Δηλαδή ο ΠΑΟΚ δεν έπαιξε με το γαύρο προχτές? Μήπως δεν έπαιξε στο τηγάνι? Μήπως έπαιξε κεκλεισμένων των θυρών? Μήπως ο Κόκκαλης δεν πήγε στου Ρέντη να πάρει την κατάσταση στα χέρια του? Μήπως δεν άλλαξε προπονητή? Μήπως δεν είχε extra κίνητρο μετά το Χ του βάζελου?Orwell έγραψε:... δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζαμε απέναντι σε ένα "βαριά άρρωστο" αντίπαλο και ότι δεν έπαθε αυτό που ακριβώς θα έπρεπε να πάθει....
Φίλε Orwell, περιμέναμε πολύ καιρό να έρθει αυτή η στιγμή. Μιλάω για όλους εμάς που πιστεύαμε ότι η δουλειά που γίνεται αθόρυβα και μεθοδικά κάποια στιγμή θα "έβγαινε" στο γήπεδο. Που είμαστε κατά της απομάκρυνσης του προπονητή και την περσινή χρονιά αλλά και φέτος και ελπίζαμε γιατί βλέπαμε την αργή αλλά σταθερή βελτίωση της εικόνας της ομάδας. Δε θα μιλήσω για την πορεία της ομάδας, όλοι βλέπουμε και ξέρουμε. Αυτή τη στιγμή είμαστε η καλύτερη ομάδα στη λίγκα και αυτό είναι έργο ΟΛΩΝ (διοίκηση-προπονητής-παίκτες) και ο καθένας παίρνει από τις επιτυχίες αυτό που του αναλογεί.
Ο ΠΑΟΚ στο τηγάνι όχι μόνο κέρδισε, αλλά κέρδισε με τρόπο που ούτε εμείς δεν είχαμε φανταστεί. Το είχαμε δει να συμβαίνει σε άλλα παιχνίδια, αλλά πάντα αναρωτιώμασταν αν θα μπορούσε να το κάνει σε ντέρμπυ. Και το έκανε με τον πιο εμφατικό τρόπο. Δεν άφησε το γαύρο να ανασάνει ούτε λεπτό. Το ότι δεν έγραψε 3-0 είναι καθαρά θέμα τύχης. Προσωπικά, όπως άλλωστε και τις αποτυχίες, πιστώνω την επιτυχία στην ΟΜΑΔΑ.
Το ότι δε γουστάρεις το Santos είναι δικό σου θέμα και το σέβομαι. Το να ΜΕΙΩΝΕΙΣ μια μεγάλη νίκη της ομάδας για να ενισχύσεις τα επιχειρηματά σου εναντίον του Santos είναι λάθος.
ΥΣ.1 Το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ παιχνίδι είναι το ΕΠΟΜΕΝΟ. Σοβαρότητα, δουλειά και ΤΩΡΑ η μπάλλα ΚΑΤΩ
ΥΣ.2 11χ3 = 33
