γυρω στο μυριο θα θελει...στον ατρομητο παιζει...marolas έγραψε:Δηλαδή πόσο κοστολογείται ο Τάτος αν πάρει τηλέφωνο σήμερα ο Σέρτζιο??
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Η ΠΑΕ απέσυρε την πρόταση στον Ταχτσίδη
Ο Παναγιώτης Ταχτσίδης ήταν ο πρώτος (και ο μοναδικός έως τώρα) που κλήθηκε από την κιτρινόμαυρη ΠΑΕ για να ανανεώσει τη συνεργασία του με την ομάδα καθώς το συμβόλαιό του λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι. Ο Έλληνας μέσος δέχθηκε την πρόταση για τέσσερα χρόνια με 120, 140, 160 και 200 χιλιάδες ευρώ αντίστοιχα για κάθε χρόνο συν μισθό και μπόνους ενώ αν υπέγραφε από τώρα μέχρι το καλοκαίρι θα έπαιρνε άλλες 50.000 ευρώ.
Ο ίδιος στην συνάντηση που έγινε στις 29 Δεκεμβρίου δεσμεύτηκε να απαντήσει μετά το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Η ΠΑΕ περίμενε σχεδόν μία εβδομάδα και την Τρίτη (12/1) απέσυρε την πρότασή της. Ακόμα δεν είναι γνωστοί οι λόγοι που ο Ταχτσίδης δεν έχει απαντήσει αλλά είναι προφανές πως εξετάζει και άλλες προοπτικές για την καριέρα του μακριά από την ΑΕΚ των χιλίων προβλημάτων.
Το ενδιαφέρον από Ιταλία είναι σχεδόν δεδομένο και έχει εκφραστεί από το περασμένο καλοκαίρι, ενώ φήμες θέλουν και τον Ολυμπιακό στο παιχνίδι της απόκτησής του. Αξίζει αν σημειωθεί πως από την 1η Γενάρη ο νεαρός μέσος μπορεί να διαπραγματευτεί με οποιαδήποτε ομάδα όπως αναφέρουν οι νόμοι του ποδοσφαίρου για παίκτες που βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο του συμβολαίου τους.
απο sport24.gr
Δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά μου αρέσει πολύ...
Ο Παναγιώτης Ταχτσίδης ήταν ο πρώτος (και ο μοναδικός έως τώρα) που κλήθηκε από την κιτρινόμαυρη ΠΑΕ για να ανανεώσει τη συνεργασία του με την ομάδα καθώς το συμβόλαιό του λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι. Ο Έλληνας μέσος δέχθηκε την πρόταση για τέσσερα χρόνια με 120, 140, 160 και 200 χιλιάδες ευρώ αντίστοιχα για κάθε χρόνο συν μισθό και μπόνους ενώ αν υπέγραφε από τώρα μέχρι το καλοκαίρι θα έπαιρνε άλλες 50.000 ευρώ.
Ο ίδιος στην συνάντηση που έγινε στις 29 Δεκεμβρίου δεσμεύτηκε να απαντήσει μετά το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Η ΠΑΕ περίμενε σχεδόν μία εβδομάδα και την Τρίτη (12/1) απέσυρε την πρότασή της. Ακόμα δεν είναι γνωστοί οι λόγοι που ο Ταχτσίδης δεν έχει απαντήσει αλλά είναι προφανές πως εξετάζει και άλλες προοπτικές για την καριέρα του μακριά από την ΑΕΚ των χιλίων προβλημάτων.
Το ενδιαφέρον από Ιταλία είναι σχεδόν δεδομένο και έχει εκφραστεί από το περασμένο καλοκαίρι, ενώ φήμες θέλουν και τον Ολυμπιακό στο παιχνίδι της απόκτησής του. Αξίζει αν σημειωθεί πως από την 1η Γενάρη ο νεαρός μέσος μπορεί να διαπραγματευτεί με οποιαδήποτε ομάδα όπως αναφέρουν οι νόμοι του ποδοσφαίρου για παίκτες που βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο του συμβολαίου τους.
απο sport24.gr
Δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά μου αρέσει πολύ...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Scoco + Nuno Gomes for now so we take the champions leuge qualifier position, and in the summer Salpi + Right back (in the level of Pablo Garcia) + centerback (in the level of Pablo Garcia)!
= Greek champions 2010-2011 PAOK FC Thessaloniki
= Greek champions 2010-2011 PAOK FC Thessaloniki
-
Makis44
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Σκοκο ειναι παικταρα και τον γουσταρα απο την πρωτη στιγμη που τον ειδα αλλα με τις εμφανισεις που εκανε τελευταια και τα λεφτα που ακουγονται..........
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
paoki_sweden έγραψε:Scoco + Nuno Gomes for now so we take the champions leuge qualifier position, and in the summer Salpi + Right back (in the level of Pablo Garcia) + centerback (in the level of Pablo Garcia)!
= Greek champions 2010-2011 PAOK FC Thessaloniki
Με ενα ονειρο θα ζω κι οσο ζω θα προσπαθω
να σε δω ξανα εκει
ξανα πρωταθλητη...
- tamba toumbas
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 00:29
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
EGO LEGO DEN PERNOME PESO TO SHIKABALA NA VAZE GOAL EXPRESS
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αν θα γραφες με ελληνικα και μικρα αντι για κεφαλαια γκρικλις, θα ταν καλυτερα παντως...
υ.γ. Καλως ηρθες κιολας...
υ.γ. Καλως ηρθες κιολας...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Έναν δεύτερο Ίβιτς με ταχύτητα Σβούρα όταν ήταν νέος.
Και έναν ακόμη θα πω... Τον Σβούρα όταν ήταν νέος με ταχύτητα όχι του Ίβιτς.
Δεν είμαι καλά περιμένω να ακούσω τον παίκτηηηηηηηηηηηηηηη

Και έναν ακόμη θα πω... Τον Σβούρα όταν ήταν νέος με ταχύτητα όχι του Ίβιτς.
Δεν είμαι καλά περιμένω να ακούσω τον παίκτηηηηηηηηηηηηηηη
- mesimvrinos
- Δημοσιεύσεις: 148
- Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
θελω να χτυπησουμε Ντατολο Απεν αρφα και γιοβανοβιτσ και να ανακοινοθουν αυριο
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΤΟΥΣ

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αν και σε αυτη τη θεση εχουμε..Πολυ καλος παικτης ο Καρντοζο
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο νετο εχει ρετσινιασει πολυ με την αρειανιλα,οποτε δε θα τον ηθελα στην ομαδα....ο κουμορτζι παντως θα ταν οτι πρεπει
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εγω για καλοκαιρι εναν σε στυλ ορουμα θα θελα .....ΚΑι εναν σαν τον μακρυποδι Ντουγκλαο
Και ο Κουμορτζης αλογο δεκα τακλιν τον εκανε ο Αμπου ορθιος αυτος....
Και ο Κουμορτζης αλογο δεκα τακλιν τον εκανε ο Αμπου ορθιος αυτος....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
σωτήρια επέμβαση ντουγκλάο.
Στα στημένα των γάβρων, εκεί που μαζεύονται στη μεγαλη περιοχή, εξέχει μονίμως ενα κεφάλι...
Στα στημένα των γάβρων, εκεί που μαζεύονται στη μεγαλη περιοχή, εξέχει μονίμως ενα κεφάλι...
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen