Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

marolas έγραψε:Δηλαδή πόσο κοστολογείται ο Τάτος αν πάρει τηλέφωνο σήμερα ο Σέρτζιο??
γυρω στο μυριο θα θελει...στον ατρομητο παιζει...
Άβαταρ μέλους
marolas
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 22:29
Τοποθεσία: Βέροια-Αθήνα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από marolas »

Η ΠΑΕ απέσυρε την πρόταση στον Ταχτσίδη

Ο Παναγιώτης Ταχτσίδης ήταν ο πρώτος (και ο μοναδικός έως τώρα) που κλήθηκε από την κιτρινόμαυρη ΠΑΕ για να ανανεώσει τη συνεργασία του με την ομάδα καθώς το συμβόλαιό του λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι. Ο Έλληνας μέσος δέχθηκε την πρόταση για τέσσερα χρόνια με 120, 140, 160 και 200 χιλιάδες ευρώ αντίστοιχα για κάθε χρόνο συν μισθό και μπόνους ενώ αν υπέγραφε από τώρα μέχρι το καλοκαίρι θα έπαιρνε άλλες 50.000 ευρώ.

Ο ίδιος στην συνάντηση που έγινε στις 29 Δεκεμβρίου δεσμεύτηκε να απαντήσει μετά το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Η ΠΑΕ περίμενε σχεδόν μία εβδομάδα και την Τρίτη (12/1) απέσυρε την πρότασή της. Ακόμα δεν είναι γνωστοί οι λόγοι που ο Ταχτσίδης δεν έχει απαντήσει αλλά είναι προφανές πως εξετάζει και άλλες προοπτικές για την καριέρα του μακριά από την ΑΕΚ των χιλίων προβλημάτων.

Το ενδιαφέρον από Ιταλία είναι σχεδόν δεδομένο και έχει εκφραστεί από το περασμένο καλοκαίρι, ενώ φήμες θέλουν και τον Ολυμπιακό στο παιχνίδι της απόκτησής του. Αξίζει αν σημειωθεί πως από την 1η Γενάρη ο νεαρός μέσος μπορεί να διαπραγματευτεί με οποιαδήποτε ομάδα όπως αναφέρουν οι νόμοι του ποδοσφαίρου για παίκτες που βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο του συμβολαίου τους.

απο sport24.gr

Δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά μου αρέσει πολύ...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Scoco + Nuno Gomes for now so we take the champions leuge qualifier position, and in the summer Salpi + Right back (in the level of Pablo Garcia) + centerback (in the level of Pablo Garcia)!

= Greek champions 2010-2011 PAOK FC Thessaloniki
Makis44

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Makis44 »

Ο Σκοκο ειναι παικταρα και τον γουσταρα απο την πρωτη στιγμη που τον ειδα αλλα με τις εμφανισεις που εκανε τελευταια και τα λεφτα που ακουγονται..........
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

paoki_sweden έγραψε:Scoco + Nuno Gomes for now so we take the champions leuge qualifier position, and in the summer Salpi + Right back (in the level of Pablo Garcia) + centerback (in the level of Pablo Garcia)!

= Greek champions 2010-2011 PAOK FC Thessaloniki

Με ενα ονειρο θα ζω κι οσο ζω θα προσπαθω
να σε δω ξανα εκει
ξανα πρωταθλητη... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
tamba toumbas
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 00:29

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tamba toumbas »

EGO LEGO DEN PERNOME PESO TO SHIKABALA NA VAZE GOAL EXPRESS
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

Αν θα γραφες με ελληνικα και μικρα αντι για κεφαλαια γκρικλις, θα ταν καλυτερα παντως...

υ.γ. Καλως ηρθες κιολας...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

Έναν δεύτερο Ίβιτς με ταχύτητα Σβούρα όταν ήταν νέος.

Και έναν ακόμη θα πω... Τον Σβούρα όταν ήταν νέος με ταχύτητα όχι του Ίβιτς.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Δεν είμαι καλά περιμένω να ακούσω τον παίκτηηηηηηηηηηηηηηη



:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
mesimvrinos
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από mesimvrinos »

θελω να χτυπησουμε Ντατολο Απεν αρφα και γιοβανοβιτσ και να ανακοινοθουν αυριο :twisted:
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΤΟΥΣ :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αν και σε αυτη τη θεση εχουμε..Πολυ καλος παικτης ο Καρντοζο
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Κιουμορτζι και νετο
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Alastor »

ο νετο εχει ρετσινιασει πολυ με την αρειανιλα,οποτε δε θα τον ηθελα στην ομαδα....ο κουμορτζι παντως θα ταν οτι πρεπει
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εγω για καλοκαιρι εναν σε στυλ ορουμα θα θελα .....ΚΑι εναν σαν τον μακρυποδι Ντουγκλαο
Και ο Κουμορτζης αλογο δεκα τακλιν τον εκανε ο Αμπου ορθιος αυτος....
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok87 »

σωτήρια επέμβαση ντουγκλάο.
Στα στημένα των γάβρων, εκεί που μαζεύονται στη μεγαλη περιοχή, εξέχει μονίμως ενα κεφάλι...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από pagotatzis »

SALPIGIDIS
KYRGIAKOS
KATSOURANIS
SIMAK
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”