Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
καλα υπαρχουν ακομα ΠΑΟΚτσηδες που ακουν αυτο τον αστειο???πραγματικα απορω.... :ugeek: :ugeek:
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Και ομως sera υπαρχουν παρα πολλοι ξερει ποτε να τσιγκλισει και ποτε να χαιδεψει ειναι παμπονηρος ολα τα κανει για τα φραγκα που θα μπουν στο παντελονι του δεν τον ενδιαφερει τιποτα αλλο.
Υ.Γ καλα κανει μαγκια του το θεμα ειναι τι κανουμε εμεις ε λοιπον αυτο πρεπει να κανουμε.
ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΑ @@ ΜΑΣ
θα το γραφω μεχρι να το εμπεδωσουν ολοι.
Υ.Γ καλα κανει μαγκια του το θεμα ειναι τι κανουμε εμεις ε λοιπον αυτο πρεπει να κανουμε.
ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΑ @@ ΜΑΣ
θα το γραφω μεχρι να το εμπεδωσουν ολοι.
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7120038
''Ωστόσο, η συζήτηση δεν εξελίχθηκε τόσο ήρεμα, καθώς όπως αποκάλυψε ο Περικλής Στέλλας στον «Sentra 103.3» υπήρξε αντίδραση προς τον Κονσεϊσάο.''
περικλής στέλλας
κ@ρ@γκιόζη

''Ωστόσο, η συζήτηση δεν εξελίχθηκε τόσο ήρεμα, καθώς όπως αποκάλυψε ο Περικλής Στέλλας στον «Sentra 103.3» υπήρξε αντίδραση προς τον Κονσεϊσάο.''
κ@ρ@γκιόζη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τρί 02 Φεβ 2010, 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Σορρυ ρε παιδια, μαζοχες ειστε και ακουτε τον καθε βλακα..? Μουσικουλα δεν αρεσει σε κανεναν..?
-
Commadante Pablo
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 01:25
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Υπάρχει θέμα και μάλιστα σοβαρό...Το πρόβλημα ρευστότητας δημιουργείται διότι έχουν καθυστερήσει τα λεφτά από τη σούπερ λίγκα για τα τηλεοπτικά! Είσαι 6 βαθμούς πίσω από τον βάζελο, σε δυο βδομάδες τον έχεις στην Τούμπα και η διαφορά μπορεί να πάει στους 3,...και πρόεδρος στη σούπερ λίγκα είναι ο Πατέρας!...όσο πλησιάζουμε στην κορυφή τόσο θα εντείνονται οι οικονομικοί εκβιασμοί...όπου φτωχός κι η μοίρα του...δεν θα έπρεπε όμως οι παίκτες να κάνουν τέτοιο λάθος, εκατομμυριούχοι είναι στο φινάλε και τα λεφτά τους θα τα πάρουν.
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Φιλε εζησα 6 χρονια στη Θεσ/κη ως φοιτητης. Τοτε ειχα και 5 ατομα να μιλησω για την ομαδα. Εδω και λιγο καιρο που ειμαι Αθηνα με ποιον να μιλησω και τι να πω. Το χω ριξει λοιπον στις εκπομπες μεσω ιντερνετ. Αλλη διεξοδος δεν υπαρχει δυστυχως... για να αισθανομαι πιο κοντα στην ομαδα που γουσταρω
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Φιλε μαραζι το χα να ζησω Σαλλονικα αλλα μαματα. Εδω και 6-7 μηνες ζω Αθηνα και εχω φρικαρει!!!
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Πάρε κανά τηλέφωνο μπρε να γνωρίσεις 500000 ΠΑΟΚτσήδες 
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Ναι αλλά έχεις το καλαματιανό ΠΑΟΚι να του λες ότι θέλεις. Γραμμή υποστήριξης είναι...trelopaoki444 έγραψε:Φιλε μαραζι το χα να ζησω Σαλλονικα αλλα μαματα. Εδω και 6-7 μηνες ζω Αθηνα και εχω φρικαρει!!!
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
εγω παλι πιστευω οτι μετα το παιχνιδι οι παικτες θ αναφερθουν στο συγκεκριμενο ζητημα και θα το θεσουν στις πραγματικες του διαστασεις, οποτε..υπομονη.
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
πολυ γελιο με τα σημερινα πρωτοσελιδα . διαγωνισος για τον μεγαλυτερο καραγκιοζη :D
:lol:
:lol:
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ
Commadante Pablo έγραψε:Υπάρχει θέμα και μάλιστα σοβαρό...Το πρόβλημα ρευστότητας δημιουργείται διότι έχουν καθυστερήσει τα λεφτά από τη σούπερ λίγκα για τα τηλεοπτικά! Είσαι 6 βαθμούς πίσω από τον βάζελο, σε δυο βδομάδες τον έχεις στην Τούμπα και η διαφορά μπορεί να πάει στους 3,...και πρόεδρος στη σούπερ λίγκα είναι ο Πατέρας!...όσο πλησιάζουμε στην κορυφή τόσο θα εντείνονται οι οικονομικοί εκβιασμοί...όπου φτωχός κι η μοίρα του...δεν θα έπρεπε όμως οι παίκτες να κάνουν τέτοιο λάθος, εκατομμυριούχοι είναι στο φινάλε και τα λεφτά τους θα τα πάρουν.
Eτσι.....