6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: Victor Vitolo
Άντε γράψτε κάτι... για το πόσο απελευθερώνει π.χ. τα μπακ ή τους άλλους 2 στο κέντρο (2+1=3...), γιατι εμας δε μας παιρνει σημερα.... 
Re: Victor Vitolo
Καντάντησε δεδομένη η top εμφάνισή του. Θα περιμένουμε πότε δε θα παίξει καλά για να γράψουμε.
Μπράβο Βίκτωρα.
Μπράβο Βίκτωρα.
Re: Victor Vitolo
Θα πω εγω 2 λογια...Απιστευτο κρατημα ,φοβερες αντοχες ακομα και στις πιο δυσκολες συνθηκες, μπορει να καλυψει αποστασεις πολυ γρηγορα, δεν "καιει" πολυ ,και διδεται με εγγυηση 4 ετων...


Re: Victor Vitolo
Σε τζαρτζαρισμα κανεις δεν μπορει να τον παρει...νταμαρακι ο Βικτωρας...Εχει κοφτη τριπλα βγαινει που και που μπροστα αλλα δεν εχει τις μεταβιβασεις και τις μπαλιες τις καθετες, αν τις ειχε βεβαια θα ταν σε καλυτερη ομαδα(θα τον κρατουσε ο Κοντης δλδ στη μεγαλη ομαδα του αρεως ή του αερως)
Re: Victor Vitolo
'Ενα ευχαριστώ πάλι στον Σάντος και στη διοίκηση που επιμείναν τόσο για την μεταγραφή του. Μεγάλη επένδυση ο παίκτης με σταθερή απόδοση και άριστο δέσιμο με τον Πάβλο! Σου εύχομαι πάντα να είσαι σιδερένιος και μέσα από το σύνολο του ΠΑΟΚ να βελτιώνεσαι και σε προσωπικό επίπεδο. Κανείς δεν πιστεύω ότι πρέπει να πιστεύει ότι βρίσκεται στο πικ της καριέρας του, και αυτό φαίνεται να το έχει καταλάβει ο Βίκτωρας που είναι δουλευταράς. Μακάρι να δουν το παράδειγμά του και άλλοι παίκτες όπως ο Μούσλι, που ξέρει πολλά κιλά μπάλα, αλλά αδικεί τον εαυτό του. Αν δεν δουλεύεις, αν δεν γυμνάζεσαι σκληρά, εκτός από τους συνεχείς τραυματισμούς, δεν έχεις και βελτίωση.
Re: Victor Vitolo
- Ασε ρε συ, εχω μεγαλο προβλημα, βλεπω παντου Βιτολο.
-Αντε ρε, ειδες κανεναν γιατρο για αυτο?
-Οχι, μονο Βιτολο!
-Αντε ρε, ειδες κανεναν γιατρο για αυτο?
-Οχι, μονο Βιτολο!
Re: Victor Vitolo
το οτι γιναμε καλυτεροι απο περυσι μεχρι τωρα το οφειλουμε σε 3 παιχτες βιτολο, βιειρινια(δεν επαιξε ουσιαστικα περυσι) αλλα και τον αναγενημενο γκαρσια κατα τη γνωμη μου
απο εκει και περα ελπιζω ο κουτσια να σταθεροποιηθει σε υψηλες αποδοσεις να βοηθησει και ο εντινιο και θα ημαστε ακομα καλυτεροι
απο εκει και περα ελπιζω ο κουτσια να σταθεροποιηθει σε υψηλες αποδοσεις να βοηθησει και ο εντινιο και θα ημαστε ακομα καλυτεροι
Re: Victor Vitolo
αφου δεν τον γουσταρω τον ιβιτς σιγα μην τον εβαζαsidpanos έγραψε:τον ίβιτς ρε φαινόμενο που τον βάζεις?
οχι ενταξει εκανε καποια καλα παιχνιδια τελευταια οντως αλλα νομιζω σαν συνολικη αποδοση ειναι πανω κατω ιδιος με περυσι
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Victor Vitolo
Βιτολο Βιτολο Βιτολο
ασε αγ@μητο αν θελεις κανα κωλο!!!!!!!!!!!!!!
Τους εχεις σκισει ολους ρε........ΠΡΟΣΚΥΝΩ
ασε αγ@μητο αν θελεις κανα κωλο!!!!!!!!!!!!!!
Τους εχεις σκισει ολους ρε........ΠΡΟΣΚΥΝΩ