Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μπορεί να γίνει αγορά μετοχών και μέσο e-banking? Αν ναι, ας αναφέρει κάποιος την διαδικασία.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Όχι fidel, δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς μετοχών μέσω e-banking.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Όταν ρώτησα τι σημαίνει ο αριθμός αυτός μου απάντησαν ότι είναι ο αριθμός αίτησης στο συγκεκριμένο κατάστημα και όχι γενικά. Το ρώτησα γιατί η δική μου αίτηση είχε αριθμό 1 και βέβαια δεν ήμουν ο πρώτος που πήρε μετοχές γενικώς αλλά όπως μου είπαν ήμουν ο πρώτος στο συγκεκριμένο κατάστημα. (Πιθανώς και ο μοναδικός)teacher έγραψε:Πρέπει να το ζητήσεις φίλε από τον υπάλληλο που σε εξυπηρέτησε, αλλιώς μένει απλά περασμένος μέσα στο σύστημαobanebane έγραψε:Εμενα γιατι δεν εχει αριθμο η αιτηση μου? μονο τον αριθμο καταστηματος γραφειteacher έγραψε:Σήμερα πήγαμε αρκετοί για μετοχές. Ο αριθμός πρέπει να κοντεύει τους 1300. Η αίτησή μου είχε νούμερο 1146 γύρω στις 2 το μεσημέρι. Οι μέρες περνάνε, οι εργάσιμες είναι πλέον μόνο 6 . Όσοι οι πιστοί προσέλθετε
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Thx.
Ελπίζω στην επόμενη να υπάρχει η δυνατότητα,θα βοηθήσει και τα ΠΑΟΚτσακια στο εξωτερικό καθώς και άτομα στην Ελληνική επικράτεια που δεν ειναι ευκολη η προσβαση σε τραπεζα πχ στα νησιά.
Ελπίζω στην επόμενη να υπάρχει η δυνατότητα,θα βοηθήσει και τα ΠΑΟΚτσακια στο εξωτερικό καθώς και άτομα στην Ελληνική επικράτεια που δεν ειναι ευκολη η προσβαση σε τραπεζα πχ στα νησιά.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
χαχαχαχαχαχαχ Θεός!!!Photis έγραψε:60 χιλιάρικα gika????![]()
![]()
Για μένα η επόμενη βδομάδα (πληρωμών)
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η ΕΡΤ πάντως βοήθησε την προηγούμενη φορά.
[youtube]Bw9pP1v_Hs0&feature=related[/youtube]
[youtube]Bw9pP1v_Hs0&feature=related[/youtube]
-
arrostos PAOKTZIS
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 18:34
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ΜΟΝΟ 1200 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΜΚ.ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΤΟΧΕΣ 
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚEΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚEΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
1.583 οι μετοχοι------173.669 €
Υ.Γ.1 τα sms των ultras εχουν φτασει τα 1412
Υ.Γ.2 αυριο εκπομπη oi ultras 11.00-14.00 στον sport 103.....3 ωρες γεματες ΠΑΟΚ και τα sms για την Α.Μ.Κ.
Υ.Γ.3 πρεπει κινησεις οπως αυτες των ultras να ακουγοντε
Υ.Γ.4 ολοι συμμετοχη αυριο στην εκπομπη των ultras
Υ.Γ.1 τα sms των ultras εχουν φτασει τα 1412
Υ.Γ.2 αυριο εκπομπη oi ultras 11.00-14.00 στον sport 103.....3 ωρες γεματες ΠΑΟΚ και τα sms για την Α.Μ.Κ.
Υ.Γ.3 πρεπει κινησεις οπως αυτες των ultras να ακουγοντε
Υ.Γ.4 ολοι συμμετοχη αυριο στην εκπομπη των ultras
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
υ.γ.5: sms με χαμενα 19 λεπτα ανα sms (ΦΠΑ), χωρις να υπολογίσουμε την αμοιβή της εταιρίας (δε τη γνωρίζω) δε ναι και ότι καλύτερο... 1412 sms : 1680,28 ευρώ, με 268,28 ευρώ να χάνονται απ την Α.Μ.Κ. ....
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αδιάβαστο Novito πρώτη φορά βλέπω.
Τι 1 ευρώ ρε Νοβίτο ?
Από κάθε μήνυμα των 1,19 ευρώ των χρημάτων του παοκτσή θα πάει στη ΑΜΚ τα 0,35-0,36 ευρώ. Ούτε το 1/3 των χρημάτων δηλαδή. Πλάκα μου κάνετε ? Απαράδεκτη κίνηση και κοροιδία του παοκτσή είναι η ιστορία με τα SMS. Είναι πανάκριβα και τα περισσότερα λεφτά πάνε σε μία εταιρεία η οποία σίγουρα δεν υποστηρίζει ΠΑΟΚ αλλά κανέναν γαύρο ή βάζελο.
Το μικρότερο όριο συμμετοχής στην ΑΜΚ είναι 10 ευρώ. Όποιος θέλει να βοηθήσει μπορεί άνετα.
Άσε και το χειρότερο. Μία συμμετοχή με SMS δημιουργεί την αυταπάτη ότι μπήκες στην ΑΜΚ και αποτρέπει πολλούς να πάνε στις τράπεζες.
Απαράδεκτη κίνηση. Απαράδεκτοι οι Ultras, απαράδεκτος και ο Βασιλόπουλος.
Τι 1 ευρώ ρε Νοβίτο ?
Από κάθε μήνυμα των 1,19 ευρώ των χρημάτων του παοκτσή θα πάει στη ΑΜΚ τα 0,35-0,36 ευρώ. Ούτε το 1/3 των χρημάτων δηλαδή. Πλάκα μου κάνετε ? Απαράδεκτη κίνηση και κοροιδία του παοκτσή είναι η ιστορία με τα SMS. Είναι πανάκριβα και τα περισσότερα λεφτά πάνε σε μία εταιρεία η οποία σίγουρα δεν υποστηρίζει ΠΑΟΚ αλλά κανέναν γαύρο ή βάζελο.
Το μικρότερο όριο συμμετοχής στην ΑΜΚ είναι 10 ευρώ. Όποιος θέλει να βοηθήσει μπορεί άνετα.
Άσε και το χειρότερο. Μία συμμετοχή με SMS δημιουργεί την αυταπάτη ότι μπήκες στην ΑΜΚ και αποτρέπει πολλούς να πάνε στις τράπεζες.
Απαράδεκτη κίνηση. Απαράδεκτοι οι Ultras, απαράδεκτος και ο Βασιλόπουλος.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
κουτοπονηριες του βασιλοπουλου.
απαραδεκτος. στειλτε μηνυματα για να παρουσιασω αυξηση στα μεγεθη μου και εγω τα λεφτα θα τα βαλω στην αυξηση. δωστε 1,19 και τα ,39 θα πανε στην αυξηση.
αν ειχε @@ και ανιδιοτελεια θα εβαζε τα χρηματα χωρις να το ανακοινωσει εκ των προτερων. θα εβγαινε την τελευταια μερα και θα ελεγε. μαγκες τις 20 τελευταιες μερες εχετε στειλει 3000 μηνυματα για να πειτε την μαλακιας σας. απο αυτα το ποσοστο που μου αναλογει ειναι τοσο και το βαζω στην αυξηση.
πραγματικα για μπατσες
απαραδεκτος. στειλτε μηνυματα για να παρουσιασω αυξηση στα μεγεθη μου και εγω τα λεφτα θα τα βαλω στην αυξηση. δωστε 1,19 και τα ,39 θα πανε στην αυξηση.
αν ειχε @@ και ανιδιοτελεια θα εβαζε τα χρηματα χωρις να το ανακοινωσει εκ των προτερων. θα εβγαινε την τελευταια μερα και θα ελεγε. μαγκες τις 20 τελευταιες μερες εχετε στειλει 3000 μηνυματα για να πειτε την μαλακιας σας. απο αυτα το ποσοστο που μου αναλογει ειναι τοσο και το βαζω στην αυξηση.
πραγματικα για μπατσες
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Συμφωνώ κι εγώ αδερφέ tigon4. Πρέπει να ακούγονται και να μαθαίνονται, έτσι ώστε οι ΠΑΟΚτσήδες να πράξουν ότι επιθυμούν γνωρίζοντας 100% τι παίζεται.tigon4 έγραψε: Υ.Γ.3 πρεπει κινησεις οπως αυτες των ultras να ακουγοντε
Επειδή δεν έχω ακούσει πάνω από 5-10 λεπτά τους συγκεκριμένους, δεν μπορώ να γνωρίζω αν έχουν ενημερώσει για το ακριβές ποσό που θα πάει στην ΑΜΚ από κάθε μήνυμα, όπως και σε ποιου το όνομα θα αγοραστούν οι μετοχές.
Αν έχουν ενημερώσει τους ακροατές τους, όσο και αν διαφωνώ με την πρακτική τους αναγνωρίζω ότι είναι ειλικρινείς. Αν δεν έχουν ενημερώσει για τα παραπάνω, τότε....
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ρε αδρφια να ρωτησω κατι γιατι με φαινεται οτι με πιασαν κοτσο.....
Πηγα και πηρα 150 μετοχες δλδ 50 ευρω! Και μολις τελειωσα εκει με τα στοιχεια με λεει πανε στο ταμειο και δωσε τα λεφτα!
Παω τα δινω και περνω ενα αποδεικτικο οτι εδωσα 50 ευρω στην marfin....
Φευγωντας ρωταω στο γραφειο που εκανε τα χαρτια ειμαι εντξει δεν παιρνω κανενα χαρτι? και μ λεει οχι....
Δηλαδη οσοι πηρατε μετοχες δν σας δωσαν απ την τραπεζα καποιο εγγραφο με τα στοιχεια σας οτι αγορασατε τοσες μετοχες με αυτο το ποσο ή κατι τετοιο τελως παντων?
Πειτε μου παρακαλω μην παω την δευτερα και τα κανω ολα πουτ@ν@!!!!!
Υ.Γ. Μαλλον ειμαι πρωτος που πηγα γιατι δν ηξερε τι επρεπε να κανει! Αντε ρε ασπρομαυρη ελευσινα καντε τους ενα ντου να τρελαθουν!!!!
Πηγα και πηρα 150 μετοχες δλδ 50 ευρω! Και μολις τελειωσα εκει με τα στοιχεια με λεει πανε στο ταμειο και δωσε τα λεφτα!
Παω τα δινω και περνω ενα αποδεικτικο οτι εδωσα 50 ευρω στην marfin....
Φευγωντας ρωταω στο γραφειο που εκανε τα χαρτια ειμαι εντξει δεν παιρνω κανενα χαρτι? και μ λεει οχι....
Δηλαδη οσοι πηρατε μετοχες δν σας δωσαν απ την τραπεζα καποιο εγγραφο με τα στοιχεια σας οτι αγορασατε τοσες μετοχες με αυτο το ποσο ή κατι τετοιο τελως παντων?
Πειτε μου παρακαλω μην παω την δευτερα και τα κανω ολα πουτ@ν@!!!!!
Υ.Γ. Μαλλον ειμαι πρωτος που πηγα γιατι δν ηξερε τι επρεπε να κανει! Αντε ρε ασπρομαυρη ελευσινα καντε τους ενα ντου να τρελαθουν!!!!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κοίτα εγώ πήρα ένα δισέλιδο (το ίδιο όπως την πρώτη φορά) που γράφει Αίτηση συμμετοχής στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών κ μπλα μπλα..δεξιά έχει τα στοιχεία του επενδυτή
πιο κάτω το μέσο συμμετοχής / πληρωμής.στο πίσω φύλλο είναι η υπογραφή σου λογικά.επίσης μπορεί να υπάρχει συραμμένο κ η απόδειξη κατάθεσης στο ταμείο.μια κανονική.τουλάχιστον εγώ αυτά πήρα.
πιο κάτω το μέσο συμμετοχής / πληρωμής.στο πίσω φύλλο είναι η υπογραφή σου λογικά.επίσης μπορεί να υπάρχει συραμμένο κ η απόδειξη κατάθεσης στο ταμείο.μια κανονική.τουλάχιστον εγώ αυτά πήρα.