14. Αθανάσιος Παπάζογλου
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Κάθε γεγονός, η ύπαρξη του οποίου είναι αντικειμενική (= δεν αμφισβητείται) έχει και μια ερμηνεία, που έχει να κάνει με το λόγο ύπαρξής του, η οποία είναι υποκειμενική.
Το ότι ο Σάκης πχ τραυματίστηκε είναι γεγονός, άρα είναι κάτι αντικειμενικό. Το γιατί τραυματίστηκε είναι υποκειμενικό.
Το ότι ο Σάκης πχ τραυματίστηκε είναι γεγονός, άρα είναι κάτι αντικειμενικό. Το γιατί τραυματίστηκε είναι υποκειμενικό.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Θανάσης Παπάζογλου
άπο-στόλης οεοεοε οεοεοε οεοεοεgika έγραψε:Μια μέρα μετά απο το μηνυμα του Αποστόλη:ΑποστόληςΑ έγραψε:Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
ΠΑΟΚ: Πρόβλημα για Παπάζογλου, Κρέσιτς
Με ενοχλήσεις στους προσαγωγούς αποχώρησε ο Θανάσης Παπάζογλου από τη σημερινή προπόνηση του ΠΑΟΚ. Η κατάσταση του νεαρού επιθετικού θα επανεκτιμηθεί αύριο.
Εκτός του διεθνούς επιθετικού, ο Ντάριο Κρέσιτς δέχτηκε ένα χτύπημα κατά τη διάρκεια του διπλού και αποχώρησε, επίσης, από το πρόγραμμα του «Δικεφάλου». Να σημειωθεί ότι κανένας από τους δύο παίκτες δεν αναμένοταν να αγωνιστεί ως βασικός στο σαββατιάτικο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης στην Τούμπα.
Σύμφωνα με όσα έχει δείξει ο Φερνάντο Σάντος, την ενδεκάδα των «ασπρόμαυρων» θα αποτελέσουν οι Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Κοντρέρας, Μαλεζάς, Λίνο, Γκαρσία, Βιτόλο, Κριστιάνο, Βιεϊρίνια, Ίβιτς και Φιλομένο.
Από την πλευρά τους, οι Μουσλίμοβιτς, Σορλέν και Τσιρίλο συνέχισαν με τρέξιμο και ενδυνάμωση τα ατομικά τους προγράμματα.
Εν τω μεταξύ, ο κ. Σάντος θα μιλήσει αύριο (στις 13:15) στους εκπροσώπους του Τύπου ενόψει του ματς κόντρα στους Αρκάδες.
http://www.sport-fm.gr/article/212985
Αντε γεια.... Τώρα πείστηκαν και οι πιο δύσπιστοι....![]()
![]()
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Αντε να ξεκουραστεί λιγάκι ο Σάκης,να ξεκουραστούν και λίγο τα ματάκια μας....
- mesimvrinos
- Δημοσιεύσεις: 148
- Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36
Re: Θανάσης Παπάζογλου
τωρα που αρχισε να μπαινει σε φορμα........θα παρει τις ευκαιριες του και του χρονου που θα εχει γυμναστει θα βγει 2ος σκορερ
υ.γ ειπα 2ος για να ειμαι πιο πειστικος
υ.γ ειπα 2ος για να ειμαι πιο πειστικος
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ΠΑΟΚ: Κάκωση ο Παπάζογλου
Κάκωση στους προσαγωγούς έδειξαν τελικά οι εξετάσεις του Θανάση Παπάζογλου, κάτι που σημαίνει πως ο επιθετικός του ΠΑΟΚ θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου δέκα μέρες. Μετά την εξέλιξη αυτή ο Φερνάντο Σάντος δεν μπορεί να τον υπολογίζει για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, γεγονός που ίσως σημάνει την επιστροφή του Λούσιο Φιλόμενο στην 11αδα.
http://www.sport-fm.gr/article/213071
Αποστόλη σου φτάνει για επιβεβαίωση??

Κάκωση στους προσαγωγούς έδειξαν τελικά οι εξετάσεις του Θανάση Παπάζογλου, κάτι που σημαίνει πως ο επιθετικός του ΠΑΟΚ θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου δέκα μέρες. Μετά την εξέλιξη αυτή ο Φερνάντο Σάντος δεν μπορεί να τον υπολογίζει για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, γεγονός που ίσως σημάνει την επιστροφή του Λούσιο Φιλόμενο στην 11αδα.
http://www.sport-fm.gr/article/213071
Αποστόλη σου φτάνει για επιβεβαίωση??
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Σάκης δεν θα παίξει το Σάββατο, γιατί στην επίθεση θα αγωνιστεί ο Λουκιανός. Κατά τα άλλα το παλικάρι θα σφίξει τα δόντια και θα συνεχίσει να αγωνίζεται, να κοπιάζει, να ιδρώνει και να ματώνει στην προπόνηση, γιατί...
ΠΑΟΚ είναι!
(οι επιτυχίες την μεθεπόμενη σεζόν, για όσους βιάζονται)
Lord_GayrosSlayer έγραψε:ΠΑΟΚ: Κάκωση ο Παπάζογλου
Κάκωση στους προσαγωγούς έδειξαν τελικά οι εξετάσεις του Θανάση Παπάζογλου, κάτι που σημαίνει πως ο επιθετικός του ΠΑΟΚ θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου δέκα μέρες. Μετά την εξέλιξη αυτή ο Φερνάντο Σάντος δεν μπορεί να τον υπολογίζει για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, γεγονός που ίσως σημάνει την επιστροφή του Λούσιο Φιλόμενο στην 11αδα.
http://www.sport-fm.gr/article/213071
Αποστόλη σου φτάνει για επιβεβαίωση??![]()
![]()
Μιλαμε οτι οι ομοιοτητες ειναι καταπληκτικες! Λες και εγραψε ο Αποστολης το αρθρο...
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Και η πλακα ποια ειναι.Πως λεει ο Αποστολος για τον Σακη "Θα δουλεψει στην προπονηση" και το παθαινει στην προπονηση!!!!!!
Εαν ελεγε πως θα παιξει και θα σκοραρει , θα τραυματιζοταν ο Φιλομενο και παλι , θα επαιζε ο Σακης και θα πατουσε ναρκη η οποια ξεμεινε απο τον Β' παγκοσμιο.Αλλα οχι ενταξει το τραβηξα πολυ.
Μαλλον θα επεφτε η ταρατσα απο διπλα , επανω του , μαζι με το συνδεσμο και το πανο

Εαν ελεγε πως θα παιξει και θα σκοραρει , θα τραυματιζοταν ο Φιλομενο και παλι , θα επαιζε ο Σακης και θα πατουσε ναρκη η οποια ξεμεινε απο τον Β' παγκοσμιο.Αλλα οχι ενταξει το τραβηξα πολυ.
Μαλλον θα επεφτε η ταρατσα απο διπλα , επανω του , μαζι με το συνδεσμο και το πανο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Δεν είμαστε οι μόνοι με παίκτες που τραυματίζονται! Ο Ολυμπιακός έχει περισσότερους τραυματισμούς φέτος και μάλιστα έχασε (κι αυτός) τα δύο κανονικά του φορ, Diogo και Derbyshire και έπαιζε μόνο με Μήτρογλου. Τώρα (ξανα)χάνει και τον σπουδαίο Galleti (ίσως και δια παντός, πράγμα που απεύχομαι).
Ο Σάκης θα επανέλθει δριμύτερος. Η μεγάλη του επιθυμία να διακριθεί τον οδήγησε σε προπονητικές υπερβολές, εξ ου και ο τραυματισμός. Αλλά...
Θα ξανάρθει, δεν μπορει παρά μια μέρα να ξανάρθει...
Ο Σάκης θα επανέλθει δριμύτερος. Η μεγάλη του επιθυμία να διακριθεί τον οδήγησε σε προπονητικές υπερβολές, εξ ου και ο τραυματισμός. Αλλά...
Θα ξανάρθει, δεν μπορει παρά μια μέρα να ξανάρθει...
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ΑποστόληςΑ έγραψε:Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
τι κανεις ρε καρντασι? κι εγω σακης ειμαι! βαλε κανα επιθετο να ξερουμε τι μας γινεται!!!