14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εμένα ο Σάκης στο δεύτερο ημίχρονο μου άρεσε ήταν μαχητικός προσπάθησε πολύ περισσότερο από άλλες φορές και κρίμα που δεν πήρε το πέναλτι, όταν δέχτηκε αγγωνιά στο λαιμό. Σίγουρα δεν είναι αυτό που περιμένει ο ΠΑΟΚ από αυτόν.
ΥΣ.Δεν είδα το πρώτο ημίχρονο δεν έχω άποψη.
ΥΣ.Δεν είδα το πρώτο ημίχρονο δεν έχω άποψη.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Το έχω πει και το ξαναλεω τώρα............
μεγάλο μερίδιο στις καλες εμφανίσεις της ομαδας (τελης+καβαλα) είναι το γεγονός οτι η ομάδα παίζει με ΚΛΑΣΙΚΟ ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ... κι αυτός είναι ο παπαζογλου, μπορει να μην σκοραρε αλλα όποτε χρειαζεται απασχολει την αμυνα, ανοιγει χώρους, βοηθαει στην αναπτυξη. Νοιμιζω οτι μονο το γκολ του λειπει. Και σημερα στο 2ο ηταν εξαιρετικος
μεγάλο μερίδιο στις καλες εμφανίσεις της ομαδας (τελης+καβαλα) είναι το γεγονός οτι η ομάδα παίζει με ΚΛΑΣΙΚΟ ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ... κι αυτός είναι ο παπαζογλου, μπορει να μην σκοραρε αλλα όποτε χρειαζεται απασχολει την αμυνα, ανοιγει χώρους, βοηθαει στην αναπτυξη. Νοιμιζω οτι μονο το γκολ του λειπει. Και σημερα στο 2ο ηταν εξαιρετικος
Re: Θανάσης Παπάζογλου
δεν θα εγραφα αλλα γραφω για το σχολείο σου αδερφε.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.
Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.
Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
+1 και κερδισε και πεναλτυ που δε δωθηκε...στο 2ο ηταν πολυ καλος...eliask έγραψε:Το έχω πει και το ξαναλεω τώρα............
μεγάλο μερίδιο στις καλες εμφανίσεις της ομαδας (τελης+καβαλα) είναι το γεγονός οτι η ομάδα παίζει με ΚΛΑΣΙΚΟ ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ... κι αυτός είναι ο παπαζογλου, μπορει να μην σκοραρε αλλα όποτε χρειαζεται απασχολει την αμυνα, ανοιγει χώρους, βοηθαει στην αναπτυξη. Νοιμιζω οτι μονο το γκολ του λειπει. Και σημερα στο 2ο ηταν εξαιρετικος
ρε συ φαλεγκο ποιο σχολειο ρε??? με τ9 γραφεις???:lol:
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Καλά τα λες. Αλλά κοίτα το δεύτερο γκολ που βάζει ο ΠΑΟΚ η μπάλα πριν πάει στον Βιερίνια ο Παπάζογλου κλείνει προς την δεξια μεριά τόσο όσο το έργο της πάσας γίνετε ακόμη πιο εύκολη.Falegkos έγραψε:δεν θα εγραφα αλλα γραφω για το σχολείο σου αδερφε.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.
Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Συμφωνούμε ότι ο Παπάζογλου πρέπει να βάζει την μπάλα μέσα. Αλλά στην περίπτωση που μόλις προ είπα, δεν παιρνάει στα ψηλά νομίζω.
Καληνύχτα Σάκη, μιας και θα φύγεις νύχτα
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Σιγουρα αν δεν βαλεις γκολ ώντας επιθετικος υπάρχει προβλημα... θεωρω οτι σε δυο παιχνιδια με βασικο ν παπαζογλου η ομαδα ειχει καλυτερη αναπτυξη και ευκαιριες. Δεν πρεπει να εισαι καθηγητης ποδοσφαίρου για να καταλαβει χρειαζεται ενισχυση στο φορ.
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Αδερφε μν ξεχνας οτι ο ΜΠΑΚΑΓΚΟΛ ηταν 1ος σκορερ περσυ και χαρισε αμετρητους βαθμους!
και για ευχαριστω τον διωξαμε και πηραμε ποιον????? Τν σακη..........
ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ
και για ευχαριστω τον διωξαμε και πηραμε ποιον????? Τν σακη..........
ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Η καλυτερη του εμφανιση θεωρω...Παλεψε οσο μπορουσε και μου αρεσε σε κανα δυο φασεις που με την επαιξε με πλατη...Οτι και να ναι τη συγκεκριμενη στιγμη μονο αυτον εχουμε..Αντε να δουμε...
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Sera4 έγραψε:πολυ κακη ολη η ομαδα μανιακε στο 1ο πριν βιτολο...![]()
Ολη η ομαδα πλην Βιτολο συμφωνω αλλα αυτος εμοιαζε να μην ειναι ποδοσφαιριστης....4 προσπαθειες για κοντρολ για να κατεβασει τη μπαλα, ολες οι τοποθετησεις λαθος κτλ αλλα ερχονται χριστουγεννα να μην πω πολλα..
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Αυτός αποσχόλησε όλη την αμύνα όμως σήμερα!ilias4_koufalia έγραψε:Κι εγω αμα κατσω στν περιοχη θα απασχολω 1 αμυντικο!!!!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ο συμπαθέστατος Μπαγκαγκόλ ήταν και προβληματικός. Αν δεν τράβαγε και έπρεπε ο Σάντος να τον βγάλει κουνούσε το κεφάλι του σαν την αγελάδα. Δεν το έβλεπε μόνο το γήπεδο, αλλά και όλοι όσοι βλέπανε το παιχνίδι από την τηλεόραση.ilias4_koufalia έγραψε:Αδερφε μν ξεχνας οτι ο ΜΠΑΚΑΓΚΟΛ ηταν 1ος σκορερ περσυ και χαρισε αμετρητους βαθμους!
και για ευχαριστω τον διωξαμε και πηραμε ποιον????? Τν σακη..........![]()
![]()
![]()
![]()
ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ
Μην λέμε για ευχαριστώ τον διώξαμε.
Στα Γιάννενα τα ίδια κάνει και εκεί τα κάνει και στις προπονήσεις.