Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από niko70 »

Orwell έγραψε:... δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζαμε απέναντι σε ένα "βαριά άρρωστο" αντίπαλο και ότι δεν έπαθε αυτό που ακριβώς θα έπρεπε να πάθει....
Δηλαδή ο ΠΑΟΚ δεν έπαιξε με το γαύρο προχτές? Μήπως δεν έπαιξε στο τηγάνι? Μήπως έπαιξε κεκλεισμένων των θυρών? Μήπως ο Κόκκαλης δεν πήγε στου Ρέντη να πάρει την κατάσταση στα χέρια του? Μήπως δεν άλλαξε προπονητή? Μήπως δεν είχε extra κίνητρο μετά το Χ του βάζελου?

Φίλε Orwell, περιμέναμε πολύ καιρό να έρθει αυτή η στιγμή. Μιλάω για όλους εμάς που πιστεύαμε ότι η δουλειά που γίνεται αθόρυβα και μεθοδικά κάποια στιγμή θα "έβγαινε" στο γήπεδο. Που είμαστε κατά της απομάκρυνσης του προπονητή και την περσινή χρονιά αλλά και φέτος και ελπίζαμε γιατί βλέπαμε την αργή αλλά σταθερή βελτίωση της εικόνας της ομάδας. Δε θα μιλήσω για την πορεία της ομάδας, όλοι βλέπουμε και ξέρουμε. Αυτή τη στιγμή είμαστε η καλύτερη ομάδα στη λίγκα και αυτό είναι έργο ΟΛΩΝ (διοίκηση-προπονητής-παίκτες) και ο καθένας παίρνει από τις επιτυχίες αυτό που του αναλογεί.

Ο ΠΑΟΚ στο τηγάνι όχι μόνο κέρδισε, αλλά κέρδισε με τρόπο που ούτε εμείς δεν είχαμε φανταστεί. Το είχαμε δει να συμβαίνει σε άλλα παιχνίδια, αλλά πάντα αναρωτιώμασταν αν θα μπορούσε να το κάνει σε ντέρμπυ. Και το έκανε με τον πιο εμφατικό τρόπο. Δεν άφησε το γαύρο να ανασάνει ούτε λεπτό. Το ότι δεν έγραψε 3-0 είναι καθαρά θέμα τύχης. Προσωπικά, όπως άλλωστε και τις αποτυχίες, πιστώνω την επιτυχία στην ΟΜΑΔΑ.

Το ότι δε γουστάρεις το Santos είναι δικό σου θέμα και το σέβομαι. Το να ΜΕΙΩΝΕΙΣ μια μεγάλη νίκη της ομάδας για να ενισχύσεις τα επιχειρηματά σου εναντίον του Santos είναι λάθος.


ΥΣ.1 Το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ παιχνίδι είναι το ΕΠΟΜΕΝΟ. Σοβαρότητα, δουλειά και ΤΩΡΑ η μπάλλα ΚΑΤΩ
ΥΣ.2 11χ3 = 33
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από arisk »

Φερνάντο Σάντος σου ζητώ συγνώμη... Πριν 2,5 χρόνια που ήρθες, μας είπατε (η διοίκηση και εσύ) ότι έχετε ένα τριετές πλάνο και σε τρία χρόνια ο ΠΑΟΚ θα είναι όπως του αρμόζει και όπως θέλουν να τον βλέπουν οι οπαδοί του...

Την πρώτη χρονιά πήγες χάλια... Φαινόταν να δουλεύεις αλλά τα αποτελέσματα δεν έρχονταν… Ούτε καν ορατή βελτίωση αγωνιστικά… Μου μπήκαν αμφιβολίες... Η διοίκηση συνέχισε να σε στηρίζει αλλά εγώ συνέχισα να έχω αμφιβολίες...

Την δεύτερη χρονιά από πλευράς αποτελεσμάτων πήγες πάρα πολύ καλά, αλλά η ομάδα δεν έπαιξε καλό ποδόσφαιρο (αν και ήταν πάρα πολύ καλά οργανωμένη από άποψη τακτικής)... Οι αμφιβολίες έμειναν... Ήρθαν τα play off και εκεί αποτύχαμε παταγωδώς (για όποιον λόγο και αν συνέβη αυτό)... Η διοίκηση συνέχισε να σε στηρίζει αλλά οι αμφιβολίες με κυρίευσαν...

Την τρίτη χρονιά όλα ξεκίνησαν στραβά... Από την προετοιμασία κιόλας... Οι τραυματισμοί ήταν αλλεπάλληλοι... Οι ατυχίες πολλές... Οι αδικίες εις βάρος μας δεν έλειψαν και αυτές... Λάθη έκανες και εσύ (τα ξέρεις και τα διόρθωσες μόνος σου ήδη)... Η διοίκηση συνέχισε να σε στηρίζει αλλά οι αμφιβολίες κυριαρχούσαν μέσα μου... Ο Θόδωρος είπε να κάνουμε ένα μήνα υπομονή και τα αποτελέσματα θα φανούν στο γήπεδο... Ο μήνας πέρασε αλλά η ομάδα δεν παρουσιαζόταν όχι απλά όπως την ονειρευτήκαμε πριν από 2,5 χρόνια, αλλά ούτε καν εμφανώς καλύτερη από πέρυσι... Έχασα την πίστη μου... Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η κατάσταση μπορεί να αλλάξει ουσιαστικά μέσα σε λίγους μήνες περισσότερο απ' ότι είχε αλλάξει μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο... Όμως το κατάφερες... Μαζί με τη διοίκηση και τους παίκτες... Με την αμέριστη υποστήριξη της πλατιάς μάζας του λαού του ΠΑΟΚ... Με τη στήριξη του υπόλοιπου κομματιού του λαού (εκεί άνηκα και εγώ) που μπορεί να έχανε την πίστη του σε σένα μέρα με τη μέρα αλλά δεν μιλούσε δημόσια για να μην δημιουργήσει πρόβλημα στην ομάδα... Με τον πόλεμο λίγων...
Παιχνίδι το παιχνίδι όμως η ομάδα παρουσιαζόταν καλύτερη... Έπαιζε όλο και καλύτερο ποδόσφαιρο… Μέσα σε δύο μήνες άλλαξε πρόσωπο γρηγορότερα απ ‘ότι είχε συμβεί σε δώδεκα μήνες… Άρχισαν να φαίνονται τα αποτελέσματα της δουλειάς και να δρέπονται οι καρποί των προσπαθειών… Η ομάδα συνέτριψε τον Άρη με βάζοντάς του 4 γκολ και χάνοντας ευκαιρίες για περισσότερα… Έδειξε την ανωτερότητά της σε δύσκολες έδρες όπως του Εργοτέλη απ’ όπου πέρασε άνετα ακόμα και σε άσχημες μέρες… Έπαιξε ωραίο επιθετικό ποδόσφαιρο και δημιούργησε πάρα πολλές ευκαιρίες, όπως έκανε στην Καβάλα… Αντιμετώπισε σκληροτράχηλους αντιπάλους με 10 παίκτες και χωρίς επιθετικούς και κανείς δεν κατάλαβε το αριθμητικό μειονέκτημα (Αστέρας, Λειβαδιά)… Μέχρι που έφτασε στο αποτέλεσμα και την εμφάνιση της Κυριακής… Που δεν ήταν απλά μια νίκη… Ήταν μια «ψαρωτική» εμφάνιση… Μια επίδειξη ανωτερότητας… Μέσα στην έδρα που αποτελεί το σύμβολο του σάπιου κατεστημένου που κατατρώει τις σάρκες μας τόσα χρόνια… Δεν ήταν ένα πυροτέχνημα… Ήταν η φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων… Ήταν αποτέλεσμα της δουλειάς που γίνεται εδώ και 2,5 χρόνια… Μεθοδικά, αργά αλλά σταθερά… Ο ΠΑΟΚ έφτασε να παίζει μπάλα… Να τον παραδέχονται και πάλι όλοι… Να αναγνωρίζει όλη η Ελλάδα, φίλοι και εχθροί, την αξία της ομάδας μας… Ο ΠΑΟΚ επέστρεψε… Είναι εδώ… Και ήρθε για να μείνει…

Φερνάντο Σάντος συγνώμη από εμένα… Ελπίζω να συνεχίσεις να δουλεύεις με τη σοβαρότητα, τη συνέπεια, το ζήλο και τον τρόπο που το κάνεις μέχρι τώρα και κάποια στιγμή να φτάσεις την ομάδα μας εκεί που ονειρευόμαστε… Υπάρχει δρόμος μπροστά μας και δεν είναι στρωμένος με λουλούδια αλλά με αγκάθια… Αλλά μου έδειξες το φώς στην άκρη του τούνελ… Μου έδωσες όραμα και πάλι... Όραμα για να κάνω όση υπομονή χρειαστεί… Όραμα για να στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα που αγαπώ από τότε που γεννήθηκα… Σ’ ευχαριστώ…

Θόδωρε Ζαγοράκη σου οφείλω μια συγνώμη και σένα... Γιατί κάποια στιγμή σχεδόν πίστεψα ότι κρατάς τον προπονητή βάζοντας σε πρώτη μοίρα τον εγωισμό σου (μιας και του είχες δώσει το λόγο σου) και όχι το αγωνιστικό συμφέρον της ομάδας... Θόδωρε Ζαγοράκη συγνώμη... Έχεις κερδίσει με το σπαθί σου την απόλυτη εμπιστοσύνη μου (που δεν έχει δα και μεγάλη σημασία η δική μου εμπιστοσύνη) αλλά και την εμπιστοσύνη των απανταχού φίλων του ΠΑΟΚ που είναι πολύτιμη, μιας και αποτελεί το μεγαλύτερο όπλο με το οποίο μπορεί να σε εφοδιάσει ο λαός του ΠΑΟΚ...

Ειλικρινά,
Άρης
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

ΑΝ ΛΕΩ...ΑΝ.... ΑΝ ΛΟΠΟΝ λέω σας άφηνε λιγάκι η τυφλή προκατάληψη που έχετε για οτιδήποτε λέγεται που είναι έξω απ' αυτό που έχετε στο μυαλό σας, και η τυφλή προκατάληψη για μένα τουλάχιστον-ας μλήσω μόνο για μένα,γιατί υπερασπίζομαι μόνο αυτά που έγραψα εγώ και όχι άλλοι- θα μιλούσαμε αλλιώς...
Για την ώρα αυτό που έχετε καταλάβει είναι ότι δεν γουστάρω τον Σάντος,ότι δεν χάρηκα για τη νίκη,ότι ανησυχώ που πάει καλά η ομάδα,ότι μειώνω κάνω,ράνω,δείχνω και ειλικρινά μου είναι πάρα-πάρα-πάρα πολύ βαρετό να το αντικρούσω και δε θα μπω καθόλου σ' αυτό....καταλαβαίνω την ανάγκη που έχετε να την "πείτε" σε αυτούς που νομίζετε ότι κάνουν κακό στον ΠΑΟΚ.
Η ομάδα αναμφίβολα έχει κάνει βήματα προόδου αλλά όποιος νομίζει ότι κερδίζοντας ένα παιχνίδι, απέναντι σε μιά ομάδα που φανερά παραπαίει τελευταία έχοντας χάσει τα 2 απ' τα τελευταία 3 παιχνίδια που έδωσε, φτάσαμε σε επίπεδα ποδοσφαιρικής τελειότητας έχει πάρει λάθος το μήνυμα.
Για μένα αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΣΗ της νίκης....η οποία είναι πολύ μεγάλη λαμβάνοντας υπόψη και όλα όσα προηγήθηκαν του αγώνα και ορθά αναφέρεις.....είναι απλά η τοποθέτηση των πραγμάτων στη σωστή τους διάσταση.

Τα πανηγυράκια ποτέ δεν μ' άρεσαν....ας γίνει σεβαστό.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από eorptol »

Kos συμφωνω με αυτα που λες :opaokara: :opaokara:
arisk αυτοκριτικη ειναι πολυ δυσκολο πραγμα απλα respect σε οσα λες......... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από plato6 »

εγώ και πάλι περιμένω τα playoff . τότε θα βγουν τα συμπεράσματα. :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Rizla »

Περιμενε...
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από thrix »

George το να λες ότι δεν σου αρέσουν τα πανηγύρια είναι δικαίωμά σου. Το να εγκαλείς όμως όσους τώρα, μετά από μια τέτοια νίκη, πανηγυρίζουν είναι τουλάχιστον παράδοξο. Δηλαδή τι είναι το ποδόσφαιρο? δεν είναι ένα πανηγύρι? ή μάλλον καλύτερα δεν είναι τουλάχιστον και πανηγύρι? Δηλαδή εσύ όταν πας στο γήπεδο τι κάνεις όταν βάζουμε γκολ, meditation? Είναι δικαίωμά σου να κάτσεις σταυροπόδι άμα θες και να να αρχίσεις να ψέλνεις mantra από το πρωί ως το βράδυ, αλλά είναι και δικαίωμα όλων των άλλων, τουλάχιστον για μερικές μέρες, να εκφράσουν τη χαρά τους (δεν τις παίρνουμε δα αυτές τις χαρές και κάθε μέρα) με όποιο τρόπο αισθάνονται. Και για μπουτσες θα γράψουμε και για μουνιά και για πρωταθλήματα και για τσαμπιος λινκ και τον Σάντος θεό θα τον κάνουμε και κεριά θα του ανάψουμε (άμα λάχει σε δύο αγωνιστικές του τα σβήνουμε κιόλας) και ότι άλλο μας κατέβει στον εγκέφαλο. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, τι να κάνουμε. Μέρες χαράς είναι και όλα δικαιολογούνται.
Κάνε λίγο κράτι στη μίρλα και την πιάνεις πάλι από βδομάδα, δεν χάθηκε ο κόσμος.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Orwell έγραψε:...καταλαβαίνω την ανάγκη που έχετε να την "πείτε" σε αυτούς που νομίζετε ότι κάνουν κακό στον ΠΑΟΚ.
Τα πανηγυράκια ποτέ δεν μ' άρεσαν....ας γίνει σεβαστό.
Σορρυ αλλα ουτε εσυ και ουτε κανεις αλλος μπορει να κανει κακο στον Π.Α.Ο.Κ και δεν νομιζω να εχει κανεις την αναγκη να σου την "πει" γιατι δεν πιστευω να αυτη να ειναι η μεγαλη του καψα..Οποιος "καιγεται" να σου την πει ,ας ψαχτει ,υπαρχουν και σοβαροτερα θεματα να ασχοληθουμε από αυτό..Τωρα δεν σου αρεσουν τα πανηγυρια ,δεκτο, δεν νομιζω ομως να εχει πει κανενας εδω οτι του αρεσουν ποσο μαλλον του Σαντος στου οποιου τοπικ μιλαμε...Καθε αλλο θα ελεγα...
Δικαιωμα ομως και της πλειψοφιας να απονειμει τα ευσημα στον μεγαλο αυτον προπονητη...Αν αυτο το λες πανηγυρι ,δεν ξερω...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τρί 26 Ιαν 2010, 19:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από teod1980 »

Συγχαρητήρια κ. Σάντος.
Τα καλύτερα έρχονται...θα είσαι εκεί να τα χαρούμε μαζί....

υγ. μ@λ@κίες και εγώ τα έλεγα και τέτοια δεν υπάρχουν. Όποιος συμφωνεί/ διαφωνεί εκτός γηπέδου. Εντός όλοι είμασταν σούζα με μετρημένες στα δάχτυλα περιπτώσεις. Όλοι όμως ΠΑΟΚ είμαστε και δεν εκθειάζουμε το Σάντος αλλά τον προπονητή του ΠΑΟΚ, όπως όταν τον κράζαμε κράζαμε το προπονητή του ΠΑΟΚ όχι προσωπικά τον πορτογάλο.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Καλα...μονο εγω ειδα τον Αγγελαρα να ειναι κρυμμενος στην γωνιτσα στον παγκο και να δινει εντολές μυστικα στον Σαντος;
:lol: :lol: :lol: :lol:

ΥΓ.

Υπομονη και ηρεμια παιδιά...ο καθενας εχει την γνωμη του και το τριετες πλανο βρισκεται εν εξελίξη...Το σημαντικο ειναι να πανηγυριζουμε τον Μαιο, οχι τωρα...Το καλο ειναι οτι εχουμε δει θετικα δειγματα γραφης, το αρνητικό ειναι οτι ακομα περιμενουμε τους καρπούς της προσπαθειας...Περιμενουμε καρπους αλλα εχουμε ηδη θαυμασει το δεντρο να μεγαλωνει μερα με την ημερα...
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Τελικά τα "ΩΣΤΕ" φίλε ORWEL όπως βλέπεις δεν τα έβγαλα απ το μυαλό μου αλλά είναι η αίσθηση που αφήνει το περιεχομενο του κειμένου σου. Αντιπαρατεθήκαμε και στο παρελθόν σε κόσμιο επίπεδο και με ποιοτικό θα έλεγα διάλογο, έχοντας προφανώς διαφορετικές απόψεις για το πως βλέπουμε τα όσα γίνονται στην ομάδα τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Δεν είπα ποτέ ότι ο ΠΑΟΚ έγινε υπερομάδα. Δεν θα έχω όμως και ποτέ την απαίτηση αυτή από ένα μπάτζετ 10 εκ. Αυτή η ομάδα αναλογικά με την αξία της όμως παίζει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ποδόσφαιρο. Και στο ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό έπαιξε το καλύτερο ποδόσφαιρο που έπαιξε φέτος ελληνική ομάδα. Για να γίνει δε πιο κατανοητή η άποψη μου για την ομάδα θα παραθέσω το άρθρο που έγραψα στην αρχική σελίδα αμέσως μετά το παιχνίδι στο Καραισκάκη.
Συντάχθηκε απο τον/την keep paokizein
Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2010 14:08
Μεγάλη Νίκη με σπουδαίο ποδόσφαιρο.
Αυτή η ομάδα έχει αρχή και τέλος. Αυτή η ομάδα γνωρίζει γιατί βρίσκεται μέσα στο γήπεδο, τι θέλει και πώς θα το κατακτήσει. Αυτή η ομάδα είναι μια καλοκουρδισμένη ποδοσφαιρική μηχανή. Είναι μια ομάδα δουλεμένη προπονητικά. Είναι η ομάδα δημιούργημα του Φερνάντο Σάντος. Αυτό που κάποιοι βλέπαμε εδώ και καιρό και φωνάζαμε ότι το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή, το είδε πλέον όλη η Ελλάδα, ακόμα και ο πιο απαιτητικός και γκρινιάρης Παοκτσής. Αν χάναμε το χθεσινό παιχνίδι, πάλι τα ίδια θα έγραφα, όπως το έκανα και στο παρελθόν, γιατί πάντοτε τακτικά η ομάδα τα έπαιζε σωστά τα παιχνίδια ντέρμπυ απλώς δεν είχε την αγωνιστική δυνατότητα να τα κερδίσει στα ίσια και η τύχη που χρειαζόταν της γύριζε την πλάτη.
Όχι , δεν είναι δικαίωση η χθεσινή νίκη για κανέναν. Η δικαίωση θα έρθει με τους τίτλους. Είναι όμως μια ανακούφιση. Αποτάξαμε από πάνω μας αυτό που μας στοίχειωνε.
Ο Π.Α.Ο.Κ. μας απέδειξε ότι είναι ΟΜΑΔΑ.
Και πρέπει όλοι να είμαστε περήφανοι γι αυτό. Γιατί μπορεί να είναι δημιούργημα του προπονητή και των παικτών, αλλά σ αυτό έχουμε συμμετοχή όλοι. Και η διοίκηση και εμείς ο λαός. Καταφέραμε μέσα σε 2,5 χρόνια να κάνουμε τον ανύπαρκτο αγωνιστικά Π.Α.Ο.Κ. ΟΜΑΔΑ.
Αυτό που μένει πλέον είναι όλοι μαζί να κάνουμε τον Π.Α.Ο.Κ. ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ. Γιατί αυτό που χαρακτηρίζει τις μεγάλες ομάδες δεν είναι ένα αποτέλεσμα, αλλά η διάρκεια σε υψηλό αγωνιστικό επίπεδο. Και γι αυτό χρειάζεται υπομονή, στήριξη και ενότητα. Θα έρθουν και άσχημα αποτελέσματα. Είναι κι αυτά μέσα στο ποδόσφαιρο.
Και τότε η υποδοχή στα αεροδρόμια μετά από μια ήττα στην Αθήνα θα έχει πολύ μεγαλύτερη αξία. Τότε θα γίνει αντιληπτό απ' όλους ότι το ποτάμι που λέγεται Π.Α.Ο.Κ. δεν γυρίζει πίσω.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια με μεγαλύτερη πίστη στο όνειρο. Διοίκηση, προπονητής, ποδοσφαιριστές και λαός ενωμένοι σαν μια γροθιά. Χωρίς γκρίνια και μιζέρια.
Τα καλύτερα έρχονται.
O Π.Α.Ο.Κ. που όλοι ονειρευόμαστε είναι πολύ κοντά.

Βλέπεις λοιπόν ότι ούτε υπερπανηγυρισμοί υπάρχουν, ούτε καλαμοκαβαλικέματα.
Υπάρχει όμως εμπιστοσύνη και πίστη σ έναν προπονητή που δίνει δείγματα γραφής.

Φίλε ARISK , εκφραζω τον απόλυτο σεβασμό μου. Οχι για την "κωλοτούμπα"... αλλά για την ωριμότητα της συλλογιστικής σου. Ειναι χαρακτηριστικό ανωτερότητας και ποιότητας χαρακτήρα να αναγνωρίζουμε σε έναν άνθρωπο, που πιθανώς δεν πιστεύαμε στις ικανότητές του, την δουλειά του όταν παρουσιάζει αποτελέσματα, παραμερίζοντας μικροπρέπειες και ψευτοεγωισμούς.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από niko70 »

Orwell έγραψε:ΑΝ ΛΕΩ...ΑΝ.... ΑΝ ΛΟΠΟΝ λέω σας άφηνε λιγάκι η τυφλή προκατάληψη που έχετε για οτιδήποτε λέγεται που είναι έξω απ' αυτό που έχετε στο μυαλό σας, και η τυφλή προκατάληψη για μένα τουλάχιστον-ας μλήσω μόνο για μένα,γιατί υπερασπίζομαι μόνο αυτά που έγραψα εγώ και όχι άλλοι- θα μιλούσαμε αλλιώς...
Για την ώρα αυτό που έχετε καταλάβει είναι ότι δεν γουστάρω τον Σάντος,ότι δεν χάρηκα για τη νίκη,ότι ανησυχώ που πάει καλά η ομάδα,ότι μειώνω κάνω,ράνω,δείχνω και ειλικρινά μου είναι πάρα-πάρα-πάρα πολύ βαρετό να το αντικρούσω και δε θα μπω καθόλου σ' αυτό....καταλαβαίνω την ανάγκη που έχετε να την "πείτε" σε αυτούς που νομίζετε ότι κάνουν κακό στον ΠΑΟΚ.
Η ομάδα αναμφίβολα έχει κάνει βήματα προόδου αλλά όποιος νομίζει ότι κερδίζοντας ένα παιχνίδι, απέναντι σε μιά ομάδα που φανερά παραπαίει τελευταία έχοντας χάσει τα 2 απ' τα τελευταία 3 παιχνίδια που έδωσε, φτάσαμε σε επίπεδα ποδοσφαιρικής τελειότητας έχει πάρει λάθος το μήνυμα.
Για μένα αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΣΗ της νίκης....η οποία είναι πολύ μεγάλη λαμβάνοντας υπόψη και όλα όσα προηγήθηκαν του αγώνα και ορθά αναφέρεις.....είναι απλά η τοποθέτηση των πραγμάτων στη σωστή τους διάσταση.

Τα πανηγυράκια ποτέ δεν μ' άρεσαν....ας γίνει σεβαστό.
Κρατάω μόνο αυτό. Πάντα φιλικά και χωρίς φανατισμούς.

Τώρα για το αν έχω τυφλή προκατάληψη εναντίον σου ή έχω ανάγκη να στην "πω"... δε θα σχολιάσω.
Επίσης, δε νομίζω ότι κάνεις κακό στον ΠΑΟΚ.

Επειδή επίσης διαβάζω φανατικά τις απόψεις των φίλων, κανένας δεν αναφέρει ότι φτάσαμε σε επίπεδο ποδοσφαιρικής τελειότητας. Και να το έγραψε κάποιος πάνω στη χαρά του δεν τρέχει και τίποτα. Οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε σε πιο επίπεδο είμαστε, πως φτάσαμε εδώ, και δε διστάζουμε να δώσουμε εύσημα σε αυτούς που τα δικαιούνται. Πέρα από αυτά σαφώς κοιτάζουμε το επόμενο παιχνίδι και το στόχο που για μένα τουλάχιστο είναι ... το πρωτάθλημα (ουφ..το ξεστόμισα και ησύχασα).
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Maximus έγραψε:

ΥΓ.

Υπομονη και ηρεμια παιδιά...ο καθενας εχει την γνωμη του και το τριετες πλανο βρισκεται εν εξελίξη...Το σημαντικο ειναι να πανηγυριζουμε τον Μαιο, οχι τωρα...Το καλο ειναι οτι εχουμε δει θετικα δειγματα γραφης, το αρνητικό ειναι οτι ακομα περιμενουμε τους καρπούς της προσπαθειας...Περιμενουμε καρπους αλλα εχουμε ηδη θαυμασει το δεντρο να μεγαλωνει μερα με την ημερα...
Συμφωνω φίλε MAXIMUS, αν και δεν νομίζω ότι είναι αρνητικό το ότι περιμένουμε τους καρπούς... μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου δεν καρπίζει τίποτα!!! Μόνο κάτι βιαστικές αμυγδαλιές τολμούν ν ανθισουν χειμωνιάτικα και στο τέλος δεν καρπίζουν ποτέ. Αν είναι η ώρα οι καρποί της προσπάθειας να φανούν το Μάιο καλώς τους και θα τους φάμε με όρεξη...!!! Αν δεν είναι ακόμα η ώρα τους... θα περιμένουμε με υπομονή να ρθει. Ως τότε θα καμαρώνουμε το δέντρο να μεγαλώνει όλο και περισσότερο μέρα με τη μερα!!!
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Tetradje »

Με την εκφραση "εμεις πανηγυριζουμε τον Μαϊο" δε συμφωνω απολυτα... Οι χαρες μεσω του ποδοσφαιρου και πολυ ιδιαιτερα μεσα απο τον ΠΑΟΚ μπορουν να ειναι παρα πολλες μεσα σε μια χρονια! Οπως και οι λυπες...

Προσωπικα εγω πανηγυριζω καθε φορα που νιωθω που γουσταρω να πανηγυρισω, ο Μαιος ειναι ακομα μακρια! Και ναι, προχθες γουσταρα να πανηγυρισω για εκατονταδες λογους! Και ακομα κι αν τερματισω κατω απο τον οσφπ, η κ@υλα που ενιωσα δε μετριαζεται με τιποτα! Σιγα μη βαλουμε μετρο και στο ποσο θα χαιρομαστε! Κι αν ο γαυρος ηταν χαλια, γουσταρα ακομ απιο πολυ που τον πατησα το χερι σαν τσιγαρο και τον εριξα στον γκρεμο των προβληματων του! Και ο ΠΑΟΚ παντα χαλια ηταν οταν εχανε αλλες φορες στον Πειραια, αρα δε μετραει :opaokara:

Φερναντο, οταν συναντηθηκαμε σε εναν διαδρομο πολυκαταστηματος του αεροδρομιου στο Οσλο, μετα τη νικη-προκριση, δεν σου ειπα ουτε ενα μπραβο. Ξερω δεν τα γουσταρεις αυτα! Κι ομως σου ειμαι ευγνωμων απο τον πρωτη μερα που ηρθες στον ΠΑΟΚ! Το να παιξεις θεαματικο ποδοσφαιρο, το να παιρνεις αποτελεσματα ακομα και κανα τιτλο ειναι ευκολο μπροστα στο ξεριζωμα της κωλονοοτροπιας της μιζεριας και της μικροτητας που ειχε μπολιαστει μεσα μας για τα καλα! Κατι σαν αυτο που ζουν τωρα οι γαυροι! Και βεβαια τα μπραβο αξιζουν και στο γερο στομαχι του Θοδωρου...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”