80. Cristiano Moraes Oliveira
-
johannes-4
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Σάβ 19 Σεπ 2009, 14:04
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
άντε να έρθει ο γενάρης για να φάνε πάγκο 2 γατάκια εκεί στα αριστερά γιατί δεν παλεύετε άλλο
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
δεν τον βλεπω να παταει καλα...θελει δουλεια...ειναι και λιγο αργος...πρεπει να βελτιωσει και τα τελειωματα του!!
ο γιουρι γκελερ του παοκμανια βλεπει το μελλον του τοπικ!!
ο γιουρι γκελερ του παοκμανια βλεπει το μελλον του τοπικ!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Ωχ! Ωχ! Καημένε Cristiano σε περιμένουμε πώς και πώς εδώ στην Ελλάδα! Και αν νομίζεις ότι θα χρειαστεί κάποιο χρόνο έως ότου προσαρμοστείς και δεθείς αρμονικά με την υπόλοιπη ομάδα την οποία θα κληθείς να κατευθύνεις, έχασες!
Είμαστε οι πρώτοι στη γκρίνια και οι καλύτεροι στην κριτική!
Τι θα κάνεις στον ΠΑΟΚ;
Πολύ απλά θα παίρνεις τη μπάλα από τον Pablo ή τον Βίκτωρα,
θα μοιράζεις το παιχνίδι,
θα δίνεις το σύνθημα για ποιο είδος επίθεσης θα ακολουθήσουμε (σαν καλό play-maker)
θα τριπλάρεις σαν τρελλός,
θα πατάς περιοχή,
θα μοιράζεις assist,
θα δίνεις κάθετες και μπαλιές και θα παίζει γρήγορα το ένα-δύο,
θα χυπάς φάουλ και βέβαια ...
θα σκοράρεις!
Μόνο αυτά ζητάμε απο σένα, τρισμέγιστε (Αγιοβασίλη)!
Είμαστε οι πρώτοι στη γκρίνια και οι καλύτεροι στην κριτική!
Τι θα κάνεις στον ΠΑΟΚ;
Πολύ απλά θα παίρνεις τη μπάλα από τον Pablo ή τον Βίκτωρα,
θα μοιράζεις το παιχνίδι,
θα δίνεις το σύνθημα για ποιο είδος επίθεσης θα ακολουθήσουμε (σαν καλό play-maker)
θα τριπλάρεις σαν τρελλός,
θα πατάς περιοχή,
θα μοιράζεις assist,
θα δίνεις κάθετες και μπαλιές και θα παίζει γρήγορα το ένα-δύο,
θα χυπάς φάουλ και βέβαια ...
θα σκοράρεις!
Μόνο αυτά ζητάμε απο σένα, τρισμέγιστε (Αγιοβασίλη)!
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
με θυμιζει μια διαφημιση του οπαπΑποστόληςΑ έγραψε: Πολύ απλά θα παίρνεις τη μπάλα από τον Pablo ή τον Βίκτωρα,
θα μοιράζεις το παιχνίδι,
θα δίνεις το σύνθημα για ποιο είδος επίθεσης θα ακολουθήσουμε (σαν καλό play-maker)
θα τριπλάρεις σαν τρελλός,
θα πατάς περιοχή,
θα μοιράζεις assist,
θα δίνεις κάθετες και μπαλιές και θα παίζει γρήγορα το ένα-δύο,
θα χυπάς φάουλ και βέβαια ...
θα σκοράρεις!
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
ehemithos 199 έγραψε:δεν τον βλεπω να παταει καλα...θελει δουλεια...ειναι και λιγο αργος...πρεπει να βελτιωσει και τα τελειωματα του!!
![]()
![]()
![]()
ο γιουρι γκελερ του παοκμανια βλεπει το μελλον του τοπικ!!
Μαζεύτε τον....
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Λίνο:"Μεγάλη κλάση ο Μοράες"
Κι όσο για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ τον Κριστιάνο Μοράες και γνώριμό του από την κοινή τους παρουσία στην Πορτογαλία ως αντίπαλοι δήλωσε:
"Τον έχω αντιμετωπίσει ως αντίπαλο όταν αγωνιζόμασταν και οι δύο στην Πορτογαλία όταν ήμουνα στην Πόρτο και εκείνος στην Πάκος Φερέιρα. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με πολύ ποιότητα και ταχύτατος με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, ευέλικτος και μπορεί να κάνει πολλά στον αγωνιστικό χώρο αφού μπορεί να αγωνίζεται και ως αριστερό και ως δεξί εξτρέμ. Ότι του ζητάει ο προπονητής και είμαι σίγουρος αφού βρίσκεται και σε αγωνιστικό ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση».ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση".
http://www.sport24.gr/html/ent/939/ent.332939.asp
Κι όσο για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ τον Κριστιάνο Μοράες και γνώριμό του από την κοινή τους παρουσία στην Πορτογαλία ως αντίπαλοι δήλωσε:
"Τον έχω αντιμετωπίσει ως αντίπαλο όταν αγωνιζόμασταν και οι δύο στην Πορτογαλία όταν ήμουνα στην Πόρτο και εκείνος στην Πάκος Φερέιρα. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με πολύ ποιότητα και ταχύτατος με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, ευέλικτος και μπορεί να κάνει πολλά στον αγωνιστικό χώρο αφού μπορεί να αγωνίζεται και ως αριστερό και ως δεξί εξτρέμ. Ότι του ζητάει ο προπονητής και είμαι σίγουρος αφού βρίσκεται και σε αγωνιστικό ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση».ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση".
http://www.sport24.gr/html/ent/939/ent.332939.asp
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Μακάρι εκτός από Μεσσία να πάρουμε και Προφήτη μπας και μοιραστεί η γκρίνια (ή η αποθέωση), μέση κατάσταση δεν υπάρχει.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Πολυ θετικο που θα ξεκινησει προπονησεις απο νωρις...Ετσι δειχνεις ποια ομαδα λειτουργει σωστα...
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Τι ξέρει τώρα και ο Λίνο?Realcon έγραψε:Λίνο:"Μεγάλη κλάση ο Μοράες"
Κι όσο για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ τον Κριστιάνο Μοράες και γνώριμό του από την κοινή τους παρουσία στην Πορτογαλία ως αντίπαλοι δήλωσε:
"Τον έχω αντιμετωπίσει ως αντίπαλο όταν αγωνιζόμασταν και οι δύο στην Πορτογαλία όταν ήμουνα στην Πόρτο και εκείνος στην Πάκος Φερέιρα. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με πολύ ποιότητα και ταχύτατος με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, ευέλικτος και μπορεί να κάνει πολλά στον αγωνιστικό χώρο αφού μπορεί να αγωνίζεται και ως αριστερό και ως δεξί εξτρέμ. Ότι του ζητάει ο προπονητής και είμαι σίγουρος αφού βρίσκεται και σε αγωνιστικό ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση».ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση".
http://www.sport24.gr/html/ent/939/ent.332939.asp
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Διευκρινίζω ότι στα άβατάρ τους, τόσο ο parasandalos, όσο και ο gash04 έχουν τις πραγματικές φωτογραφίες τους! Στην επόμενη συνάντηση λοιπόν θα τους αναγνωρίσουμε εύκολα (εμείς που δεν τους ξερουμε ήδη).
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Αρα μπορει να προκυψει διλλημα Κριστιανο ή Αμπουμπακαρι....χμμμμμμμμμ...δυσκολη επιλογη.
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Ο Κριστιάνο Μοράες μπορεί να έρχεται σήμερα το απόγευμα στην Θεσσαλονίκη για τον ΠΑΟΚ, όμως για να μπορέσει και να αγωνιστεί θα πρέπει να φύγει κάποιος άλλος ξένος ποδοσφαιριστής του Δικεφάλου. Τι έχει συμβεί; Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός δεν έχει παραλάβει ακόμη το κοινοτικό του διαβατήριο (Πορτογαλικό), έτσι λοιπόν πιάνει θέση ξένου.
Γι΄ αυτό και θα πρέπει να φύγει κάποιος άλλος ξένος παίκτης του Δικεφάλου για να έχει δικαίωμα συμμετοχής ο Βραζιλιάνος.
http://www.sport24.gr/html/ent/109/ent.333109.asp
Ποιοί είναι οι ξένοι της ομάδας????
μηπως ο μουν και ο μπιζέρα???
Γι΄ αυτό και θα πρέπει να φύγει κάποιος άλλος ξένος παίκτης του Δικεφάλου για να έχει δικαίωμα συμμετοχής ο Βραζιλιάνος.
http://www.sport24.gr/html/ent/109/ent.333109.asp
Ποιοί είναι οι ξένοι της ομάδας????
μηπως ο μουν και ο μπιζέρα???
Re: Cristiano Moraes de Oliveira
Πάλι 2ος και καταϊδρωμένος!
Α! ρε παρασάνδαλε!
ελπίζω να μην σκεφτονται παραχώρηση αμπου... ας φύγει ο μουν και ο μπιζέρα!
Α! ρε παρασάνδαλε!
ελπίζω να μην σκεφτονται παραχώρηση αμπου... ας φύγει ο μουν και ο μπιζέρα!