Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εγώ πολύ χαλαρός ειμαι ...
Αλλος δεν μπορει να χωνέψει αυτο που γινεται στην ομάδα...
κι είναι ανήσυχος...
Αλλος δεν μπορει να χωνέψει αυτο που γινεται στην ομάδα...
κι είναι ανήσυχος...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ντάξει? Τελειώσαμε?
Χαλαρά παίδες, αμφότεροι. Πρωτάθλημα δεν πήραμε, για τον φούτσο δεν πάμε. Αντιθέτως πάμε πολύ καλά, με πάρα πολύ καλή ψυχολογία, και τρέφουμε ελπίδες... Μη τα χαλάσουμε τώρα!
Χαλαρά παίδες, αμφότεροι. Πρωτάθλημα δεν πήραμε, για τον φούτσο δεν πάμε. Αντιθέτως πάμε πολύ καλά, με πάρα πολύ καλή ψυχολογία, και τρέφουμε ελπίδες... Μη τα χαλάσουμε τώρα!
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Όλοι μας αγαπάμε το ίδιο τον ΠΑΟΚ μας, Απλά ο καθένας έχει διαφορετικό τρόπο σκέψης και άλλη οπτική γωνία των πραγμάτων. Δεν είναι κακό αυτό. όλοι μας όμως καταλήγουμε στον ίδιο προορισμό: Ο ΠΑΟΚ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ!
Οπότε ειρήνη ημίν....
Σάντος ομόρφυνες απο προχτές!!! Σ' αγαπάμε κι ας σε έχουμε πικράνει....
Οπότε ειρήνη ημίν....
Σάντος ομόρφυνες απο προχτές!!! Σ' αγαπάμε κι ας σε έχουμε πικράνει....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εμένα με ενδιαφέρει να ανανεώσει ο καλύτερος προπονητής που είχε ο ΠΑΟΚ την τελευταία 20ετεία.Μόνο αυτό...όλα τα άλλα τα φτιάχνει αυτός...!!!

- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ωραία ακούγεται αυτό που λες Dimisk...
αλλά παίζει μεγάλο ρόλο το "πώς" αγαπάμε... τον σημαντικότερο ... γιατί δεν κρίνονται όλα εκ του αποτελέσματος.
Στα πρωταθλήματα ειναι σίγουρο οτι όλοι έχουμε αγάπη!!!
Ετσι είναι πάντα στις χαρές!!!
Εχει και λύπες όμως και η ζωή και ο ΠΑΟΚ !!!
αλλά παίζει μεγάλο ρόλο το "πώς" αγαπάμε... τον σημαντικότερο ... γιατί δεν κρίνονται όλα εκ του αποτελέσματος.
Στα πρωταθλήματα ειναι σίγουρο οτι όλοι έχουμε αγάπη!!!
Ετσι είναι πάντα στις χαρές!!!
Εχει και λύπες όμως και η ζωή και ο ΠΑΟΚ !!!
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μια λευκή κόλα χαρτί στον Σαντος να γράψει μόνος το συμβόλαιό του.Photis έγραψε:Εμένα με ενδιαφέρει να ανανεώσει ο καλύτερος προπονητής που είχε ο ΠΑΟΚ την τελευταία 20ετεία.Μόνο αυτό...όλα τα άλλα τα φτιάχνει αυτός...!!!![]()
![]()
![]()
Οταν θα κρίνει ότι δεν έχει πια να προσφέρει, θα φύγει μόνος του...
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
μεγάλε φερδινάνδε δεν πας πουθενά....το έργο τώρα το άρχισες και θέλει πολλά ακόμη για να το τελειώσεις.
σαν γνήσιο σαντόσκυλο τα σέβη μου....
όποιος έχει πρόβλημα με την μέση του...πόνους και τέτοια..... βολταρέν.....πρωί βράδυ
και στραβές θα έρθουν και ίσιες...πρέπει να αρχίσουν κάποιοι να βλέπουν μπροστά.....
άλλος απο τον νοέμβριο έλεγε οτι τον μάιο θα είμαστε καλά κακαρίζαμε σάν τα κοκόρια
το πρεσάρισμα το πήρατε χαμπάρι...και όποιος νομίζει οτι αυτό το στύλ παιχνιδιού είναι τόσο ευκολο όσο εύκολο ειναι να το λέμε και να το γράφουμε είναι ...στα ίσια.....άμπαλος
το νούσας τον δόν και τα μάτια μας
ΣΕ ΛΕΩ
σαν γνήσιο σαντόσκυλο τα σέβη μου....
όποιος έχει πρόβλημα με την μέση του...πόνους και τέτοια..... βολταρέν.....πρωί βράδυ
και στραβές θα έρθουν και ίσιες...πρέπει να αρχίσουν κάποιοι να βλέπουν μπροστά.....
άλλος απο τον νοέμβριο έλεγε οτι τον μάιο θα είμαστε καλά κακαρίζαμε σάν τα κοκόρια
το πρεσάρισμα το πήρατε χαμπάρι...και όποιος νομίζει οτι αυτό το στύλ παιχνιδιού είναι τόσο ευκολο όσο εύκολο ειναι να το λέμε και να το γράφουμε είναι ...στα ίσια.....άμπαλος
το νούσας τον δόν και τα μάτια μας
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Mπράβο φίλε navigator11... Απο τις πιο σοβαρές απόψεις που έχω διαβάσει σε αυτό το topic... Thnx... 
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
η ομαδα δεν παιζει μπαλα
λιγος
λουζερ
δεν δουλευει με ελληνες
καει τα ταλεντα
κακοπροπονει τους παιχτες
δεν κερδιζει ντερμπυ
αμυντικογενης
επιασε ταβανι
ποσο ασχετοι ειμαστε τελικα...
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ
λιγος
λουζερ
δεν δουλευει με ελληνες
καει τα ταλεντα
κακοπροπονει τους παιχτες
δεν κερδιζει ντερμπυ
αμυντικογενης
επιασε ταβανι
ποσο ασχετοι ειμαστε τελικα...
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
τέτοια ώρα το τελευταίο που χρειάζεται είναι ΣΑΣΤΑΛΕΓισμός...
όλοι ΠΑΟΚ είμαστε
δεν χάρηκε κανένας λιγότερο αυτή την νίκη
όλοι το ίδιο θα πανηγυρίσουμε το φετινό νταμπλ
αυτά
Υ.Γ.
α, και να μην το ξεχάσω
και μυαλό να χα πάλι ΠΑΟΚ θα 'μουνα

όλοι ΠΑΟΚ είμαστε
δεν χάρηκε κανένας λιγότερο αυτή την νίκη
όλοι το ίδιο θα πανηγυρίσουμε το φετινό νταμπλ
αυτά
Υ.Γ.
α, και να μην το ξεχάσω
και μυαλό να χα πάλι ΠΑΟΚ θα 'μουνα
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
3 χρονια τωρα δεν εχω πει ΟΥΤΕ μια κακη κουβεντα για τον σαντος. ΟΥΤΕ μια. ακομη και οταν τα νευρα ηταν τεντομενα. ουτε εδω, ουτε στο γηπεδο, ουτε στον καφε με φιλους.
βασικος λογος ειναι οτι πρωτη φορα πετυχα στον ΠΑΟΚ προπονητη που να κανει δηλωσεις με τις οποιες δεν μπορω να διαφωνησω. οσες φορες τον ακουσα στο αμαξι φευγοντας απο το γηπεδο του εβγαλα το καπελο. ακομη και μετα απο στραβες.
ο σαντος πριν ερθει στον ΠΑΟΚ ειχε ζησει στην ελλαδα για 3-4 χρονια. και να μην ηξερε που ερχοταν ειχε 2-3 τηλεφωνα να παρει για να τον δασκαλεψουν εαν ηθελε να κοροιδεψει τον κοσμο. ειχε φιλους και γνωστους που μπορουσαν να του πουν " μιλα για τον κοσμο του ΠΑΟΚ, βαλτα με την διατησια, κανε αιχμηρες δηλωσεις, πουλα και λιγο Παοκτσηδιλικη και θα περασεις σαν βασιλιας".
δεν το εκανε, οχι γιατι δεν το ηξερε αλλα γιατι ο ανθρωπος πανω απ'ολα ειναι σοβαρος. αυτο με κερδισε.
ειπε για τις σαρδελες το αυτονοητο και πεσαμε να τον φαμε εμεις που δεν αντεχαμε να βλεπουμε μετριους με τον δικεφαλο στο στηθος. ειπε αυτο που ελεγε ο καθε Παοκτσης και πεσαμε να τον φαμε.
ειπε οτι εαν παιζαμε με τον γαυρο 10 φορες στις 9 θα χαναμε και πεσαμε να τον φαμε λες και δεν ειχαμε χασει τις προηγουμενες 9 φορες πριν το πει ο σαντος.
αγωνιστικα το οτι ειχε παικτη τον ζαγορακη και οτι ο ζαγορακης που τον γνωριζε τον εμπιστευτικε μου ηταν αρκετο.
δεν ειναι δυνατον να διαβαζει ο οπαδος δηλωσεις πρωην παικτων του σαντος (λουιζαο, κατσουρανης κτλ) με σχολια σεβασμου και εκτιμησης και να εχει ενστασεις.
ειναι σαν να παει ενας μπακαλης σε ιατρικο συνεδρειο και να ζητησει τον λογο γιατι διαφωνει με τα ιατρικα συμπερασματα του συνεδρειου.
ελπιζω οσοι πλεον αρχισαν να αναγνωριζουν το εργο του σαντος να μην αλλαξουν ξανα αποψη στην επομενη στραβη. γιατι στραβες θα γινουν.
ελπιζω να αρχισουμε να βλεπουμε το δασος και οχι το δεντρο. οχι σαν ενα φιλο που με πηρε κυριακη στις 6 γκαριζοντας οτι ο χεστης ο σαντος εβαλε σορλεν αριστερα και μιρο δεξια αφηνοντας εξω τον επιθετικογενη αραμπατζη και τους επιθετικογενεις κουτσια και κριστιανο. (περιτο να πω τι ελεγε για τον σαντος 3 ωρες αργοτερα)
ΥΓ υπαρχει τις τελευταιες μερες μια παραφιλολογια οτι ο σαντος δεν ειναι δεδομενος και οτι θα ζητησει για να υπογραψει εγγυησεις (μπατζετ κτλ). σαχλαμαρες. ο σαντος θα υπογραψει σε 3 λεπτα. γουσταρει αυτο που εφτιαξε. η ομαδα ειναι δημιουργημα του και θα μεινει για να την ανεβασει οσο παει. τι αλλο να κανει δηλαδη?
να παει σε μια ομαδα με μεγαλομετοχο που θα ειναι αναλωσιμος και θα παρει ποδι στην πρωτη στραβη? ή μηπως δεν ξερει οτι σε ολη την ευρωπη, οσο και να ψαξει, βρυζα και ζαγορακη δεν θα βρει.
βασικος λογος ειναι οτι πρωτη φορα πετυχα στον ΠΑΟΚ προπονητη που να κανει δηλωσεις με τις οποιες δεν μπορω να διαφωνησω. οσες φορες τον ακουσα στο αμαξι φευγοντας απο το γηπεδο του εβγαλα το καπελο. ακομη και μετα απο στραβες.
ο σαντος πριν ερθει στον ΠΑΟΚ ειχε ζησει στην ελλαδα για 3-4 χρονια. και να μην ηξερε που ερχοταν ειχε 2-3 τηλεφωνα να παρει για να τον δασκαλεψουν εαν ηθελε να κοροιδεψει τον κοσμο. ειχε φιλους και γνωστους που μπορουσαν να του πουν " μιλα για τον κοσμο του ΠΑΟΚ, βαλτα με την διατησια, κανε αιχμηρες δηλωσεις, πουλα και λιγο Παοκτσηδιλικη και θα περασεις σαν βασιλιας".
δεν το εκανε, οχι γιατι δεν το ηξερε αλλα γιατι ο ανθρωπος πανω απ'ολα ειναι σοβαρος. αυτο με κερδισε.
ειπε για τις σαρδελες το αυτονοητο και πεσαμε να τον φαμε εμεις που δεν αντεχαμε να βλεπουμε μετριους με τον δικεφαλο στο στηθος. ειπε αυτο που ελεγε ο καθε Παοκτσης και πεσαμε να τον φαμε.
ειπε οτι εαν παιζαμε με τον γαυρο 10 φορες στις 9 θα χαναμε και πεσαμε να τον φαμε λες και δεν ειχαμε χασει τις προηγουμενες 9 φορες πριν το πει ο σαντος.
αγωνιστικα το οτι ειχε παικτη τον ζαγορακη και οτι ο ζαγορακης που τον γνωριζε τον εμπιστευτικε μου ηταν αρκετο.
δεν ειναι δυνατον να διαβαζει ο οπαδος δηλωσεις πρωην παικτων του σαντος (λουιζαο, κατσουρανης κτλ) με σχολια σεβασμου και εκτιμησης και να εχει ενστασεις.
ειναι σαν να παει ενας μπακαλης σε ιατρικο συνεδρειο και να ζητησει τον λογο γιατι διαφωνει με τα ιατρικα συμπερασματα του συνεδρειου.
ελπιζω οσοι πλεον αρχισαν να αναγνωριζουν το εργο του σαντος να μην αλλαξουν ξανα αποψη στην επομενη στραβη. γιατι στραβες θα γινουν.
ελπιζω να αρχισουμε να βλεπουμε το δασος και οχι το δεντρο. οχι σαν ενα φιλο που με πηρε κυριακη στις 6 γκαριζοντας οτι ο χεστης ο σαντος εβαλε σορλεν αριστερα και μιρο δεξια αφηνοντας εξω τον επιθετικογενη αραμπατζη και τους επιθετικογενεις κουτσια και κριστιανο. (περιτο να πω τι ελεγε για τον σαντος 3 ωρες αργοτερα)
ΥΓ υπαρχει τις τελευταιες μερες μια παραφιλολογια οτι ο σαντος δεν ειναι δεδομενος και οτι θα ζητησει για να υπογραψει εγγυησεις (μπατζετ κτλ). σαχλαμαρες. ο σαντος θα υπογραψει σε 3 λεπτα. γουσταρει αυτο που εφτιαξε. η ομαδα ειναι δημιουργημα του και θα μεινει για να την ανεβασει οσο παει. τι αλλο να κανει δηλαδη?
να παει σε μια ομαδα με μεγαλομετοχο που θα ειναι αναλωσιμος και θα παρει ποδι στην πρωτη στραβη? ή μηπως δεν ξερει οτι σε ολη την ευρωπη, οσο και να ψαξει, βρυζα και ζαγορακη δεν θα βρει.