Προσωπικά, για τα μόνα ποστς που πιστεύω ότι πρέπει να σβήνονται ΑΜΕΣΑ είναι αυτά που προτρέπουν σε βία. Όπως ένα που είδα το Σάββατο και έφριξα, αλλά τα παιδιά ευτυχώς το έσβησαν.
Κάθε τι που σβύνει δεν σημαίνει ότι είναι...χουντικό. Ας το καταλάβουμε κι αυτό.
Όσον αφορά στο Βιτόλο - για να μην είμαι και εντελώς off topic- δεν με πείθει με αυτά που λέει. Αποψή μου. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί τα όσα έχει προσφέρει και το ότι είνσι πολύτιμος στην φετινή προσπάθεια που κάνουμε. Ακριβώς γι' αυτό όμως έπρεπε να προσέχει περισσότερο.
Γενικά καλό είναι ΟΛΟΙ οι παίκτες μας να βάλουν τον κώλο τους κάτω και να παίξουν την μπάλα που μπορούν. Τώρα, που προλαβαίνουμε ακόμα. Οι πολλές φανφάρες δεν κάνουν καλό....
Η διοίκηση πρέπει να προσέξει να μην χάσει την μπάλα γιατί καήκαμε. Ο δρόμος για το πρωτάθλημα ειναι ακόμα μεγάλος και εύκολα η φετινή πολύ επιτυχημένη χρονιά - στο πρωτάθλημα - μπορεί να καταλήξει σε τραγωδία.
Αντε, ας κόψουμε τη γκρίνια κι ας παμε στη Μαρφίν για τον οβολό μας....
ΥΓ: Αποστόλη καλωσήρθες! Μας έλειψες!
