14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Και για τους λάτρεις του ...Αναστασάκου έχω να πω ότι τέτοια γκολ ακόμη κι εγώ τα βάζω!
εγω ντεμι ετσι και ετσι δεν ειναι σιγουρο...το σκεφτομαι πολυ να την σπρωξω την μπαλα να μπει ή να μην την σπρωξω??? :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Μάξιμε... :redcard: :redcard: και διπλή κιόλας σε σένα...άντε μαζί με Ισαάκ και pagotatzi να στρώσεις χαρακτήρα.
Εμεινα ανάδελφος τελικά :( :( :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Ο Παπάζογλου είναι ελκυστικός παίκτης.


Προβλέπω ότι σε 2 χρόνια που θα βελτιωθεί, θα μπαίνει στο τελευταίο 5λεπτο αν θέλουμε να γεμίσουμε την αντίπαλη περιοχή με ψηλά κορμιά για να βάλουμε γκολ από στημένο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πιστεύω στον παίκτη αυτόν! Απλά, επειδή κουβαλάει πολλά κιλά κρέας επάνω του, θέλει περισσότερη δουλειά (και υπομονή) από ΟΛΟΥΣ τους άλλους φερέλπιδες!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

rainmaker έγραψε:Μάγκες όσοι τον κράζετε θα πάθετε πλάκα τα επόμενα χρόνια. Έχει απίστευτη σωματική δομή, και κινήσεις σέντερ φορ. Αράξτε λίγο και μην τον καίτε γιατί η θέση του, θέλει ψυχολογία.Κλήθηκε να παίξει μπάλα σε ομάδα με απαιτήσεις απο εκεί που δεν έκανε τίποτα ενάμισι χρόνο..Θέλει καιρό για να στρώσει..Σήμερα έκανε κάποιες κινήσεις που θύμισαν Μουσλίμοβιτς στα καλά του..
Συμφωνώ απόλυτα και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει κιόλας.
Παρ όλα αυτά όμως θα του πάρω το σκαλπ.
Και αυτός και ο Κουτσιανικούλης πρέπει να κόψουν αυτό το μαλί αλά Γκετσέφσκι μην πω ο τελευταίος μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει και το επίθετο του σε Βρωμοσουτονικούλης!
Στον ΠΑΟΚ αυτά δεν χωράνε και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν και τα Αγγελόσκυλα.

Παπάζογλου κοίτα αγοράκι μου.
Θα σε στηρίζω υπομονή θα κάνω με την πάρτι σου γιατί βλέπω ότι το τόπι το κατέχεις πααααάρα πολύ καλά.
Πες μου μόνο το μαλάκι σου πότε θα κόψεις τίποτα άλλο.
Με αυτό υπομονή δεν έχω όσο σε βλέπω έτσι.

Υ.Γ
Μπράβο Φερνάντο που δεν τον έκανες αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

ABOLEYTOI έγραψε:Ο Παπάζογλου είναι ελκυστικός παίκτης.
Το καλύτερο σχόλιο!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Olorin »

Σακη, μην κοψεις το μαλλι και μην ακους τους παππουδες. Το μαλλι ειναι προσον για εναν πδοσφαιριστη! Αν το κοψεις θα σε κραξω ασχημα. Το ιδιο ισχυει και για τον σουπερ-Μπιλι.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

gash04 έγραψε: Υ.Γ
Μπράβο Φερνάντο που δεν τον έκανες αλλαγή.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κορυφαίο....
και να βάλει τον??
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Contreras, αλλά χρειάστηκε αλλού!
Σάκη μην ακούς κανένα! Δώστ' τα εσύ όλα στην προπόνηση και όταν σε λίγο καιρό ο "Mr 1984" θα σε δει στο χόρτο, θα τρίβει τα ματάκια του!!!
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

gash04 έγραψε:
rainmaker έγραψε:Μάγκες όσοι τον κράζετε θα πάθετε πλάκα τα επόμενα χρόνια. Έχει απίστευτη σωματική δομή, και κινήσεις σέντερ φορ. Αράξτε λίγο και μην τον καίτε γιατί η θέση του, θέλει ψυχολογία.Κλήθηκε να παίξει μπάλα σε ομάδα με απαιτήσεις απο εκεί που δεν έκανε τίποτα ενάμισι χρόνο..Θέλει καιρό για να στρώσει..Σήμερα έκανε κάποιες κινήσεις που θύμισαν Μουσλίμοβιτς στα καλά του..
Συμφωνώ απόλυτα και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει κιόλας.
Παρ όλα αυτά όμως θα του πάρω το σκαλπ.
Και αυτός και ο Κουτσιανικούλης πρέπει να κόψουν αυτό το μαλί αλά Γκετσέφσκι μην πω ο τελευταίος μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει και το επίθετο του σε Βρωμοσουτονικούλης!
Στον ΠΑΟΚ αυτά δεν χωράνε και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν και τα Αγγελόσκυλα.

Παπάζογλου κοίτα αγοράκι μου.
Θα σε στηρίζω υπομονή θα κάνω με την πάρτι σου γιατί βλέπω ότι το τόπι το κατέχεις πααααάρα πολύ καλά.
Πες μου μόνο το μαλάκι σου πότε θα κόψεις τίποτα άλλο.
Με αυτό υπομονή δεν έχω όσο σε βλέπω έτσι.

Υ.Γ
Μπράβο Φερνάντο που δεν τον έκανες αλλαγή.
ΓΑΒ-ΓΑΒ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από free4 »

Ξεπετάχτηκε το ένα.. χαχαχα
Βασικά λείπει ο Ζορρό..

Ο ΠΑπάζογλου έχει όλα τα στοιχεία για να γίνει ένας σπουδαίος φορ.
Σωματοδομή, ύψος, ταχύτητα, αντανακλαστικά..
Πλέον χρειάζεται δουλειά και υπομονή..
Α και πίστωση χρόνου!!
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pepermint »

Σωματοδομή, ύψος, ταχύτητα, αντανακλαστικά..
next top model :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σάκη ασ' τους να εκφράζονται, όπως θέλουν! Ου γαρ οίδασι τι γράφουσι
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Ατυχησε ο μικρος και επρεπε να παιξει σχεδον αμεσως οποτε τρωει κραξιμο. Βεβαια με τα μυαλα που κουβαλαμε αν δεν επαιζε παλι θα λεγαμε γιατι τον πηραμεκαι τα λοιπα. Αν δουλεψει θα γινει πολυ καλος αν οχι θα μεινει στασιμος οπως ο Ηλιαδης.
ΥΓ. Βεβαια φταιει και αυτος που τα ακουει γιατι εχασε κατι ευκαιριες που δε νχανονται ρε γαμ...Τεσπα ετσι παει. Δοκαρι και μεσα παικταρας, δοκαρι και εξω αγγουρι!
Μη ακους κανεναν αγορι μου. Μονο τον προπονητη, τους συμπαικτες σου και τον Βρυζαρο.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από free4 »

Ετοιμάζεται και πάλι για βασικός..
Για να δούμε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”