Thx, AdminTeam
Σωπα καλε μην το πεις πουθενα..!!
Ακριβως αυτό φίλε petm...Petm έγραψε:από τι μια δεν έχει ευθύνη για τα χτεσινά αλλα από την άλλη 3 χρονια , έχει 2 αποκλεισμούς από ομάδες μικρότερους βεληνεκούς γιάννενα, βουλή και 1 πρόκριση στα πέναλτι πέρσι από ομάδα περίπου ισάξια (Ari) έχοντας χάσει το avantage έδρας.
τα παιχνίδια με το απόβρασμα πέρσι δε μπορώ να τα κατατάξω κάπου
φαντάσου τώρα το maximus με ένα παγωτό μπροστά από μια τηλεόραση 14 ιντσών μέσα στη μιζέρια και ο μεγάλος του αντίπαλος στη TV να παίρνει το βραβείο καλύτερου προπονητή τις δεκαετίας. %$^%£$&%&"$"%w.s έγραψε:Ο οποιος ΔΟΝ αναδειχτηκε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!!
αυτή είναι μιά πολύ καλή ερώτηση...φαντάζομαι 2οιPetm έγραψε:αν βγούμε φέτος 4η στο πρωτάθλημα και στα play-offs βγούμε 2η. τι θα έχει βγει η ομάδα . 4η η 2η ?
ααααα και να σας επισημάνω....Petm έγραψε:αν βγούμε φέτος 4η στο πρωτάθλημα και στα play-offs βγούμε 2η. τι θα έχει βγει η ομάδα . 4η η 2η ?
Και ο σαγώνιας Γκμοχ κορυφαίος της δεκαετιάς του 80...w.s έγραψε:Ο οποιος ΔΟΝ αναδειχτηκε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!!