιώνουμε ο καθένας στην καθημερινότητά μας και το πως βλέπουμε την ομάδα μας. Για πολλούς από εμάς ο ΠΑΟΚ είναι το αγχωλητικό μας. Είναι η καψούρα μας. Είναι η χαρά μας. Δεν είναι έτσι για όλους. Το σίγουρο είναι ότι όλοι οι παοκτσήδες αγαπούν τον ΠΑΟΚ.

Και πιστεύω ακράδαντα ότι αν υπάρχει στην Ελλάδα μία μεγάλη ομάδα για να φτιάξει πραγματική λαϊκή βάση αυτή είναι ο ΠΑΟΚ. Αυτό όμως δεν γίνεται από την μία μέρα στην άλλη. Θέλει προσπάθεια και πολλή μπαραμπούρα στο μιλητό στους φίλους του γνωστούς και οπουδήποτε έχουμε την δυνατότητα όπως είναι εδώ μέσα το φόρουμ.

Απογοήτευση όχι. Αυτογνωσία ναι. Αν έχεις αυτογνωσία το μόνο σίγουρο είναι ότι θα την παλέψεις. Αν θα πετύχεις είναι άλλο θέμα. Σίγουρο στην πουτάνα την ζωή δεν είναι τίποτα ...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Το σκηνικό με το οποίο οι γάβροι μάζεψαν σε πολύ καλύτερους οικονομικά καιρούς τα μέλη τους δεν είχε καμιά σχέση με τη δική μας ΑΜΚ...όποιος θυμάται καταλαβαίνει...εμείς δυστυχώς για 2η φορά κάνουμε πολύ ερασιτεχνικούς χειρισμούς σαν να μη μάθαμε τίποτε απ' την πρώτη φορά.
Απ' την άλλη ο κόσμος ναι μεν έχει φτάσει τον ΠΑΟΚ εδώ που είναι και έχει ματώσει αρκετά αλλά έχει και τα όρια του τα οποία καλά είναι να μην τα υπερεκτιμούμε.
Τα 2 εκ. της πρώτης αύξησης ήταν ένα πάρα πολύ καλό νούμερο και εγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος με αυτό.Κάποιοι και τότε ακόμα θέλανε παραπάνω.Εγώ νομίζω ότι τότε πιάσαμε περίπου ταβάνι.
Για την τωρινή ΑΜΚ είχα πει πριν καν αρχίσει πως οτιδήποτε παραπάνω από 600 χιλ. θα αποτελέσει έκπληξη για μένα και δυστυχώς κάπως έτσι είναι τα πράγματα.
Νομίζω ότι δεν πρέπουν ούτε θετικές, ούτε αρνητικές κρίσεις για τον κόσμο....αυτό μπορεί, τόσο κάνει.
Προσπαθώντας να μπω στο μυαλό όσων δεν θα πάρουν είχα πει ότι ευτυχώς ή δυστυχώς με το διαρκείας παίρνεις κάτι χειροπιαστό ενώ στην ΑΜΚ τίποτε..εμένα μου μοιάζει με έρανο, με οικονομική βοήθεια, με κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Αν ήμουν Ζαγοράκης το χειροπιαστό που τόσο μας αρέσει να παίρνουμε στο χέρι θα του έβαζα ένα καπέλο 50 ευρώ,κλείνοντας τα αυτιά στις φωνές που θα έλεγαν για υπέρογκες αυξήσεις.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

Orwell έγραψε: Προσπαθώντας να μπω στο μυαλό όσων δεν θα πάρουν είχα πει ότι ευτυχώς ή δυστυχώς με το διαρκείας παίρνεις κάτι χειροπιαστό ενώ στην ΑΜΚ τίποτε..
πελατης δλδ....στο διαρκειας εχτος απο την καψουρα μας παιρνουμε και ανταλλαγμα και μαλιστα σε πολυ καλα δεδομενα μεχρι σημερα(για του χρονου αν υπαρξουν αυξησεις και ελεω ΑΜΚ μην ακουω κανενα να γκρινιαζει)....με τις μετοχες γινεσαι κομματι του ΠΑΟΚ δεν υπαρχει στιγμη που μπορει να νιωσει πιο περηφανος ενας ΠΑΟΚτσης...
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από kalamata4 »

Μα Orwell στην τελική ποιός ισχυρίστηκε το αντίθετο? Από την αρχή είχαμε πει για ότι οι μετοχές είναι οικονομική βοήθεια, δωρεά. Το παράδειγμα με τους γαύρους νομίζω ότι είναι ντροπιαστικό για μας. Εκεί ουσιαστικά πήγαν και έδωσαν λεφτά σε ένα μεγαλοεπιχειρηματία!!!! για να λάβουν μέρος στη...διοίκηση. Εδώ εμείς καλούμαστε να βοηθήσουμε μια διοίκηση βγαλμένη πραγματικά με λαϊκή εντολή που ξέρουμε ότι τα λεφτά μας είναι απαραίτητα για την ύπαρξη του τμήματος.
Υ.Γ. Καλά εγώ στο μυαλό μου έκανα σκέψεις και για μέγεθος συμμετοχής όπως στη μπάρτσα και τώρα μου ρχεται η μπάτσα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

το υστερογραφο ολ δε μανι :lol: :lol: :lol: :lol:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Εμενα,δεν με τρελαινει το ποσο.Το 1720 με τρελαινει!!Και ακομη περισσοτερο με τρελαινει το γεγονος πως αυτοι που εβαλαν,εστω,10 ευρω τα εβαλαν για τον ΠΑΟΚ!!Ουτε για μεταγραφες,ουτε για τιποτα.Οι υπολοιποι,μολις τελειωσει το πρωταθλημα θα αρχισουν να λενε ποιους παικτες πρεπει να παρουμε και τι λαθη εκανε η διοικηση!!!


ΥΓ.Ειμαι απογοητευμενος γιατι ειχα αλλη αποψη για τον ΠΑΟΚΤΣΗ.Μαλλον,ημουν πολυ ρομαντικος!

ΥΓ2.Ανακοινωστε τωρα τα διαρκειας της επομενης χρονιας!!!300 ευρω το φθινοτερο!Και ας βγει κανενας να γκρινιαξει......

ΥΓ3.Ποτε δεν θα συμμετειχα σε ΑΜΚ αν ειχα προεδρο σαν τον κοκκαλη.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Λοιπόν και το νούμερο δε λέει αλλά και τα λεφτά...και μη μου πείτε ότι άμα είχαμε 20 ή 30 χιλ. μετόχους με 10 ευρώ ο καθένας θα ήσασταν ευχαριστημένοι.Οκ καλά να είμαστε πολλοί αλλά μην το κάνουμε και ψιλικατζήδικο.
Ο γάβρος έκανε κάθε εβδομάδα και επί σειρά μηνών εκδήλώσεις σε όλες τις πρωτεύουσες νομών της χώρας όπου εκτός μελών της διοίκησης κάθε φορά παρίσταντο και παίκτες της ομάδας...κανονικό πανηγύρι δλδ...όποια σύγκριση με τα δικά μας μόνο θλίψη προκαλεί.
Και μη μας ξενίζει και τόσο η λέξη πελάτης...όταν το γήπεδο γεμίζει μόνο όταν η ομάδα πάει καλά ποιά άλλη λέξη θα ταίριαζε???
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από shark4 »

Αυτο που λεει ο Οργουελ ειναι περα για περα αληθεια. Σε θεματα διαφημησης -προωθησης ειμαστε 100 χρονια πισω. Και στην ουσια ,αν εξαιρεσεις την προηγουμενη ΑΜΚ που καπως κινηθηκε η ΠΑΕ , τωρα τιποτα . :(
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”