6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από novito »

Άντε γράψτε κάτι... για το πόσο απελευθερώνει π.χ. τα μπακ ή τους άλλους 2 στο κέντρο (2+1=3...), γιατι εμας δε μας παιρνει σημερα.... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Καντάντησε δεδομένη η top εμφάνισή του. Θα περιμένουμε πότε δε θα παίξει καλά για να γράψουμε.

Μπράβο Βίκτωρα.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από moican4 »

Θα πω εγω 2 λογια...Απιστευτο κρατημα ,φοβερες αντοχες ακομα και στις πιο δυσκολες συνθηκες, μπορει να καλυψει αποστασεις πολυ γρηγορα, δεν "καιει" πολυ ,και διδεται με εγγυηση 4 ετων... :opaokara: :opaokara:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από sidpanos »

γειά σου ρε τρελέ μοικαν :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σε τζαρτζαρισμα κανεις δεν μπορει να τον παρει...νταμαρακι ο Βικτωρας...Εχει κοφτη τριπλα βγαινει που και που μπροστα αλλα δεν εχει τις μεταβιβασεις και τις μπαλιες τις καθετες, αν τις ειχε βεβαια θα ταν σε καλυτερη ομαδα(θα τον κρατουσε ο Κοντης δλδ στη μεγαλη ομαδα του αρεως ή του αερως)
Άβαταρ μέλους
Sergio4
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευ 21 Ιαν 2008, 09:15
Τοποθεσία: Βασιλικα

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από Sergio4 »

Duracell.... και στον υπνο του τρεχει αυτος! Ευγε Βικτωρα...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από Lord »

Πάντως τον μαραθώνιο πρέπει να τον έχει στο χαλαρό..
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από vs40 »

'Ενα ευχαριστώ πάλι στον Σάντος και στη διοίκηση που επιμείναν τόσο για την μεταγραφή του. Μεγάλη επένδυση ο παίκτης με σταθερή απόδοση και άριστο δέσιμο με τον Πάβλο! Σου εύχομαι πάντα να είσαι σιδερένιος και μέσα από το σύνολο του ΠΑΟΚ να βελτιώνεσαι και σε προσωπικό επίπεδο. Κανείς δεν πιστεύω ότι πρέπει να πιστεύει ότι βρίσκεται στο πικ της καριέρας του, και αυτό φαίνεται να το έχει καταλάβει ο Βίκτωρας που είναι δουλευταράς. Μακάρι να δουν το παράδειγμά του και άλλοι παίκτες όπως ο Μούσλι, που ξέρει πολλά κιλά μπάλα, αλλά αδικεί τον εαυτό του. Αν δεν δουλεύεις, αν δεν γυμνάζεσαι σκληρά, εκτός από τους συνεχείς τραυματισμούς, δεν έχεις και βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από nikos55 »

- Ασε ρε συ, εχω μεγαλο προβλημα, βλεπω παντου Βιτολο.
-Αντε ρε, ειδες κανεναν γιατρο για αυτο?
-Οχι, μονο Βιτολο!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

έγραψες
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από ronaldo »

το οτι γιναμε καλυτεροι απο περυσι μεχρι τωρα το οφειλουμε σε 3 παιχτες βιτολο, βιειρινια(δεν επαιξε ουσιαστικα περυσι) αλλα και τον αναγενημενο γκαρσια κατα τη γνωμη μου
απο εκει και περα ελπιζω ο κουτσια να σταθεροποιηθει σε υψηλες αποδοσεις να βοηθησει και ο εντινιο και θα ημαστε ακομα καλυτεροι
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από sidpanos »

τον ίβιτς ρε φαινόμενο που τον βάζεις? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Vitolo Victor Bermúdez

Δημοσίευση από obanebane »

Ξεχασε τον καλυτερο.

ronaldo :redcard:
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από ronaldo »

sidpanos έγραψε:τον ίβιτς ρε φαινόμενο που τον βάζεις? :opaokara:
αφου δεν τον γουσταρω τον ιβιτς σιγα μην τον εβαζα :D

οχι ενταξει εκανε καποια καλα παιχνιδια τελευταια οντως αλλα νομιζω σαν συνολικη αποδοση ειναι πανω κατω ιδιος με περυσι
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Victor Vitolo

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Βιτολο Βιτολο Βιτολο
ασε αγ@μητο αν θελεις κανα κωλο!!!!!!!!!!!!!!



Τους εχεις σκισει ολους ρε........ΠΡΟΣΚΥΝΩ :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”