Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Λοιπόν, επειδή είδα και γω τα ερπετά ο Κάλβο όντως σήμερα έκανε πάρτυ,έχοντας όμως απέναντι και ένα αστείο αρ. μπακ της γριάς βλ. Ιωαννίδη...παρόλα αυτά νομίζω ότι είναι όντως ένας καλός παίκτης και κυρίως νεαρός άρα έχει ακόμα προοπτικές εξέλιξης...νομίζω όμως ότι το συμβόλαιο του με τα ερπετά έχει ανανεωθεί από πέρυσι οπότε ας μην τρέφουμε ελπίδες....εξάλλου θα έπρεπε να είναι πολύ χαζοί-περισσότερο απ' όσο είναι- για να μην το κάνουν.

ο δε Κάμπορα από μπάλα δε βλέπω να σκαμπάζει και πολύ, ούτε συμμετέχει στην ανάπτυξη του παιχνιδιού αλλά είναι μιά σβούρα και είναι διαρκώς μέσα στην αντίπαλη περιοχή και κυρίως είναι πάντα εκεί που πρέπει....δλδ θα εκμεταλλευτεί την οποιαδήποτε κόντρα, ριμπάουντ ή μπαλιά που θα γίνει μέσα στην περιοχή...δλδ το χει το γκολ ο άνθρωπος....για μένα είναι ένας παίκτης τύπου Μπλάνκο....παίζεις με έναν παίκτη λιγότερο στην ανάπτυξη αλλά έχεις μιά μόνιμη απειλή μέσα στην αντίπαλη περιοχή που δεν επιτρέπει στον αντίπαλο να τον ξεχάσει...ιδανικός όχι για βασικός αλλά για περιπτώσεις που θες οπωσδήποτε να σκοράρεις και το γυρνάς λίγο στο ηρωικό κάτι σαν τα γκολ του Μπάκα πέρυσι.
Εννοείται σύγκριση με τον κοντό δεν υπάρχει...η μέρα με τη νύχτα...εξάλλου ο Κάμπορα αν έμενε ελεύθερος δε νομίζω ότι θα ενδιαφερόταν ομάδα από 5-6 θέση και πάνω, οπότε εύκολα μπορούν να γίνουν και οι απαραίτητες συγκρίσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PABLO GARCIA1 την Κυρ 10 Ιαν 2010, 22:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
El Left
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 22:53
Τοποθεσία: Εύοσμος,Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από El Left »

Scocco θα ήθελα αλλά δυστηχώς δύσκολα...
Άβαταρ μέλους
El Left
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 22:53
Τοποθεσία: Εύοσμος,Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από El Left »

nyxteridas έγραψε:Βλέποντας το ματς της θυγατρικής σήμερα, απλά επιβεβαίωσα την θετική μου άποψη για δύο ποδοσφαιριστές, οι οποίοι νομίζω ότι θα ταίριαζαν πάρα πολύ στο στυλ του ΠΑΟΚ. Ο λόγος για τους Κάμπορα και Κάλβο, με τον πρώτο να έχει ένα στοιχείο που γουστάρω πάρα πολύ, ότι είναι αθόρυβος, ωστόσο κάνει πάρα πολύ καλά την δουλειά του. Έχει την κίνηση χωρίς την μπάλα, είναι ευέλικτος και ταυτόχρονα παίρνει πάρα πολύ καλές τοποθετήσεις και προσωπικά θα τον έβρισκα πιο χρήσιμο στην ομάδα από ότι έναν παίκτη του τύπου Σαλπιγγίδης (τυχαία η αναφορά…). Από την άλλη ο Κάλβο νομίζω ότι μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό δίδυμο ακραίων, μαζί με τον Βιερίνια, βγάζει σέντρες πατάει περιοχή, έχει ταχύτητα, είναι καλός με την μπάλα στα πόδια, ενώ φυσικά το κίνητρο που δίνει το σκαλί παραπάνω που λέγεται ΠΑΟΚ, ασφαλώς μπορεί να τον κάνει καλύτερο (όπως συνέβη και με άλλους παίκτες που πήραν το 30 κι ανέβηκαν στην Τούμπα. Κρίμα ίσως που δεν κινηθήκαμε πιο μπροστά προτού ανανεώσει, αν κι είχε ακουστεί αρκετά το όνομα του. Ωστόσο του δεύτερου το συμβόλαιο σύμφωνα με το transfermarkt λήγει το καλοκαίρι οπότε αν ξεκολούσαμε από την σαλπιγγιδιολογία να ανοίγαμε τα μάτια μας σε πραγματικές Value for money περιπτώσεις

Σωστός!Ο Κάμπορα πιό πολύ για πάγκο αλλά πολύ καλός!
Και ο Κάλβο όντως μαζί με Vieirinha θα ήταν πολύ καλό δίδυμο..
Να δούμε όμως και τον Κριστιάνο μπορεί να είναι καλύτερος..
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

αυτός που θα μπορούσε να δώσει λύσεις στο φετινό ΠΑΟΚ και ήταν και πολύ προσιτός ήταν το καλοκαιρινό αποκλειστικό του Μετρομουστάκη δλδ ο Ριέρα αλλά ποντάραμε στον Μέσι και μάλιστα με πολλά παραπάνω.....
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από nyxteridas »

Εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα φίλε μου και σαφώς η μέχρι τώρα παρουσία του Ριέρα στο πρωτάθλημα όντως αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, ενώ και σε μία φαντασιακή προβολή αυτής τους της εικόνας στην ομάδα μας, σαφώς και θα βγαίναμε ωφελημένοι. Ωστόσο δεν ξέρουμε το κατά πόσο αν αποκτούσαμε τον Ριέρα, ο παίκτης θα έκανε τις ανάλογες εμφανίσεις, αφού ο πανιώνιος αποτελεί ένα σκαλί για τον ίδιο το οποίο και μπορεί να ανέβει, σε αντίθεση ίσως με τον ΠΑΟΚ. Όσων αφορά την σύγκριση με τον Κουτσιανικούλη, οι δύο παίκτες δεν παίζουν στην ίδια θέση, ενώ φυσικά και το ότι ο ένας είναι Έλληνας, παίζει σαφώς και κάποιο ρόλο. Τώρα μιας και αναφερθήκαμε έμμεσα στον Πανιώνιο, νομίζω ότι ο Κουμουρτζί θα αποτελούσε μία πάρα πολύ καλή λύση στον άξονα, μιας και πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πληθωρικό και πλουραλιστικό παίκτη, ο οποίος ανταποκρίνεται εξίσου και αμυντικά και επιθετικά, φέρνοντας μου λίγο(ντάξει πολύ λίγο μην υπερβάλουμε ) στο μυαλό τον Βιερά. Στα συν ηλικία του (24), στα μείον το συμβόλαιό του το οποίο λήγει το καλοκαίρι του 2012
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Σίγουρα ισχύει το "εκ του αποτελέσματος" όπως και δεν είναι σίγουρο τι θα έκανε ο Ριέρα αν ερχόταν στον ΠΑΟΚ.
Αυτό πάντως που λέω είναι ότι στην οικονομική κατάσταση που είναι ο ΠΑΟΚ ενδείκνυται πολύ περισσότερο για κινήσεις τύπου Ριέρα παρά για κινήσεις τύπου Κούτσια...
Στην πρώτη περίπτωση δεν υπάρχει ρίσκο ή έστω είναι πολύ μικρό,ενώ στη δεύτερη αν δεν βγεί κλαίς με μαύρο δάκρυ...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Νομιζω οτι το εγχειρημα Κουτσια ακομα και να μη βγει ηταν πολυ σωστο για πολλους λογους(Ελληνας σε θεση που δεν υπαρχουν πολλοι ελληνες, ηλικια, προοπτικη) Και επενδυσεις τετοιες πρεπει να γινονται αλλιως σε καθε μετεγρ περιοδο θα πρεπει να παιρνουμε πολλους παικτες λογω περασμενης ηλικιας (Ιβιτσ Λινο Γκαρσια Κοντρερας Τσιριλο Κονσεισαο)
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από zoomgr »

όλους όσους μας αρέσουν τους βλέπω όταν παίζουν μαζί μας αντίπαλοι..
πχ..
ΛΕΑΛ
ΡΙΕΡΑ
ΚΑΛΒΟ
ΟΟΥΝΑΤΣΙ
ΚΑΡΝΤΟΣΟ
κτλ κτλ
παιδιά είναι απλά εξαφανισμένοι...
αυτό λέει πολλά.... ΔΕΝ θα έκαναν την διαφορά απλά
Ο Αμπουμπακάρι έκανε την διαφορά που είχε πάρει σβάρνα Garcia Veron και Μπαλάφα...
είδαμε και αυτόν....

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Κουμόρτζι και Σκόκο...καλοί και οι δυό αν και θα προτιμούσα τον πρώτο γιατί ο άλλος αν και παιχτούρα μου δίνει λίγο την εντύπωση ότι είναι στα @ρχίδι@ του και υπάρχουν και παιχνίδια που χάνεται.
Πάντως και για τους δύο ισχύει το "βλέπετε και μην αγγίζετε" γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομύριο πιθανότητα να τους δούμε στον ΠΑΟΚ,οπότε.....
Το εγχείρημα Κούτσια αδερφέ ΜΑΝΙΑΚΕ για μένα λίγο απέχει απ' το να χαρακτηριστεί έγκλημα αλλά τέσπα,ας μην τα θυμάμαι και χαλιέμαι βραδυάτικα...
Άβαταρ μέλους
marolas
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 22:29
Τοποθεσία: Βέροια-Αθήνα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από marolas »

ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΑΤΟΣ
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok87 »

πες τα φίλε αυτο ετοιμαζομουν να γραψω....

Ανδρέας Τάτος φοβερος πιτσιρικας, θρασυς τσαμπουκαλεμενος και αριστεροποδαρος

οχτάρι συγχρονο.

υ.γ. πηγαιναμε και στο ιδιο σχολειο καποτε 8-)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

ναι οντως πολυ καλη λυση και μικρος....paok87 ειναι αληθεια γαυρακι οπως διαδιδεται???
Άβαταρ μέλους
marolas
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 22:29
Τοποθεσία: Βέροια-Αθήνα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από marolas »

Δηλαδή πόσο κοστολογείται ο Τάτος αν πάρει τηλέφωνο σήμερα ο Σέρτζιο??
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από sernikos »

που παιζει ο Τατος;

με τον Εστογιανοφ τι παιζει; προστιμο 2 τονους πατατακια του εριξε ο τσακιρης για τη μπουνια στον αραουχο!!
στο γκαρσια ποσους τονους μπουγατσα επρεπε να ριξουμε;

http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50448

παντως αν τα χαλασουν μετα απο αυτο θα μου αρεσε να ερθει σε εμας, εδω τον κριστιανο πηραμε με ανταυγειες στο φαμπιαν θα κολλησουμε; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από tolis14 »

Τωρα γυρναω στα παλια το ξερω, αλλα ετσι πως ειναι ο Παοκ τωρα, θα ηθελα τον Μιετσελ στα καλα του, οπως ητνα δηλ οταν ξαναηταν σε μας...
Δεν θα προλαβαιναν να μετρανε οι αντιπαλοι...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”