80. Cristiano Moraes Oliveira

johannes-4
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Σάβ 19 Σεπ 2009, 14:04

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από johannes-4 »

άντε να έρθει ο γενάρης για να φάνε πάγκο 2 γατάκια εκεί στα αριστερά γιατί δεν παλεύετε άλλο
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Φανηκε η απουσια του σημερα//.........
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

δεν τον βλεπω να παταει καλα...θελει δουλεια...ειναι και λιγο αργος...πρεπει να βελτιωσει και τα τελειωματα του!!
:shock: :shock: :shock:
ο γιουρι γκελερ του παοκμανια βλεπει το μελλον του τοπικ!! 8-)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ωχ! Ωχ! Καημένε Cristiano σε περιμένουμε πώς και πώς εδώ στην Ελλάδα! Και αν νομίζεις ότι θα χρειαστεί κάποιο χρόνο έως ότου προσαρμοστείς και δεθείς αρμονικά με την υπόλοιπη ομάδα την οποία θα κληθείς να κατευθύνεις, έχασες!
Είμαστε οι πρώτοι στη γκρίνια και οι καλύτεροι στην κριτική!
Τι θα κάνεις στον ΠΑΟΚ;
Πολύ απλά θα παίρνεις τη μπάλα από τον Pablo ή τον Βίκτωρα,
θα μοιράζεις το παιχνίδι,
θα δίνεις το σύνθημα για ποιο είδος επίθεσης θα ακολουθήσουμε (σαν καλό play-maker)
θα τριπλάρεις σαν τρελλός,
θα πατάς περιοχή,
θα μοιράζεις assist,
θα δίνεις κάθετες και μπαλιές και θα παίζει γρήγορα το ένα-δύο,
θα χυπάς φάουλ και βέβαια ...
θα σκοράρεις!
Μόνο αυτά ζητάμε απο σένα, τρισμέγιστε (Αγιοβασίλη)!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Sera4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Πολύ απλά θα παίρνεις τη μπάλα από τον Pablo ή τον Βίκτωρα,
θα μοιράζεις το παιχνίδι,
θα δίνεις το σύνθημα για ποιο είδος επίθεσης θα ακολουθήσουμε (σαν καλό play-maker)
θα τριπλάρεις σαν τρελλός,
θα πατάς περιοχή,
θα μοιράζεις assist,
θα δίνεις κάθετες και μπαλιές και θα παίζει γρήγορα το ένα-δύο,
θα χυπάς φάουλ και βέβαια ...
θα σκοράρεις!
με θυμιζει μια διαφημιση του οπαπ :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από DimisK »

ehemithos 199 έγραψε:δεν τον βλεπω να παταει καλα...θελει δουλεια...ειναι και λιγο αργος...πρεπει να βελτιωσει και τα τελειωματα του!!
:shock: :shock: :shock:
ο γιουρι γκελερ του παοκμανια βλεπει το μελλον του τοπικ!! 8-)

Μαζεύτε τον.... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Realcon »

Λίνο:"Μεγάλη κλάση ο Μοράες"

Κι όσο για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ τον Κριστιάνο Μοράες και γνώριμό του από την κοινή τους παρουσία στην Πορτογαλία ως αντίπαλοι δήλωσε:

"Τον έχω αντιμετωπίσει ως αντίπαλο όταν αγωνιζόμασταν και οι δύο στην Πορτογαλία όταν ήμουνα στην Πόρτο και εκείνος στην Πάκος Φερέιρα. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με πολύ ποιότητα και ταχύτατος με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, ευέλικτος και μπορεί να κάνει πολλά στον αγωνιστικό χώρο αφού μπορεί να αγωνίζεται και ως αριστερό και ως δεξί εξτρέμ. Ότι του ζητάει ο προπονητής και είμαι σίγουρος αφού βρίσκεται και σε αγωνιστικό ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση».ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση".

http://www.sport24.gr/html/ent/939/ent.332939.asp
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Μακάρι εκτός από Μεσσία να πάρουμε και Προφήτη μπας και μοιραστεί η γκρίνια (ή η αποθέωση), μέση κατάσταση δεν υπάρχει.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από sourmenetes »

Πολυ θετικο που θα ξεκινησει προπονησεις απο νωρις...Ετσι δειχνεις ποια ομαδα λειτουργει σωστα...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από gash04 »

Realcon έγραψε:Λίνο:"Μεγάλη κλάση ο Μοράες"

Κι όσο για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ τον Κριστιάνο Μοράες και γνώριμό του από την κοινή τους παρουσία στην Πορτογαλία ως αντίπαλοι δήλωσε:

"Τον έχω αντιμετωπίσει ως αντίπαλο όταν αγωνιζόμασταν και οι δύο στην Πορτογαλία όταν ήμουνα στην Πόρτο και εκείνος στην Πάκος Φερέιρα. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με πολύ ποιότητα και ταχύτατος με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, ευέλικτος και μπορεί να κάνει πολλά στον αγωνιστικό χώρο αφού μπορεί να αγωνίζεται και ως αριστερό και ως δεξί εξτρέμ. Ότι του ζητάει ο προπονητής και είμαι σίγουρος αφού βρίσκεται και σε αγωνιστικό ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση».ρυθμό ότι θα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και ήταν μια πολύ καλή κίνηση".

http://www.sport24.gr/html/ent/939/ent.332939.asp
Τι ξέρει τώρα και ο Λίνο?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Διευκρινίζω ότι στα άβατάρ τους, τόσο ο parasandalos, όσο και ο gash04 έχουν τις πραγματικές φωτογραφίες τους! Στην επόμενη συνάντηση λοιπόν θα τους αναγνωρίσουμε εύκολα (εμείς που δεν τους ξερουμε ήδη).
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Olorin »

Αρα μπορει να προκυψει διλλημα Κριστιανο ή Αμπουμπακαρι....χμμμμμμμμμ...δυσκολη επιλογη.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Odi »

Άλλο κ αυτό..Έλεος..
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Gospi »

Ο Κριστιάνο Μοράες μπορεί να έρχεται σήμερα το απόγευμα στην Θεσσαλονίκη για τον ΠΑΟΚ, όμως για να μπορέσει και να αγωνιστεί θα πρέπει να φύγει κάποιος άλλος ξένος ποδοσφαιριστής του Δικεφάλου. Τι έχει συμβεί; Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός δεν έχει παραλάβει ακόμη το κοινοτικό του διαβατήριο (Πορτογαλικό), έτσι λοιπόν πιάνει θέση ξένου.
Γι΄ αυτό και θα πρέπει να φύγει κάποιος άλλος ξένος παίκτης του Δικεφάλου για να έχει δικαίωμα συμμετοχής ο Βραζιλιάνος.

http://www.sport24.gr/html/ent/109/ent.333109.asp

Ποιοί είναι οι ξένοι της ομάδας????
μηπως ο μουν και ο μπιζέρα???
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Gospi »

Πάλι 2ος και καταϊδρωμένος!
Α! ρε παρασάνδαλε!

ελπίζω να μην σκεφτονται παραχώρηση αμπου... ας φύγει ο μουν και ο μπιζέρα!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”