14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κάθε γεγονός, η ύπαρξη του οποίου είναι αντικειμενική (= δεν αμφισβητείται) έχει και μια ερμηνεία, που έχει να κάνει με το λόγο ύπαρξής του, η οποία είναι υποκειμενική.
Το ότι ο Σάκης πχ τραυματίστηκε είναι γεγονός, άρα είναι κάτι αντικειμενικό. Το γιατί τραυματίστηκε είναι υποκειμενικό.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από sidpanos »

gika έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Μια μέρα μετά απο το μηνυμα του Αποστόλη:

ΠΑΟΚ: Πρόβλημα για Παπάζογλου, Κρέσιτς


Με ενοχλήσεις στους προσαγωγούς αποχώρησε ο Θανάσης Παπάζογλου από τη σημερινή προπόνηση του ΠΑΟΚ. Η κατάσταση του νεαρού επιθετικού θα επανεκτιμηθεί αύριο.

Εκτός του διεθνούς επιθετικού, ο Ντάριο Κρέσιτς δέχτηκε ένα χτύπημα κατά τη διάρκεια του διπλού και αποχώρησε, επίσης, από το πρόγραμμα του «Δικεφάλου». Να σημειωθεί ότι κανένας από τους δύο παίκτες δεν αναμένοταν να αγωνιστεί ως βασικός στο σαββατιάτικο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης στην Τούμπα.

Σύμφωνα με όσα έχει δείξει ο Φερνάντο Σάντος, την ενδεκάδα των «ασπρόμαυρων» θα αποτελέσουν οι Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Κοντρέρας, Μαλεζάς, Λίνο, Γκαρσία, Βιτόλο, Κριστιάνο, Βιεϊρίνια, Ίβιτς και Φιλομένο.

Από την πλευρά τους, οι Μουσλίμοβιτς, Σορλέν και Τσιρίλο συνέχισαν με τρέξιμο και ενδυνάμωση τα ατομικά τους προγράμματα.

Εν τω μεταξύ, ο κ. Σάντος θα μιλήσει αύριο (στις 13:15) στους εκπροσώπους του Τύπου ενόψει του ματς κόντρα στους Αρκάδες.

http://www.sport-fm.gr/article/212985




Αντε γεια.... Τώρα πείστηκαν και οι πιο δύσπιστοι.... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
άπο-στόλης οεοεοε οεοεοε οεοεοε
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Αντε να ξεκουραστεί λιγάκι ο Σάκης,να ξεκουραστούν και λίγο τα ματάκια μας....
Άβαταρ μέλους
mesimvrinos
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από mesimvrinos »

τωρα που αρχισε να μπαινει σε φορμα........θα παρει τις ευκαιριες του και του χρονου που θα εχει γυμναστει θα βγει 2ος σκορερ





υ.γ ειπα 2ος για να ειμαι πιο πειστικος
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

του χρόνου θα παίζει ακομα μπαλα?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Rizla »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Οχι ρε Φαλεγκ μεταγραφη στο μπασκετ θα τον κανουμε,κατι σαν τον Τσεκο...
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Lord »

ΠΑΟΚ: Κάκωση ο Παπάζογλου


Κάκωση στους προσαγωγούς έδειξαν τελικά οι εξετάσεις του Θανάση Παπάζογλου, κάτι που σημαίνει πως ο επιθετικός του ΠΑΟΚ θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου δέκα μέρες. Μετά την εξέλιξη αυτή ο Φερνάντο Σάντος δεν μπορεί να τον υπολογίζει για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, γεγονός που ίσως σημάνει την επιστροφή του Λούσιο Φιλόμενο στην 11αδα.

http://www.sport-fm.gr/article/213071

Αποστόλη σου φτάνει για επιβεβαίωση?? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ioanmits »

Μετά από 4 παιχνίδια, θα παίξουμε επιτέλους με κανονικό σέντερ φορ...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Lord »

Έλα,μην ακούω κακίες.. 8-)
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Maximus »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Σάκης δεν θα παίξει το Σάββατο, γιατί στην επίθεση θα αγωνιστεί ο Λουκιανός. Κατά τα άλλα το παλικάρι θα σφίξει τα δόντια και θα συνεχίσει να αγωνίζεται, να κοπιάζει, να ιδρώνει και να ματώνει στην προπόνηση, γιατί...
ΠΑΟΚ είναι!
(οι επιτυχίες την μεθεπόμενη σεζόν, για όσους βιάζονται)
Lord_GayrosSlayer έγραψε:ΠΑΟΚ: Κάκωση ο Παπάζογλου


Κάκωση στους προσαγωγούς έδειξαν τελικά οι εξετάσεις του Θανάση Παπάζογλου, κάτι που σημαίνει πως ο επιθετικός του ΠΑΟΚ θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου δέκα μέρες. Μετά την εξέλιξη αυτή ο Φερνάντο Σάντος δεν μπορεί να τον υπολογίζει για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, γεγονός που ίσως σημάνει την επιστροφή του Λούσιο Φιλόμενο στην 11αδα.

http://www.sport-fm.gr/article/213071

Αποστόλη σου φτάνει για επιβεβαίωση?? :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Μιλαμε οτι οι ομοιοτητες ειναι καταπληκτικες! Λες και εγραψε ο Αποστολης το αρθρο... :lol:
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Και η πλακα ποια ειναι.Πως λεει ο Αποστολος για τον Σακη "Θα δουλεψει στην προπονηση" και το παθαινει στην προπονηση!!!!!!

Εαν ελεγε πως θα παιξει και θα σκοραρει , θα τραυματιζοταν ο Φιλομενο και παλι , θα επαιζε ο Σακης και θα πατουσε ναρκη η οποια ξεμεινε απο τον Β' παγκοσμιο.Αλλα οχι ενταξει το τραβηξα πολυ.




































Μαλλον θα επεφτε η ταρατσα απο διπλα , επανω του , μαζι με το συνδεσμο και το πανο :!: :!: :!: :!: :!: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είμαστε οι μόνοι με παίκτες που τραυματίζονται! Ο Ολυμπιακός έχει περισσότερους τραυματισμούς φέτος και μάλιστα έχασε (κι αυτός) τα δύο κανονικά του φορ, Diogo και Derbyshire και έπαιζε μόνο με Μήτρογλου. Τώρα (ξανα)χάνει και τον σπουδαίο Galleti (ίσως και δια παντός, πράγμα που απεύχομαι).
Ο Σάκης θα επανέλθει δριμύτερος. Η μεγάλη του επιθυμία να διακριθεί τον οδήγησε σε προπονητικές υπερβολές, εξ ου και ο τραυματισμός. Αλλά...
Θα ξανάρθει, δεν μπορει παρά μια μέρα να ξανάρθει...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

έπαιζε μονο με μιτρογλου........ε δεν τον χαλασε πάντως :D
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

Κρίμα για το παλικάρι. Τώρα που είχε αρχίσει να...ανεβαίνει... 8-)
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
:o :o :o :o
:shock: :shock: :shock: :shock:
τι κανεις ρε καρντασι? κι εγω σακης ειμαι! βαλε κανα επιθετο να ξερουμε τι μας γινεται!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”