Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
-
giannis113
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εγώ πιστεύω ότι ο μόνος που πήγε από την ομάδα στα Γιάννενα ήταν ο Σάντος!!!
Είναι ο μόνος που δε φταίει και ο μόνος που φάνηκε να θέλει να κερδίσει!!!
Γιατί δυστυχώς από τους παίκτες κανείς δε κατέβηκε όχι στο γήπεδο αλλά ούτε καν στην πόλη....
Θα ήταν σε κάποιο σπα της Θεσσαλονίκης περιμένοντας τους μισθούς τους και έστειλαν σωσίες στο γήπεδο ή μόνο τα κορμιά τους......
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!
Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα σταυρώσουμε τους πάντες!!!
Όλοι μαζί τώρα για να ξυπνήσουμε και να κυνηγήσουμε το Champions League και αν κάτσει και το πρωτάθλημα!!!
Όσο για τον Σαντος εγώ θα ξαναπώ ότι είναι από τους καλύτερους αν όχι ο καλύτερος προπονητής που είχε τα τελευταία χρόνια η ομάδα!!! Μην τα ρίχνουμε πάντα σε αυτόν!!!
Είναι ο μόνος που δε φταίει και ο μόνος που φάνηκε να θέλει να κερδίσει!!!
Γιατί δυστυχώς από τους παίκτες κανείς δε κατέβηκε όχι στο γήπεδο αλλά ούτε καν στην πόλη....
Θα ήταν σε κάποιο σπα της Θεσσαλονίκης περιμένοντας τους μισθούς τους και έστειλαν σωσίες στο γήπεδο ή μόνο τα κορμιά τους......
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!
Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα σταυρώσουμε τους πάντες!!!
Όλοι μαζί τώρα για να ξυπνήσουμε και να κυνηγήσουμε το Champions League και αν κάτσει και το πρωτάθλημα!!!
Όσο για τον Σαντος εγώ θα ξαναπώ ότι είναι από τους καλύτερους αν όχι ο καλύτερος προπονητής που είχε τα τελευταία χρόνια η ομάδα!!! Μην τα ρίχνουμε πάντα σε αυτόν!!!
- mauros hmer
- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Πάντως ο ΠΑΟΚ και κατά συνέπεια και οι οπαδοί του, είναι ότι πιο σουρεάλ υπάρχει στη χώρα.
Δύο βδομάδες πριν, οι Αντισαντίστας λέγαν "Δεν κερδίζει ντέρμπι κτλ"και η μόνιμη απάντηση ήταν "καλύτερα να χάνω τα ντέρμπι και να με σταθερά ψηλά, παρά να πάρω ένα ντέρμπι και μετά τεσσάρες από χωριά".
Δυο βδομάδες μετά ΚΑΙ ντέρμπι πήραμε ΚΑΙ τεσσάρα από χωριό αρπάξαμε......
Δύο βδομάδες πριν, οι Αντισαντίστας λέγαν "Δεν κερδίζει ντέρμπι κτλ"και η μόνιμη απάντηση ήταν "καλύτερα να χάνω τα ντέρμπι και να με σταθερά ψηλά, παρά να πάρω ένα ντέρμπι και μετά τεσσάρες από χωριά".
Δυο βδομάδες μετά ΚΑΙ ντέρμπι πήραμε ΚΑΙ τεσσάρα από χωριό αρπάξαμε......
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
I disagree strickly with you my brother! Santos has the same guilt as the players of PAOK!
Like when PAOK wins its not only the players effort, its Santos also.
We have to be fair!
The greek cup was our main target!!!! WHAT TA F@CK HAPPEND? (Thransivoulos - PAOK 4-0 Coach: Fernanto Santos, Players: Sardeles), (PAS GIANNENA - PAOK 4-0 Coach: Fernanto Santos, Players: Sardeles?oeo)
Main targets PAOK 2009-2010
1) uefa (gone with the wind in holland)
2)greek cup (gone in the lake in ioannina)
Only target remaining!
3)greek s.l. (10 games to go, -6 from vazeline)
Yes we will judge Santos and the team in the end of the season..........I really seanserly hope PAOK will be champion, and if not take the second place! But then we have to play play-offs!
Like when PAOK wins its not only the players effort, its Santos also.
We have to be fair!
The greek cup was our main target!!!! WHAT TA F@CK HAPPEND? (Thransivoulos - PAOK 4-0 Coach: Fernanto Santos, Players: Sardeles), (PAS GIANNENA - PAOK 4-0 Coach: Fernanto Santos, Players: Sardeles?oeo)
Main targets PAOK 2009-2010
1) uefa (gone with the wind in holland)
2)greek cup (gone in the lake in ioannina)
Only target remaining!
3)greek s.l. (10 games to go, -6 from vazeline)
Yes we will judge Santos and the team in the end of the season..........I really seanserly hope PAOK will be champion, and if not take the second place! But then we have to play play-offs!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paoki_sweden την Τετ 03 Φεβ 2010, 14:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- mauros hmer
- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Mάλλον πρέπει όλοι να πάρουμε το βραβείο "ΜΕΓΑΛΗΜΠΟΥΚΙΑΦΑΕ"...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
από τι μια δεν έχει ευθύνη για τα χτεσινά αλλα από την άλλη 3 χρονια , έχει 2 αποκλεισμούς από ομάδες μικρότερους βεληνεκούς γιάννενα, βουλή και 1 πρόκριση στα πέναλτι πέρσι από ομάδα περίπου ισάξια (Ari) έχοντας χάσει το avantage έδρας.
τα παιχνίδια με το απόβρασμα πέρσι δε μπορώ να τα κατατάξω κάπου
τα παιχνίδια με το απόβρασμα πέρσι δε μπορώ να τα κατατάξω κάπου
-
giannis113
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Και οι αποκλεισμοί σημαίνουν ότι φταίει ο Σάντος???
Εγώ συμφωνώ οτι έχει μερίδιο ευθύνης αλλά το μικρότερο!!!
Όταν βλέπω έναν προπονητή να δίνει οδηγίες που κανείς δεν ακολουθεί (και δε λέω μόνο για αυτό το ματς) και παίκτες που βαριούνται να περπατήσουν και κοιτάνε τον αντίπαλο τότε για μένα κατά 90% φταίνε οι παίκτες!!!!
Σε πολλά ματς λένε ότι ο Σάντος δίνει λάθος οδηγίες και όσοι είμαστε στο γήπεδο και ακούμε κάποιες οδηγίες βλέπουμε ότι αυτός τις δίνει τις σωστές αλλά δεν τον ακούνε.....Άρα φταίει εκείνος ή ο παίκτης???
Χωρίς να λέω ότι δε φταίει και ο Σάντος σε πολλά!!!
Αλλά στην προκειμένη περίπτωση για μένα είναι 90% ευθύνη παικτών!!!!
Εγώ συμφωνώ οτι έχει μερίδιο ευθύνης αλλά το μικρότερο!!!
Όταν βλέπω έναν προπονητή να δίνει οδηγίες που κανείς δεν ακολουθεί (και δε λέω μόνο για αυτό το ματς) και παίκτες που βαριούνται να περπατήσουν και κοιτάνε τον αντίπαλο τότε για μένα κατά 90% φταίνε οι παίκτες!!!!
Σε πολλά ματς λένε ότι ο Σάντος δίνει λάθος οδηγίες και όσοι είμαστε στο γήπεδο και ακούμε κάποιες οδηγίες βλέπουμε ότι αυτός τις δίνει τις σωστές αλλά δεν τον ακούνε.....Άρα φταίει εκείνος ή ο παίκτης???
Χωρίς να λέω ότι δε φταίει και ο Σάντος σε πολλά!!!
Αλλά στην προκειμένη περίπτωση για μένα είναι 90% ευθύνη παικτών!!!!
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Καμία η ευθύνη εχθές του Σάντος.
Διαφωνώ και με τις κατηγορίες για την χρησιμοποίησης του Κούτσια. Ο κούτσια χρησιμοποιήθηκε στα άκρα για το γεγονός ότι εκεί το χόρτο ήταν καλύτερο και ο Σάντος περίμενε αποτέλεσμα από αυτό το γεγονός. Αυτό που δεν του βγήκε όμως είναι ότι δεν μπορούσε ο κούτσια και ο βιερίνια να τροφοδοτηθούν από το κέντρο λόγω κάκιστου αγωνιστικού χώρου.
Μόλις το κατάλαβε προσπάθησε να το αλλάξει και να πάει την μπάλα ψηλά.
Η αλήθεια για εχθές είναι ότι αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε ακόμα μεγάλη ομάδα. Ο συνδυασμός κακού αγωνιστικού χώρου και γκολ στην αρχή εκνεύρισε την ομάδα και την αποδιοργάνωσε εντελώς. Από αυτό αποδεικνύετε ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Ομάδα μεγάλη σημαίνει απόλυτη ψυχραιμία κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Και εμείς δεν την έχουμε ακόμα.
Έχει δουλειά ακόμα ο Σάντος.
Αν βρούμε τα χρήματα αργά ή γρήγορα θα το καταφέρει και αυτό.
Διαφωνώ και με τις κατηγορίες για την χρησιμοποίησης του Κούτσια. Ο κούτσια χρησιμοποιήθηκε στα άκρα για το γεγονός ότι εκεί το χόρτο ήταν καλύτερο και ο Σάντος περίμενε αποτέλεσμα από αυτό το γεγονός. Αυτό που δεν του βγήκε όμως είναι ότι δεν μπορούσε ο κούτσια και ο βιερίνια να τροφοδοτηθούν από το κέντρο λόγω κάκιστου αγωνιστικού χώρου.
Μόλις το κατάλαβε προσπάθησε να το αλλάξει και να πάει την μπάλα ψηλά.
Η αλήθεια για εχθές είναι ότι αποδείχτηκε ότι δεν είμαστε ακόμα μεγάλη ομάδα. Ο συνδυασμός κακού αγωνιστικού χώρου και γκολ στην αρχή εκνεύρισε την ομάδα και την αποδιοργάνωσε εντελώς. Από αυτό αποδεικνύετε ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Ομάδα μεγάλη σημαίνει απόλυτη ψυχραιμία κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Και εμείς δεν την έχουμε ακόμα.
Έχει δουλειά ακόμα ο Σάντος.
Αν βρούμε τα χρήματα αργά ή γρήγορα θα το καταφέρει και αυτό.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
"Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΙΕΡΗ,
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ.."
Αριστοτέλης
its not a coincidence that Alexander the Greats! teacher said this!
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ.."
Αριστοτέλης
its not a coincidence that Alexander the Greats! teacher said this!
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ρε μην μας τρελένετε ομαδικώς...φταίει ο σάντος...
αντε κάντε καμια δουλεια..
κατέβηκε με την ίδια εντεκάδα που πήρε το διπλό στο τηγάνι...
όταν πήρε το διπλό απο γαύρο όμως σάντος σάντος οεοεοε είμασταν...
τώρα κρα κρα κρα....

αντε κάντε καμια δουλεια..
κατέβηκε με την ίδια εντεκάδα που πήρε το διπλό στο τηγάνι...
όταν πήρε το διπλό απο γαύρο όμως σάντος σάντος οεοεοε είμασταν...
τώρα κρα κρα κρα....
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
mauros hmer έγραψε:Πάντως ο ΠΑΟΚ και κατά συνέπεια και οι οπαδοί του, είναι ότι πιο σουρεάλ υπάρχει στη χώρα.
Δύο βδομάδες πριν, οι Αντισαντίστας λέγαν "Δεν κερδίζει ντέρμπι κτλ"και η μόνιμη απάντηση ήταν "καλύτερα να χάνω τα ντέρμπι και να με σταθερά ψηλά, παρά να πάρω ένα ντέρμπι και μετά τεσσάρες από χωριά".
Δυο βδομάδες μετά ΚΑΙ ντέρμπι πήραμε ΚΑΙ τεσσάρα από χωριό αρπάξαμε......
τώρα πλέον μόκο όλοι
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
όχι αδερφέ χαλάρωσε...για χθες δε μου φταίει ο Σάντος....έχει μικρό μερίδιο ευθύνης για μένα τουλάχιστον.
οπότε άστο το "πάλι"...δεν έχω δώσει ποτέ τέτοια δείγματα για να το κοτσάρεις αυτό.
οπότε άστο το "πάλι"...δεν έχω δώσει ποτέ τέτοια δείγματα για να το κοτσάρεις αυτό.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Κοντη μνημη , βλεπω απο μερικους..καντε ενα flash back απο ποτε ειχαμε να χασουμε απο τα "χωρια" γιατι οτι να ναι θρμαστε ( και χαιρεστε)
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Gaybros- PAOKsidpanos έγραψε:ρε μην μας τρελένετε ομαδικώς...φταίει ο σάντος...
αντε κάντε καμια δουλεια..
κατέβηκε με την ίδια εντεκάδα που πήρε το διπλό στο τηγάνι...
όταν πήρε το διπλό απο γαύρο όμως σάντος σάντος οεοεοε είμασταν...
τώρα κρα κρα κρα....![]()
![]()
![]()
Xalkias
Snautsner Contreras Malezas Lino
Vierinha Vitolo Garcia Sorlen
Ivic
Edinho
Zagori - PAOK
Xalkias
Snautsner Contreras Malezas Lino
Vierinha Vitolo Garcia Koutsia
Fotakis
Papazoglou
Is it the same 11? no...... but it doesnt matter the game is lost (4-0) nothing to talk about. SO LETS CONCENTRATE on the last remaining target the championship!
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ξεχνάτε ότι Ιβιτς, Εντίνιο, Ζλάταν ήταν μισοτραυματίες ή σκέτο τραυματίες ορισμένοι... Τις προάλλες κράζατε που έβαλε Σορλέν κι όχι Κούτσια γιατί είναι αμυντικογενείς, αλλά τώρα που έβαλε Κούτσια θέλατε Σορλέν....
Ούτε εσείς δεν ξέρετε τι θέλετε....
Ούτε εσείς δεν ξέρετε τι θέλετε....