6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από DimisK »

Ταπεινή μου άποψη είναι ότι όλοι μας κρινόμαστε από τα γραφόμενά μας, των οποίων την ευθύνη φέρουμε. Αν γίνουμε ρόμπες μετά, θα φαίνεται από τα γραφόμενά μας. Θέλω να πω ότι ίσως είναι καλό κάποια πόστς που θεωρούνται "σκληρά" να παραμένουν, γιατί μετά θα βλέπουμε ποιος είχε δίκιο και ποιος όχι.
Προσωπικά, για τα μόνα ποστς που πιστεύω ότι πρέπει να σβήνονται ΑΜΕΣΑ είναι αυτά που προτρέπουν σε βία. Όπως ένα που είδα το Σάββατο και έφριξα, αλλά τα παιδιά ευτυχώς το έσβησαν.

Κάθε τι που σβύνει δεν σημαίνει ότι είναι...χουντικό. Ας το καταλάβουμε κι αυτό.

Όσον αφορά στο Βιτόλο - για να μην είμαι και εντελώς off topic- δεν με πείθει με αυτά που λέει. Αποψή μου. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί τα όσα έχει προσφέρει και το ότι είνσι πολύτιμος στην φετινή προσπάθεια που κάνουμε. Ακριβώς γι' αυτό όμως έπρεπε να προσέχει περισσότερο.

Γενικά καλό είναι ΟΛΟΙ οι παίκτες μας να βάλουν τον κώλο τους κάτω και να παίξουν την μπάλα που μπορούν. Τώρα, που προλαβαίνουμε ακόμα. Οι πολλές φανφάρες δεν κάνουν καλό....

Η διοίκηση πρέπει να προσέξει να μην χάσει την μπάλα γιατί καήκαμε. Ο δρόμος για το πρωτάθλημα ειναι ακόμα μεγάλος και εύκολα η φετινή πολύ επιτυχημένη χρονιά - στο πρωτάθλημα - μπορεί να καταλήξει σε τραγωδία.

Αντε, ας κόψουμε τη γκρίνια κι ας παμε στη Μαρφίν για τον οβολό μας....

:pano: :pano: :pano:


ΥΓ: Αποστόλη καλωσήρθες! Μας έλειψες!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106592
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

DimisK έγραψε:Θέλω να πω ότι ίσως είναι καλό κάποια πόστς που θεωρούνται "σκληρά" να παραμένουν, γιατί μετά θα βλέπουμε ποιος είχε δίκιο και ποιος όχι.
Συμφωνώ. Θεωρώ ότι θα πρέπει να έχει κάποιος το δικαίωμα να επεξεργαστεί το κείμενό του μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα μετά την δημοσίευσή του, πχ για δέκα λεπτά.
ΥΓ1: Καλώς σας βρήκα!
ΥΓ2: Εύχομαι ο Βίκτωρας να συνέλθει, όπως ο Παύλος, και να γίνει ο απαραίτητος παίκτης μας. Βέβαια μια ομάδα που στηρίζεται σε απαραίτητους είναι μια αδύναμη ομάδα, αλλά...
ΥΓ3: Αγοράστε μετοχές, όσοι θέλετε το καλό του ΠΑΟΚ. Καλά τα λόγια, αλλά ακόμη καλύτερα τα έργα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

αποστολη ο βαζελος που στηριζεται σε σισσε καραγκουνη ειναι αδυναμος??ο γαυρος που στηριζεται σε μελμπεργκ ντουντου γκαλετι ειναι αδυναμος??ολες οι ομαδες εχουν καποιους παιχτες κλειδια....απο την αλλη εμενα με καλυψε ο βιτολο με αυτα που ειπε...στη φαση με το χερι λειτουργει ενστικτοδως καθωαθως εχει πλατη πισω(νομιζω) και δεν φαινεται να ξερει τι γινεται πισω...για το ''δολοφονικο τακλιν'' στο κεντρο δε σχολιαζω...


Για τα σενάρια που υπήρξαν σχετικά με τις αντιδράσεις που ξεκίνησαν από τον ίδιο και τους Γκαρσία και Κοντρέρας για το θέμα που δημιουργήθηκε στα αποδυτήρια και την συζήτηση με την διοίκηση για το οικονομικό υπογράμμισε: «Δεν μπορώ να απαντήσω σε κάτι μη αληθινό. Δεν μπορώ να απαντήσω σε φήμες. Αυτό βγήκε προς τα έξω γιατί ίσως εμείς οι τρεις είμαστε τρεις παίκτες σε σημαντική θέση. Ήθελαν να μας κάνουν ζημιά και να χαλάσουν την ισορροπία στην ομάδα».

Για όλη αυτή την κουβέντα που έγινε σχετικά με τα χρήματα και το κατά πόσο επηρεάστηκε η ομάδα, ο Ισπανός μέσος τόνισε: «Αυτή η συζήτηση σε καμία περίπτωση δεν χάλασε το κλίμα. Όλοι οι παίκτες είναι ενωμένοι και έχουν την ίδια όρεξη να παλεύουν σε κάθε παιχνίδι. Ακόμη και χθες με παίκτη λιγότερο δεν σταμάτησε να παλεύει για τη νίκη. Η ισορροπία δεν χαλάει στα αποδυτήρια όσο και αν ενδεχομένως κάποιοι το θέλουν».


δε μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να εμπιστευομαι παραπανω κατι λ@μογια δημοσιογραφους που προσπαθουν να με χτυπησουν και οχι τον παιχτη μου που δε μου εχει δωσει δικαιωματα...
paok_4_
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 00:53

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από paok_4_ »

Είχα γράψει για την κόκκινη του Βιερίνια:
Διάβασα και στην αρχική σελίδα για τον παίχτη. Εγώ μπαίνω σε σκέψεις, γιατί κάθε φορά με τον γαύρο να ψάχνουν να μας κάνουν κακό (αποβολή παίχτη, τιμωρία έδρας κ.λπ.) και εμείς να τους δίνουμε το δικαίωμα? Μήπως συμμετέχουμε όλοι μαζί σε ένα κουκλοθέατρο εν αγνoία μας? Μήπως δεν είναι όλα τόσο αθώα όσο νομίζουμε? Λέω μήπως.........
Για τον Βιτόλο τί να πω που είναι δυο φορές χειρότερο? Για μένα, προσωπική άποψη, το έκανε επίτηδες όχι για να χάσουμε από τον ηρακλή, αλλά για να μην κερδίσουμε τον βάζελο. Βέβαια όλοι μας ξέρουμε τι "Δημοκρατία" επικρατεί στο forum αυτό και έτσι περιμένω να σβηστεί και αυτό το ποστ μου όπως έχουν σβηστεί και μερικά άλλα που "δεν άρεσαν".



6.4 Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και «μη ολοκληρωμένες» ή/ και «ανούσιες» απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται. Σε περιπτώσεις “spamming” από χρήστες, θα γίνεται σύσταση μέσω pm από τους administrators/moderators και στη συνεχεια σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα ακολουθούνται οι κανονισμοί ποινών.
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από teratios »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ronaldo »

gash04 έγραψε:ugadezos
olorin
maniakos
free4
falegkos
ronaldo
:yellowcard:

Κίτρινη κάρτα=διαγραφή ποστ.

Να δούμε πότε θα ωριμάσουμε σαν κόσμος.
ΝΑΙ έκανε λάθος.
ΝΑΙ μας στοίχισε 2 βαθμούς μαζί με το εξωφρενικό λάθος του Στυλιανού που πιάνει αέρα.
Αλλά είναι ο Βιτόλο που μαζί με Γκαρσία σε έχουν φτάσει στο σημείο που έχεις φτάσει όπως και ο Μαλεζάς όπως και όλη η ομάδα.
Χωρίς αυτόν στο παιχνίδι με Γιάννενα και τον Παναθηναικό έχουμε μεγάλο πρόβλημα συνεπώς η ζημιά είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Απο κει και πέρα πάλι αρχίσαμε τις τακτικές ισοπέδωσης.
Συγχαρητήρια.

Υ.Γ
Μάξιμε μπράβο για το σχόλιο σου έτσι ακριβώς έχει το θέμα.
νομιζω αδικη κιτρινη καρτα εφαγα γιατι δεν ειπα κατι κακο κατα τη γνωμη μου
απλα ανεφερα οτι εγινε,οτι κρεμασε την ομαδα δηλαδη με την συγκεκριμενη ενεργεια και οτι αλλιως θα παιρναμε τους 3 βαθμους
ουτε τον βιτολο χαρακτηρισα καπως ουτε αφησα κανενα υπονοουμενο
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από jibbie »

νομιζω ο teratios μιλησε και για μενα.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από shark4 »

Ημαρτον ρε παιδια. Εχω ακουσει και εχω αλλα οτι ο Βιτολο πηρε καρτα για να μην παιξει με τον βαζελο παει πολυ. Το λεγανε το πρωι οι δυο Μ@Λ@ΚΕΣ στην ΝΕΤ. Μην ανακυκλωνουμε και εμεις την ιδια μ@λακια.
Ουτως η' αλλως χασουμε -κερδισουμε το ματς με τον βαζελο , οι μισοι θα πουν οτι ειμαστε οι "τσατσοι " των αλλων μισων.
Αυτα τα λενε τα κοκκινα -πρασινα τετραποδα/οπαδοι , μην τα λεμε και εμεις. :o

Υ.Γ. Δηλαδη και ο Βιερινια που εσπρωξε εκτος φασης το ταγαρι απο την Τριπολη , το εκανε για να φαει 2 αγωνιστικες και μην παιξει με τον γαυρο?
Ας ειμαστε λιγο σοβαροι. ;)
nagbe
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από nagbe »

Είναι τουλάχιστον χαζό να μιλάμε για εσκεμμένη αποβολή του Βιτόλο με σκοπό να μην παίξει με τον Παναθηναϊκό. Δεν θέλει κανένα άλλο σχόλιο αυτό. Χαζή βέβαια ήταν και η κάρτα του Βιτόλο αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως τέτοιες κάρτες έχουν δεχτεί πολλοί ποδοσφαιριστές γιατίαντέδρασαν αντανακλαστικά. Αυτό δε δικαιολογεί βέβαια τον Ισπανό που η απουσία του έφερε την ισοπαλία.
Τώρα αυτό που πρέπει να μας απασχολεί, δεν είναιτα αποτελέσματα στη συνέχεια του πρωταθλήματος μιας και τίτλος είναι μακριά αλλά να παρουσιάσουμε μια φρέσκια ομάδα στα πλέι οφ και αυτό σημαίνει πως πρέπει να ξεκουραστούν παίκτες όπως ο Γκαρσία και να δοθούν ευκαιρίες σε παίκτες να δείξουν την αξία τους και να κριθούν ενόψει και των επόμενων μεταγραφών
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

paok_4_ έγραψε:Είχα γράψει για την κόκκινη του Βιερίνια:
Διάβασα και στην αρχική σελίδα για τον παίχτη. Εγώ μπαίνω σε σκέψεις, γιατί κάθε φορά με τον γαύρο να ψάχνουν να μας κάνουν κακό (αποβολή παίχτη, τιμωρία έδρας κ.λπ.) και εμείς να τους δίνουμε το δικαίωμα? Μήπως συμμετέχουμε όλοι μαζί σε ένα κουκλοθέατρο εν αγνoία μας? Μήπως δεν είναι όλα τόσο αθώα όσο νομίζουμε? Λέω μήπως.........
Για τον Βιτόλο τί να πω που είναι δυο φορές χειρότερο? Για μένα, προσωπική άποψη, το έκανε επίτηδες όχι για να χάσουμε από τον ηρακλή, αλλά για να μην κερδίσουμε τον βάζελο. Βέβαια όλοι μας ξέρουμε τι "Δημοκρατία" επικρατεί στο forum αυτό και έτσι περιμένω να σβηστεί και αυτό το ποστ μου όπως έχουν σβηστεί και μερικά άλλα που "δεν άρεσαν".

Για τεκμηριωσε λιγο...
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από erevos187 »

ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παλικαρια τι ειστε εσεις δηλαδη με τα τρελα σεναρια?

Μηπως καποιο απο αυτα βγηκε ποτε και συνεχιζετε να τα αναπαραγετε?

Η σιγουρα εκλεισε ο βιτολο στον βαζελο και επιτιδες εκανε χερι ΗΜΑΡΤΟΝ και ΕΛΕΟΣ μαζι.

Ο κοντρερας ειναι πουλημενος εδω και 2 χρονια, ο βιερινια το τελευτεο εξαμηνο, ο βρυζας εφυγε και αυτος λογο ζαγορακι και πηγε στον βαζελο, ο ζαγορακης εφυγε απο τον ΠΑΟΚ επειδη τον απηγαγαν εξωγιηνοι, οι παικτες εχουν να πληροθουν 3 χρονια, το προπονητικο δεν εγινε ειναι μακετα και οι φωτογραφιες πλαστες, τα διαρκειας ειναι μονο 1500 και τρωμε παπα και ........ ΕΛΕΟΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
paok_4_
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 00:53

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από paok_4_ »

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί ο Βιτόλο κάνει 2 χαζομάρες σε ένα ημίχρονο. Μην μου πει κανείς αντανακλαστικά αντέδρασε γιατί τότε κάθε φορά που θα περνούσε η μπάλα από δίπλα του θα άπλωνε χέρι. Και εάν μερικοί δεν θέλουν ούτε καν να φαντάζονται ότι έγινε εσκεμμένα, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να χαρακτηρίζουν άλλους που το θεωρούν εσκεμμένο (έστω και αν το πιστεύω μόνο εγώ, που δεν νομίζω όμως).




6.4 Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και «μη ολοκληρωμένες» ή/ και «ανούσιες» απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται. Σε περιπτώσεις “spamming” από χρήστες, θα γίνεται σύσταση μέσω pm από τους administrators/moderators και στη συνεχεια σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα ακολουθούνται οι κανονισμοί ποινών.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

σου απαντησε ο ιδιος αδερφε..αν εσυ και ''αλλοι'' οπως λες δεν το πιστευετε no problem...αν ρωτας για να παρεις την απαντηση που εσυ θελεις δε βρισκω νοημα στην ερωτηση σου... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από shark4 »

Επειδη το περιεχομενο ειναι πολυ σοβαρο οπως βλεπω , θα απαντησω.
ΕΓΩ το ειχα κανονισει με τον Βιτολο να βγει με 2 κιτρινες στο πρωτο ημιχρονο , γιατι ειχα παιξει 100 ευρω στον συγκεκριμενο παιχτη στο William Hill με αποδοση 1/300.
Εχθες το βραδυ εβαλα στο λογαριασμο του Ισπανου 10.000 και αλλες 5.000 στον Σπαθα.
ΑΥΤΑ. :mrgreen:
paok_4_
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 00:53

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από paok_4_ »

Εγώ ρωτάω γιατί αμέσως πέσατε στο ποστ με χαρακτηρισμούς όπως 'είναι τουλάχιστον χαζό' κ 'ήμαρτον' και ένα ποστ που έλεγε 'πάρε τα μπουκαλάκια σου και σε άλλη παραλία' το οποίο βέβαια σβήστηκε κ.λπ.
Δηλαδή δεν κάνει να το πιστεύω αυτό? Δεν κάνει να το θεωρώ εσωτερικό τρύπημα? Πρέπει ντε και καλά να πιστεύω ότι πιστεύει η πλειονότητα? Ούτε είπα να φύγει ούτε τον έβρισα ούτε τίποτα τέτοιο.
Και στην τελική άμα θες απάντηση, πιστεύω ότι ναι υπάρχει ταβάνι για τον ΠΑΟΚ και το ξέρει και ο ΙΔΙΟΣ ο ΠΑΟΚ. Αν δεν σβηστούν τα χρέη, τότε μόλις θα φτάνουμε στην πηγή ποτέ δεν θα πίνουμε νερό. Και πλέον δεν έχουμε δικαιολογία την Αθήνα, μιας και έχουμε περάσει σε νέο στάδιο και τα τρυπήματα γίνονται αλλιώς. Δεν θεωρώ την Διοίκηση τρύπια κ.λπ. κ.λπ. όμως πιστεύω, εγώ προσωπικά το τονίζω, ότι και ο Ζαγοράκης είδε τι μπορεί να κάνει και προσπαθεί για το καλύτερο. Το καλύτερο όμως μπορεί να είναι αυτό, δηλαδή πάρε μία μικρή οικονομική βοήθεια, η διαιτησία δεν θα σε σφάζει κ.λπ., αλλά όταν χρειαστεί θα κάνεις στην μπάντα γιατί πρέπει να βγαίνουμε εμείς μπροστά.


3.5 Σε περίπτωση που το Paokmania.gr/Forum λάβει ειδοποίηση ότι το περιεχόμενο κάποιου /κάποιων μηνυμάτων που αναρτούν /δημοσιεύουν οι χρήστες μέλη θίγει τρίτα πρόσωπα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί στην άμεση διαγραφή του μηνύματος ή ακόμα και του λογαριασμού του χρήστη που το δημιούργησε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”