Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντάμε στο ακριβώς προηγούμενο post!
Thx, AdminTeam


Σωπα καλε μην το πεις πουθενα..!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Petm έγραψε:από τι μια δεν έχει ευθύνη για τα χτεσινά αλλα από την άλλη 3 χρονια , έχει 2 αποκλεισμούς από ομάδες μικρότερους βεληνεκούς γιάννενα, βουλή και 1 πρόκριση στα πέναλτι πέρσι από ομάδα περίπου ισάξια (Ari) έχοντας χάσει το avantage έδρας.

τα παιχνίδια με το απόβρασμα πέρσι δε μπορώ να τα κατατάξω κάπου
Ακριβως αυτό φίλε petm...

Βλεπετε οτι τελευταια το κραξιμο στον Σαντος εχει μειωθεί στο ελαχιστο μετά την νικη επι του γαυρου...Εχουμε τονισει πολλες φορες τα θετικα του και το ποσο επαγγελματιας και σοβαρος ειναι, κλπ κλπ...

Η αποτιμηση θα γινει μετα το τελος της χρονιας...Το σωστό είναι να δουμε συνολικά αυτη την τριετία, τι καταφεραμε και τι οχι...Θα το δουμε τον Μάιο βεβαια, οχι τωρα...

Το ερωτημα (τον Μαιο) θα ειναι...

Με το δεδομενο υλικό, θα μπορουσε ο ΠΑΟΚ να διεκδικησει κατι καλυτερο, εναν τιτλο ή ενα κυπελλο ή μια ευρωπαικη πορεια; Αν ναι, τότε μάλλον ο Σαντος δεν καταφερε να παρει το 100% απο τους παιχτες του, αρα κρινεται ανεπαρκης... Αν οχι, τοτε ο Σαντος πηρε το 100% και δεν θα μπορουσε να διεκδικησει κατι καλυτερο...Αρα με μεγαλυτερο μπατζετ, ισως καταφερνε περισσοτερα πραγματα...

Τα απλουστευω πολυ τα πραγματα...Δεν ειναι ασπρο-μαυρο, αλλα μια τριετια φτανει και περισσευει για να ξεφυγουν τα αποτελεσματα απο το στατιστικό λαθος...

Βεβαια θα ξεπηδησει τωρα ενα αλλο θεμα...Τι θεωρει ο καθενας επιτυχια και τι οχι...Αυτο το θεμα σηκωνει συζητηση...Το πως βλεπει ο καθενας την ομαδα και τι στοχους θα επρεπε να εχει...

Αλλα για να μην προτρεχουμε και κερδισουμε το βραβειο "ΜΕΓΑΛΗΜΠΟΥΚΙΑΦΑΕ" :lol: που λεει και ο φιλος παραπανω, ας αφησουμε και αυτη τη χρονια να κυλησει μεχρι το τελος...
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Hideguti »

Aν παρουμε το πρωταθλημα θα κριθει στα πλέι οφ της επομενης σαιζον.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Petm »

ας ξανά αρχίσουμε από τα βασικά.

η ομάδα πέρσι βγήκε 2η η 4η ?
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Maximus »

4η...

:lol: Πλακα εχει...

Flash back πριν κανα-δυο μηνες... :lol:
w.s
Δημοσιεύσεις: 456
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από w.s »

Ο οποιος ΔΟΝ αναδειχτηκε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!! :pano:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6303
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από jibbie »

μπορει να γινομαι κουραστικος αλλα..Φερναντο,μεινε!
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Petm »

αν βγούμε φέτος 4η στο πρωτάθλημα και στα play-offs βγούμε 2η. τι θα έχει βγει η ομάδα . 4η η 2η ?

εγώ εκεί πάντως κάνω κωλοτούμπα σας το λέω προκαταβολικά .
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Petm »

w.s έγραψε:Ο οποιος ΔΟΝ αναδειχτηκε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!! :pano:
φαντάσου τώρα το maximus με ένα παγωτό μπροστά από μια τηλεόραση 14 ιντσών μέσα στη μιζέρια και ο μεγάλος του αντίπαλος στη TV να παίρνει το βραβείο καλύτερου προπονητή τις δεκαετίας. %$^%£$&%&"$"%
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Αφου την ξερεις την απαντηση αδελφε μου... :D
(δεν υπαρχει περιπτωση να βγουμε 4οι στην κανονικη διαρκεια-αν μας περασει η κουλα ή ο ρουλης, να το κλεισουμε το μαγαζακι :lol: )
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Petm έγραψε:αν βγούμε φέτος 4η στο πρωτάθλημα και στα play-offs βγούμε 2η. τι θα έχει βγει η ομάδα . 4η η 2η ?
αυτή είναι μιά πολύ καλή ερώτηση...φαντάζομαι 2οι ;) ή όχι??
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Απλούστατο είναι !!!
Γιατί μπερδεύεστε???
Θα έχουμε βγει 4οι στο πρωτάθλημα και 1οι στα play off
Πέρσι βγήκαμε 2οι στο πρωτάθλημα και 3οι στα play off

Τι σχέση έχει η κατάταξη στα play off με την βαθμολογία του πρωταθληματος...
δεν την κατάλαβα ποτέ !!!
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Petm έγραψε:αν βγούμε φέτος 4η στο πρωτάθλημα και στα play-offs βγούμε 2η. τι θα έχει βγει η ομάδα . 4η η 2η ?
ααααα και να σας επισημάνω....
ότι αν βγούμε 2οι στα play off...
πηγαίνουμε europa league κι οχι champions league.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1666
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Καμία σχέση δεν έχει η βαθμολογία με τα play offs... Ακριβώς όπως τα λες είναι φίλε keep_paokizein
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1666
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

w.s έγραψε:Ο οποιος ΔΟΝ αναδειχτηκε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!! :pano:
Και ο σαγώνιας Γκμοχ κορυφαίος της δεκαετιάς του 80...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”