εγω ντεμι ετσι και ετσι δεν ειναι σιγουρο...το σκεφτομαι πολυ να την σπρωξω την μπαλα να μπει ή να μην την σπρωξω???ΑποστόληςΑ έγραψε:Και για τους λάτρεις του ...Αναστασάκου έχω να πω ότι τέτοια γκολ ακόμη κι εγώ τα βάζω!
14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: Θανάσης Παπάζογλου
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Μάξιμε...
και διπλή κιόλας σε σένα...άντε μαζί με Ισαάκ και pagotatzi να στρώσεις χαρακτήρα.
Εμεινα ανάδελφος τελικά

Εμεινα ανάδελφος τελικά
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ο Παπάζογλου είναι ελκυστικός παίκτης.
Προβλέπω ότι σε 2 χρόνια που θα βελτιωθεί, θα μπαίνει στο τελευταίο 5λεπτο αν θέλουμε να γεμίσουμε την αντίπαλη περιοχή με ψηλά κορμιά για να βάλουμε γκολ από στημένο.
Προβλέπω ότι σε 2 χρόνια που θα βελτιωθεί, θα μπαίνει στο τελευταίο 5λεπτο αν θέλουμε να γεμίσουμε την αντίπαλη περιοχή με ψηλά κορμιά για να βάλουμε γκολ από στημένο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Πιστεύω στον παίκτη αυτόν! Απλά, επειδή κουβαλάει πολλά κιλά κρέας επάνω του, θέλει περισσότερη δουλειά (και υπομονή) από ΟΛΟΥΣ τους άλλους φερέλπιδες!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Συμφωνώ απόλυτα και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει κιόλας.rainmaker έγραψε:Μάγκες όσοι τον κράζετε θα πάθετε πλάκα τα επόμενα χρόνια. Έχει απίστευτη σωματική δομή, και κινήσεις σέντερ φορ. Αράξτε λίγο και μην τον καίτε γιατί η θέση του, θέλει ψυχολογία.Κλήθηκε να παίξει μπάλα σε ομάδα με απαιτήσεις απο εκεί που δεν έκανε τίποτα ενάμισι χρόνο..Θέλει καιρό για να στρώσει..Σήμερα έκανε κάποιες κινήσεις που θύμισαν Μουσλίμοβιτς στα καλά του..
Παρ όλα αυτά όμως θα του πάρω το σκαλπ.
Και αυτός και ο Κουτσιανικούλης πρέπει να κόψουν αυτό το μαλί αλά Γκετσέφσκι μην πω ο τελευταίος μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει και το επίθετο του σε Βρωμοσουτονικούλης!
Στον ΠΑΟΚ αυτά δεν χωράνε και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν και τα Αγγελόσκυλα.
Παπάζογλου κοίτα αγοράκι μου.
Θα σε στηρίζω υπομονή θα κάνω με την πάρτι σου γιατί βλέπω ότι το τόπι το κατέχεις πααααάρα πολύ καλά.
Πες μου μόνο το μαλάκι σου πότε θα κόψεις τίποτα άλλο.
Με αυτό υπομονή δεν έχω όσο σε βλέπω έτσι.
Υ.Γ
Μπράβο Φερνάντο που δεν τον έκανες αλλαγή.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Σακη, μην κοψεις το μαλλι και μην ακους τους παππουδες. Το μαλλι ειναι προσον για εναν πδοσφαιριστη! Αν το κοψεις θα σε κραξω ασχημα. Το ιδιο ισχυει και για τον σουπερ-Μπιλι.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θανάσης Παπάζογλου
gash04 έγραψε: Υ.Γ
Μπράβο Φερνάντο που δεν τον έκανες αλλαγή.
Κορυφαίο....
και να βάλει τον??
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Contreras, αλλά χρειάστηκε αλλού!
Σάκη μην ακούς κανένα! Δώστ' τα εσύ όλα στην προπόνηση και όταν σε λίγο καιρό ο "Mr 1984" θα σε δει στο χόρτο, θα τρίβει τα ματάκια του!!!
Σάκη μην ακούς κανένα! Δώστ' τα εσύ όλα στην προπόνηση και όταν σε λίγο καιρό ο "Mr 1984" θα σε δει στο χόρτο, θα τρίβει τα ματάκια του!!!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
ΓΑΒ-ΓΑΒgash04 έγραψε:Συμφωνώ απόλυτα και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει κιόλας.rainmaker έγραψε:Μάγκες όσοι τον κράζετε θα πάθετε πλάκα τα επόμενα χρόνια. Έχει απίστευτη σωματική δομή, και κινήσεις σέντερ φορ. Αράξτε λίγο και μην τον καίτε γιατί η θέση του, θέλει ψυχολογία.Κλήθηκε να παίξει μπάλα σε ομάδα με απαιτήσεις απο εκεί που δεν έκανε τίποτα ενάμισι χρόνο..Θέλει καιρό για να στρώσει..Σήμερα έκανε κάποιες κινήσεις που θύμισαν Μουσλίμοβιτς στα καλά του..
Παρ όλα αυτά όμως θα του πάρω το σκαλπ.
Και αυτός και ο Κουτσιανικούλης πρέπει να κόψουν αυτό το μαλί αλά Γκετσέφσκι μην πω ο τελευταίος μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει και το επίθετο του σε Βρωμοσουτονικούλης!
Στον ΠΑΟΚ αυτά δεν χωράνε και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν και τα Αγγελόσκυλα.
Παπάζογλου κοίτα αγοράκι μου.
Θα σε στηρίζω υπομονή θα κάνω με την πάρτι σου γιατί βλέπω ότι το τόπι το κατέχεις πααααάρα πολύ καλά.
Πες μου μόνο το μαλάκι σου πότε θα κόψεις τίποτα άλλο.
Με αυτό υπομονή δεν έχω όσο σε βλέπω έτσι.
Υ.Γ
Μπράβο Φερνάντο που δεν τον έκανες αλλαγή.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ξεπετάχτηκε το ένα.. χαχαχα
Βασικά λείπει ο Ζορρό..
Ο ΠΑπάζογλου έχει όλα τα στοιχεία για να γίνει ένας σπουδαίος φορ.
Σωματοδομή, ύψος, ταχύτητα, αντανακλαστικά..
Πλέον χρειάζεται δουλειά και υπομονή..
Α και πίστωση χρόνου!!
Βασικά λείπει ο Ζορρό..
Ο ΠΑπάζογλου έχει όλα τα στοιχεία για να γίνει ένας σπουδαίος φορ.
Σωματοδομή, ύψος, ταχύτητα, αντανακλαστικά..
Πλέον χρειάζεται δουλειά και υπομονή..
Α και πίστωση χρόνου!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ατυχησε ο μικρος και επρεπε να παιξει σχεδον αμεσως οποτε τρωει κραξιμο. Βεβαια με τα μυαλα που κουβαλαμε αν δεν επαιζε παλι θα λεγαμε γιατι τον πηραμεκαι τα λοιπα. Αν δουλεψει θα γινει πολυ καλος αν οχι θα μεινει στασιμος οπως ο Ηλιαδης.
ΥΓ. Βεβαια φταιει και αυτος που τα ακουει γιατι εχασε κατι ευκαιριες που δε νχανονται ρε γαμ...Τεσπα ετσι παει. Δοκαρι και μεσα παικταρας, δοκαρι και εξω αγγουρι!
Μη ακους κανεναν αγορι μου. Μονο τον προπονητη, τους συμπαικτες σου και τον Βρυζαρο.
ΥΓ. Βεβαια φταιει και αυτος που τα ακουει γιατι εχασε κατι ευκαιριες που δε νχανονται ρε γαμ...Τεσπα ετσι παει. Δοκαρι και μεσα παικταρας, δοκαρι και εξω αγγουρι!
Μη ακους κανεναν αγορι μου. Μονο τον προπονητη, τους συμπαικτες σου και τον Βρυζαρο.