Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τρία ΠΑΟΚτσήδικα γκολ. Να είχαμε ένα ΠΑΟΚ με Κωνσταντέλια, Γιαννούλη, Τζόλη, Καρέτσα και Τζίμα, συν Κουλιεράκη. Έξι δικά μας ΠΑΟΚτσάκια συν πέντε ξένους από το πάνω ράφι για την βασική ενδεκάδα! Τρελά όνειρα κάνω.
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4077
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ένα γηπεδο αποθεώνει τον μικρο μάγο ,ζαλισε τους ρε Ντέλια...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αγαπητέ δεν μπορώ να την βλέπω την μουστογριαSpecial 4 έγραψε:Έχει γραφεί κι εδώ μέσα από το καλοκαίρι.Patron έγραψε:Μου προκαλεί ανακατωσουρα ο κ@ριολης στον πάγκο. Κ άκουσα πρόσφατα ο γκαγκατσης τον ήθελε στον ΠΑΟΚ.
Επιλογή Γκαγκάτση.
Διαφωνώ βέβαια με αυτό που γράφεις.
Τον θεωρώ καλό προπονητή.
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6330
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εν τω μεταξύ η μισή εμφάνιση είναι ο Ντελιας που πραγματικά είναι από άλλο πλανήτη,
η άλλη μισή ο Τζολης με τον Καρετσα
και γράφονται ύμνοι για τον υπέρ προπονητή …
η άλλη μισή ο Τζολης με τον Καρετσα
και γράφονται ύμνοι για τον υπέρ προπονητή …
-
thanasisk79
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2009, 19:50
- Τοποθεσία: αθηνα κ. πετραλωνα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Με αυτή την εθνική χαμογελάω και δακρύζω.Ιβαν το παρόν και το μέλλον του ΠΑΟΚ αποτυπώνεται μέσω αυτού του παιχνιδιού Η ομάδα απαιτείται να ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΘΕΙ.Πρεπει να πείσεις τον κοουτς να ακολουθήσει άλλη νοοτροπία όσο το δυνατόν.Να μην φοβηθεί ο Ραζβαν να ανεβάσει παίχτες από Κ19 Στοχευμένα πάντα.Ο θησαυρός είναι μπροστά μας ,αρκεί να το εκμεταλλευτούμε :ΥΓ .Συγγνώμη για το σεντόνι,απλά προσπαθώ να αποτυπώσω όσο το δυνατόν τις σκέψεις και τους πόθους μου..
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Παιχτης αλλης εποχης ο ντελιας. Εκτιμαει οτι οι Σκωτσέζοι πληρωσαν εισητηριο.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6330
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τώρα αυτός είναι προπονητής;δηλαδή ελεος...βγάζει τους δύο καλύτερους του γηπέδου;
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5686
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα