Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
giannis113
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από giannis113 »

Εγώ πιστεύω ότι ο μόνος που πήγε από την ομάδα στα Γιάννενα ήταν ο Σάντος!!!
Είναι ο μόνος που δε φταίει και ο μόνος που φάνηκε να θέλει να κερδίσει!!!
Γιατί δυστυχώς από τους παίκτες κανείς δε κατέβηκε όχι στο γήπεδο αλλά ούτε καν στην πόλη....
Θα ήταν σε κάποιο σπα της Θεσσαλονίκης περιμένοντας τους μισθούς τους και έστειλαν σωσίες στο γήπεδο ή μόνο τα κορμιά τους......
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!
Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα σταυρώσουμε τους πάντες!!!
Όλοι μαζί τώρα για να ξυπνήσουμε και να κυνηγήσουμε το Champions League και αν κάτσει και το πρωτάθλημα!!!

Όσο για τον Σαντος εγώ θα ξαναπώ ότι είναι από τους καλύτερους αν όχι ο καλύτερος προπονητής που είχε τα τελευταία χρόνια η ομάδα!!! Μην τα ρίχνουμε πάντα σε αυτόν!!!
Άβαταρ μέλους
mauros hmer
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από mauros hmer »

Πάντως ο ΠΑΟΚ και κατά συνέπεια και οι οπαδοί του, είναι ότι πιο σουρεάλ υπάρχει στη χώρα.
Δύο βδομάδες πριν, οι Αντισαντίστας λέγαν "Δεν κερδίζει ντέρμπι κτλ"και η μόνιμη απάντηση ήταν "καλύτερα να χάνω τα ντέρμπι και να με σταθερά ψηλά, παρά να πάρω ένα ντέρμπι και μετά τεσσάρες από χωριά".
Δυο βδομάδες μετά ΚΑΙ ντέρμπι πήραμε ΚΑΙ τεσσάρα από χωριό αρπάξαμε......
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

I disagree strickly with you my brother! Santos has the same guilt as the players of PAOK!

Like when PAOK wins its not only the players effort, its Santos also.

We have to be fair!

The greek cup was our main target!!!! WHAT TA F@CK HAPPEND? (Thransivoulos - PAOK 4-0 Coach: Fernanto Santos, Players: Sardeles), (PAS GIANNENA - PAOK 4-0 Coach: Fernanto Santos, Players: Sardeles?oeo)

Main targets PAOK 2009-2010

1) uefa (gone with the wind in holland)
2)greek cup (gone in the lake in ioannina)

Only target remaining!
3)greek s.l. (10 games to go, -6 from vazeline)


Yes we will judge Santos and the team in the end of the season..........I really seanserly hope PAOK will be champion, and if not take the second place! But then we have to play play-offs! :(
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paoki_sweden την Τετ 03 Φεβ 2010, 14:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
mauros hmer
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από mauros hmer »

Mάλλον πρέπει όλοι να πάρουμε το βραβείο "ΜΕΓΑΛΗΜΠΟΥΚΙΑΦΑΕ"...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Petm »

από τι μια δεν έχει ευθύνη για τα χτεσινά αλλα από την άλλη 3 χρονια , έχει 2 αποκλεισμούς από ομάδες μικρότερους βεληνεκούς γιάννενα, βουλή και 1 πρόκριση στα πέναλτι πέρσι από ομάδα περίπου ισάξια (Ari) έχοντας χάσει το avantage έδρας.

τα παιχνίδια με το απόβρασμα πέρσι δε μπορώ να τα κατατάξω κάπου
giannis113
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από giannis113 »

Και οι αποκλεισμοί σημαίνουν ότι φταίει ο Σάντος???
Εγώ συμφωνώ οτι έχει μερίδιο ευθύνης αλλά το μικρότερο!!!
Όταν βλέπω έναν προπονητή να δίνει οδηγίες που κανείς δεν ακολουθεί (και δε λέω μόνο για αυτό το ματς) και παίκτες που βαριούνται να περπατήσουν και κοιτάνε τον αντίπαλο τότε για μένα κατά 90% φταίνε οι παίκτες!!!!
Σε πολλά ματς λένε ότι ο Σάντος δίνει λάθος οδηγίες και όσοι είμαστε στο γήπεδο και ακούμε κάποιες οδηγίες βλέπουμε ότι αυτός τις δίνει τις σωστές αλλά δεν τον ακούνε.....Άρα φταίει εκείνος ή ο παίκτης???
Χωρίς να λέω ότι δε φταίει και ο Σάντος σε πολλά!!!
Αλλά στην προκειμένη περίπτωση για μένα είναι 90% ευθύνη παικτών!!!!
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από tad »

Καμία η ευθύνη εχθές του Σάντος.

Διαφωνώ και με τις κατηγορίες για την χρησιμοποίησης του Κούτσια. Ο κούτσια χρησιμοποιήθηκε στα άκρα για το γεγονός ότι εκεί το χόρτο ήταν καλύτερο και ο Σάντος περίμενε αποτέλεσμα από αυτό το γεγονός. Αυτό που δεν του βγήκε όμως είναι ότι δεν μπορούσε ο κούτσια και ο βιερίνια να τροφοδοτηθούν από το κέντρο λόγω κάκιστου αγωνιστικού χώρου.
Μόλις το κατάλαβε προσπάθησε να το αλλάξει και να πάει την μπάλα ψηλά.

Η αλήθεια για εχθές είναι ότι αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε ακόμα μεγάλη ομάδα. Ο συνδυασμός κακού αγωνιστικού χώρου και γκολ στην αρχή εκνεύρισε την ομάδα και την αποδιοργάνωσε εντελώς. Από αυτό αποδεικνύετε ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Ομάδα μεγάλη σημαίνει απόλυτη ψυχραιμία κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Και εμείς δεν την έχουμε ακόμα.

Έχει δουλειά ακόμα ο Σάντος.

Αν βρούμε τα χρήματα αργά ή γρήγορα θα το καταφέρει και αυτό.
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

"Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΙΕΡΗ,
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ.."
Αριστοτέλης


its not a coincidence that Alexander the Greats! teacher said this!
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από sidpanos »

ρε μην μας τρελένετε ομαδικώς...φταίει ο σάντος...
αντε κάντε καμια δουλεια..

κατέβηκε με την ίδια εντεκάδα που πήρε το διπλό στο τηγάνι...
όταν πήρε το διπλό απο γαύρο όμως σάντος σάντος οεοεοε είμασταν...

τώρα κρα κρα κρα.... :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

mauros hmer έγραψε:Πάντως ο ΠΑΟΚ και κατά συνέπεια και οι οπαδοί του, είναι ότι πιο σουρεάλ υπάρχει στη χώρα.
Δύο βδομάδες πριν, οι Αντισαντίστας λέγαν "Δεν κερδίζει ντέρμπι κτλ"και η μόνιμη απάντηση ήταν "καλύτερα να χάνω τα ντέρμπι και να με σταθερά ψηλά, παρά να πάρω ένα ντέρμπι και μετά τεσσάρες από χωριά".
Δυο βδομάδες μετά ΚΑΙ ντέρμπι πήραμε ΚΑΙ τεσσάρα από χωριό αρπάξαμε......
:lol: :lol: :lol: να σαι καλά αδερφέ
τώρα πλέον μόκο όλοι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Άρα ο Σάντος σου φταίει Όργουελ πάλι ε? :lol:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

όχι αδερφέ χαλάρωσε...για χθες δε μου φταίει ο Σάντος....έχει μικρό μερίδιο ευθύνης για μένα τουλάχιστον.
οπότε άστο το "πάλι"...δεν έχω δώσει ποτέ τέτοια δείγματα για να το κοτσάρεις αυτό.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Κοντη μνημη , βλεπω απο μερικους..καντε ενα flash back απο ποτε ειχαμε να χασουμε απο τα "χωρια" γιατι οτι να ναι θρμαστε ( και χαιρεστε)
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

sidpanos έγραψε:ρε μην μας τρελένετε ομαδικώς...φταίει ο σάντος...
αντε κάντε καμια δουλεια..

κατέβηκε με την ίδια εντεκάδα που πήρε το διπλό στο τηγάνι...
όταν πήρε το διπλό απο γαύρο όμως σάντος σάντος οεοεοε είμασταν...

τώρα κρα κρα κρα.... :evil: :evil: :evil: :evil:
Gaybros- PAOK

Xalkias

Snautsner Contreras Malezas Lino

Vierinha Vitolo Garcia Sorlen

Ivic

Edinho

Zagori - PAOK

Xalkias

Snautsner Contreras Malezas Lino

Vierinha Vitolo Garcia Koutsia

Fotakis

Papazoglou

Is it the same 11? no...... but it doesnt matter the game is lost (4-0) nothing to talk about. SO LETS CONCENTRATE on the last remaining target the championship!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gika »

Ξεχνάτε ότι Ιβιτς, Εντίνιο, Ζλάταν ήταν μισοτραυματίες ή σκέτο τραυματίες ορισμένοι... Τις προάλλες κράζατε που έβαλε Σορλέν κι όχι Κούτσια γιατί είναι αμυντικογενείς, αλλά τώρα που έβαλε Κούτσια θέλατε Σορλέν....

Ούτε εσείς δεν ξέρετε τι θέλετε.... :redcard:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”