14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εμένα ο Σάκης στο δεύτερο ημίχρονο μου άρεσε ήταν μαχητικός προσπάθησε πολύ περισσότερο από άλλες φορές και κρίμα που δεν πήρε το πέναλτι, όταν δέχτηκε αγγωνιά στο λαιμό. Σίγουρα δεν είναι αυτό που περιμένει ο ΠΑΟΚ από αυτόν.

ΥΣ.Δεν είδα το πρώτο ημίχρονο δεν έχω άποψη.
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από eliask »

Το έχω πει και το ξαναλεω τώρα............

μεγάλο μερίδιο στις καλες εμφανίσεις της ομαδας (τελης+καβαλα) είναι το γεγονός οτι η ομάδα παίζει με ΚΛΑΣΙΚΟ ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ... κι αυτός είναι ο παπαζογλου, μπορει να μην σκοραρε αλλα όποτε χρειαζεται απασχολει την αμυνα, ανοιγει χώρους, βοηθαει στην αναπτυξη. Νοιμιζω οτι μονο το γκολ του λειπει. Και σημερα στο 2ο ηταν εξαιρετικος
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

δεν θα εγραφα αλλα γραφω για το σχολείο σου αδερφε.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.

Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

eliask έγραψε:Το έχω πει και το ξαναλεω τώρα............

μεγάλο μερίδιο στις καλες εμφανίσεις της ομαδας (τελης+καβαλα) είναι το γεγονός οτι η ομάδα παίζει με ΚΛΑΣΙΚΟ ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ... κι αυτός είναι ο παπαζογλου, μπορει να μην σκοραρε αλλα όποτε χρειαζεται απασχολει την αμυνα, ανοιγει χώρους, βοηθαει στην αναπτυξη. Νοιμιζω οτι μονο το γκολ του λειπει. Και σημερα στο 2ο ηταν εξαιρετικος
+1 και κερδισε και πεναλτυ που δε δωθηκε...στο 2ο ηταν πολυ καλος...

ρε συ φαλεγκο ποιο σχολειο ρε??? με τ9 γραφεις???:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Πολυ κακος στο πρωτο στο 2ο αξιοπρεπης εμφανιση..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

πολυ κακη ολη η ομαδα μανιακε στο 1ο πριν βιτολο... ;) ;)
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Κι εγω αμα κατσω στν περιοχη θα απασχολω 1 αμυντικο!!!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

με τετοιο αβαταρ κανενα νηπιαγωγειο θα απασχολεις να μοιρασεις δωρα... :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

Falegkos έγραψε:δεν θα εγραφα αλλα γραφω για το σχολείο σου αδερφε.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.

Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Καλά τα λες. Αλλά κοίτα το δεύτερο γκολ που βάζει ο ΠΑΟΚ η μπάλα πριν πάει στον Βιερίνια ο Παπάζογλου κλείνει προς την δεξια μεριά τόσο όσο το έργο της πάσας γίνετε ακόμη πιο εύκολη.

Συμφωνούμε ότι ο Παπάζογλου πρέπει να βάζει την μπάλα μέσα. Αλλά στην περίπτωση που μόλις προ είπα, δεν παιρνάει στα ψηλά νομίζω.

Καληνύχτα Σάκη, μιας και θα φύγεις νύχτα :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από eliask »

Σιγουρα αν δεν βαλεις γκολ ώντας επιθετικος υπάρχει προβλημα... θεωρω οτι σε δυο παιχνιδια με βασικο ν παπαζογλου η ομαδα ειχει καλυτερη αναπτυξη και ευκαιριες. Δεν πρεπει να εισαι καθηγητης ποδοσφαίρου για να καταλαβει χρειαζεται ενισχυση στο φορ.
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Αδερφε μν ξεχνας οτι ο ΜΠΑΚΑΓΚΟΛ ηταν 1ος σκορερ περσυ και χαρισε αμετρητους βαθμους!
και για ευχαριστω τον διωξαμε και πηραμε ποιον????? Τν σακη.......... :lol: :lol: :lol: :lol:


ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από sourmenetes »

Η καλυτερη του εμφανιση θεωρω...Παλεψε οσο μπορουσε και μου αρεσε σε κανα δυο φασεις που με την επαιξε με πλατη...Οτι και να ναι τη συγκεκριμενη στιγμη μονο αυτον εχουμε..Αντε να δουμε...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Sera4 έγραψε:πολυ κακη ολη η ομαδα μανιακε στο 1ο πριν βιτολο... ;) ;)

Ολη η ομαδα πλην Βιτολο συμφωνω αλλα αυτος εμοιαζε να μην ειναι ποδοσφαιριστης....4 προσπαθειες για κοντρολ για να κατεβασει τη μπαλα, ολες οι τοποθετησεις λαθος κτλ αλλα ερχονται χριστουγεννα να μην πω πολλα..
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

ilias4_koufalia έγραψε:Κι εγω αμα κατσω στν περιοχη θα απασχολω 1 αμυντικο!!!!
Αυτός αποσχόλησε όλη την αμύνα όμως σήμερα!
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

ilias4_koufalia έγραψε:Αδερφε μν ξεχνας οτι ο ΜΠΑΚΑΓΚΟΛ ηταν 1ος σκορερ περσυ και χαρισε αμετρητους βαθμους!
και για ευχαριστω τον διωξαμε και πηραμε ποιον????? Τν σακη.......... :lol: :lol: :lol: :lol:


ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ
Ο συμπαθέστατος Μπαγκαγκόλ ήταν και προβληματικός. Αν δεν τράβαγε και έπρεπε ο Σάντος να τον βγάλει κουνούσε το κεφάλι του σαν την αγελάδα. Δεν το έβλεπε μόνο το γήπεδο, αλλά και όλοι όσοι βλέπανε το παιχνίδι από την τηλεόραση.
Μην λέμε για ευχαριστώ τον διώξαμε.

Στα Γιάννενα τα ίδια κάνει και εκεί τα κάνει και στις προπονήσεις.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”