Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

καλα υπαρχουν ακομα ΠΑΟΚτσηδες που ακουν αυτο τον αστειο???πραγματικα απορω.... :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από obanebane »

Και ομως sera υπαρχουν παρα πολλοι ξερει ποτε να τσιγκλισει και ποτε να χαιδεψει ειναι παμπονηρος ολα τα κανει για τα φραγκα που θα μπουν στο παντελονι του δεν τον ενδιαφερει τιποτα αλλο.

Υ.Γ καλα κανει μαγκια του το θεμα ειναι τι κανουμε εμεις ε λοιπον αυτο πρεπει να κανουμε.


ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΑ @@ ΜΑΣ

θα το γραφω μεχρι να το εμπεδωσουν ολοι.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7120038

:evil: :evil: :evil:
''Ωστόσο, η συζήτηση δεν εξελίχθηκε τόσο ήρεμα, καθώς όπως αποκάλυψε ο Περικλής Στέλλας στον «Sentra 103.3» υπήρξε αντίδραση προς τον Κονσεϊσάο.''

:lol: :lol: :lol: :lol: περικλής στέλλας :lol: :lol: :lol: :lol:

κ@ρ@γκιόζη :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τρί 02 Φεβ 2010, 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από moican4 »

Σορρυ ρε παιδια, μαζοχες ειστε και ακουτε τον καθε βλακα..? Μουσικουλα δεν αρεσει σε κανεναν..?
Commadante Pablo
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 01:25

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Commadante Pablo »

Υπάρχει θέμα και μάλιστα σοβαρό...Το πρόβλημα ρευστότητας δημιουργείται διότι έχουν καθυστερήσει τα λεφτά από τη σούπερ λίγκα για τα τηλεοπτικά! Είσαι 6 βαθμούς πίσω από τον βάζελο, σε δυο βδομάδες τον έχεις στην Τούμπα και η διαφορά μπορεί να πάει στους 3,...και πρόεδρος στη σούπερ λίγκα είναι ο Πατέρας!...όσο πλησιάζουμε στην κορυφή τόσο θα εντείνονται οι οικονομικοί εκβιασμοί...όπου φτωχός κι η μοίρα του...δεν θα έπρεπε όμως οι παίκτες να κάνουν τέτοιο λάθος, εκατομμυριούχοι είναι στο φινάλε και τα λεφτά τους θα τα πάρουν.
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Φιλε εζησα 6 χρονια στη Θεσ/κη ως φοιτητης. Τοτε ειχα και 5 ατομα να μιλησω για την ομαδα. Εδω και λιγο καιρο που ειμαι Αθηνα με ποιον να μιλησω και τι να πω. Το χω ριξει λοιπον στις εκπομπες μεσω ιντερνετ. Αλλη διεξοδος δεν υπαρχει δυστυχως... για να αισθανομαι πιο κοντα στην ομαδα που γουσταρω
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

Έχεις και τον άλλο από το νότο... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Φιλε μαραζι το χα να ζησω Σαλλονικα αλλα μαματα. Εδω και 6-7 μηνες ζω Αθηνα και εχω φρικαρει!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

Πάρε κανά τηλέφωνο μπρε να γνωρίσεις 500000 ΠΑΟΚτσήδες :D
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

trelopaoki444 έγραψε:Φιλε μαραζι το χα να ζησω Σαλλονικα αλλα μαματα. Εδω και 6-7 μηνες ζω Αθηνα και εχω φρικαρει!!!
Ναι αλλά έχεις το καλαματιανό ΠΑΟΚι να του λες ότι θέλεις. Γραμμή υποστήριξης είναι... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από interad »

6932.63.****

Κωστής
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ε δεν παιζεστε. Αντε να μιλησεις σοβαρα μετα


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από jibbie »

εγω παλι πιστευω οτι μετα το παιχνιδι οι παικτες θ αναφερθουν στο συγκεκριμενο ζητημα και θα το θεσουν στις πραγματικες του διαστασεις, οποτε..υπομονη.
Άβαταρ μέλους
shjip
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 03:40

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από shjip »

πολυ γελιο με τα σημερινα πρωτοσελιδα . διαγωνισος για τον μεγαλυτερο καραγκιοζη :D
:lol:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Προπαγανδα και λαθη στα ΜΜΕ με στοχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DimisK »

Commadante Pablo έγραψε:Υπάρχει θέμα και μάλιστα σοβαρό...Το πρόβλημα ρευστότητας δημιουργείται διότι έχουν καθυστερήσει τα λεφτά από τη σούπερ λίγκα για τα τηλεοπτικά! Είσαι 6 βαθμούς πίσω από τον βάζελο, σε δυο βδομάδες τον έχεις στην Τούμπα και η διαφορά μπορεί να πάει στους 3,...και πρόεδρος στη σούπερ λίγκα είναι ο Πατέρας!...όσο πλησιάζουμε στην κορυφή τόσο θα εντείνονται οι οικονομικοί εκβιασμοί...όπου φτωχός κι η μοίρα του...δεν θα έπρεπε όμως οι παίκτες να κάνουν τέτοιο λάθος, εκατομμυριούχοι είναι στο φινάλε και τα λεφτά τους θα τα πάρουν.

Eτσι.....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”