Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από theodorsalonika »

Ρε ντελια χαλάρωσε λίγο..
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Τρία ΠΑΟΚτσήδικα γκολ. Να είχαμε ένα ΠΑΟΚ με Κωνσταντέλια, Γιαννούλη, Τζόλη, Καρέτσα και Τζίμα, συν Κουλιεράκη. Έξι δικά μας ΠΑΟΚτσάκια συν πέντε ξένους από το πάνω ράφι για την βασική ενδεκάδα! Τρελά όνειρα κάνω.
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4077
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Σκωτία - Βουλγαρία 0-3
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από panpangr77 »

Ένα γηπεδο αποθεώνει τον μικρο μάγο ,ζαλισε τους ρε Ντέλια...
Άβαταρ μέλους
dragon
Δημοσιεύσεις: 5758
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2017, 18:42
Τοποθεσία: Ναυπλιο

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από dragon »

Με Τζίμα κ κωστουλα απογείωση
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Special 4 έγραψε:
Patron έγραψε:Μου προκαλεί ανακατωσουρα ο κ@ριολης στον πάγκο. Κ άκουσα πρόσφατα ο γκαγκατσης τον ήθελε στον ΠΑΟΚ.
Έχει γραφεί κι εδώ μέσα από το καλοκαίρι.

Επιλογή Γκαγκάτση.

Διαφωνώ βέβαια με αυτό που γράφεις.

Τον θεωρώ καλό προπονητή.
Αγαπητέ δεν μπορώ να την βλέπω την μουστογρια
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Σουριναμέζος έγραψε:Σκωτία - Βουλγαρία 0-3
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
-keeper-
Δημοσιεύσεις: 2592
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 10:14
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από -keeper- »

Εν τω μεταξύ η μισή εμφάνιση είναι ο Ντελιας που πραγματικά είναι από άλλο πλανήτη,
η άλλη μισή ο Τζολης με τον Καρετσα
και γράφονται ύμνοι για τον υπέρ προπονητή …
thanasisk79
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2009, 19:50
Τοποθεσία: αθηνα κ. πετραλωνα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από thanasisk79 »

Με αυτή την εθνική χαμογελάω και δακρύζω.Ιβαν το παρόν και το μέλλον του ΠΑΟΚ αποτυπώνεται μέσω αυτού του παιχνιδιού Η ομάδα απαιτείται να ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΘΕΙ.Πρεπει να πείσεις τον κοουτς να ακολουθήσει άλλη νοοτροπία όσο το δυνατόν.Να μην φοβηθεί ο Ραζβαν να ανεβάσει παίχτες από Κ19 Στοχευμένα πάντα.Ο θησαυρός είναι μπροστά μας ,αρκεί να το εκμεταλλευτούμε :ΥΓ .Συγγνώμη για το σεντόνι,απλά προσπαθώ να αποτυπώσω όσο το δυνατόν τις σκέψεις και τους πόθους μου..
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Παιχτης αλλης εποχης ο ντελιας. Εκτιμαει οτι οι Σκωτσέζοι πληρωσαν εισητηριο.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από panpangr77 »

Τι κάνεις ρε Γιοβανοβιτς ????
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Τους καλυτερους βγαζει !!!
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από theodorsalonika »

Τώρα αυτός είναι προπονητής;δηλαδή ελεος...βγάζει τους δύο καλύτερους του γηπέδου;
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από panpangr77 »

0-2 στο Βολλευ
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5686
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Ο Ραζβαν να το βλέπει το ματς;;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”